Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb mijn xtc tijdperk maar net achter de rug, gesnapt door ouders dus moeten stoppen , ben eig wel blij want het liep uit de hand meestal vrijdag en/of zaterdag gemiddeld 4tot 8 met een uitschieter van 17 , tolerantie is tog een rot gegeven , best wel blij dat ik er mee ben gekapt"
"post het dan niet he , iedereen jaloers maken en dan nix zeggen"
"ik drink niet veel maar heb er ook geen last van enkel cola smaakt dan echt gortig"
"ballie15 zei: Hola! Volgend weekend gaan we waarschijnlijk thuis bij iemand slikken, gewoon met een paar vrienden, in Brussel. Heeft iemand nog leuke ideeen of suggesties ter optimalisering van de omstandigheden? Alvast bedankt! Klik om te vergroten... veel saffen halen en voor de rest zou ik nix plannen om te doen als je thuis zit want wss heb je dan tog weer helemaal zin in iets anders"
"degene die ik vrijdag had 150 waren wel goed"
"zommes zei: Matthijs zei: Lijkt me niet dat het komt omdat je het een maand geleden hebt gebruikt... Misschien zat er geen MDMA in de pillen? Klik om te vergroten... Toch wel, het kan wel 10 weken duren tot het weer volledig hersteld is. Als mensen zichzelf helemaal volgooien op wekelijkse basis kan het wel langer duren. Probeer 3 maanden te wachten en kijk of het dan wel weer gewoon goed zijn werk doet. Krijg je dan weer hetzelfde effect, dan zou ik maar heel snel kappen met die drugs want dan is je serotinespiegel gewoon verneukt. Als jij zegt dat een maand pauze tussen het slikken van 6 pillen op een avond heel lang is voor jou doen, dan heb je het dus al flink overdreven. Dat eist op een gegeven moment zijn tol. Klik om te vergroten... 2 keer in de week en ik maak tog ook niet zon depresieve momenten mee hoor"
"baarsjesbewoner zei: als je 20 kilo weegt misschien... Klik om te vergroten... mda heb je veel minder van nodig dan mdma , 7% van mdma word in je lichaam omgezet naar mda op 180 mg is dat 15mg zoals topicstarter aangeeft was hij aan het halucineren , conclusie 20 mg tot 50 mg is al veel om 6-8 h te haluccineren hoor"
"van 1 pil ben ik geen 2uur en half van dekaart hoor ,nu niet beginnen zeuren over de kwaliteit want pil getest op 180 mg en na 2 uur stond ik weer zo normaal als wat ,kwaad om het feit dat ik de rest niet bij had"
"met brommer vink tijdens wel eens vet , onveilig dat wel maareuh slaap gwn in je auto ofzo , wil echt niet meemaken dat ik of iemand anders overede, word door mensen onder invloed die wss nog eens doorrijden uit paniek"
"2 als je te weinig neemt heb je de eerste keer en dus ook de mooiste keer verneukt"