Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hardcore_frk zei: Deze is volgens mij niet meer op de RC markt verkrijgbaar? Klik om te vergroten... Darkweb zag ik hem nog staan."
"Bron zei: Ik meen 2 of 3 keer per dag en variërend van 100mg tot 300mg per keer. Kocht in t verleden weleens heroïne van heren die de heroïne mee smokkelden en waren 3 tijden waarop ik een poging kon wagen wat te bemachtigen. Was toen zelf ook heroïne verslaafd en hier alleen kon ik op dat moment voor *€ of zelfs minder wat overnemen. 1, 2 trekjes en ik was weer "beter". Super sterk spul. Klik om te vergroten... Geen prijzen van drugs noemen aub. Regeltjes van het forum"
"Dirkjan zei: Je zou het kunnen proberen te vragen maar dan moet je wel goed kunnen uitleggen waarom. Als je zegt dat je het niet zo’n leuke roes vindt binden ze je vast en krijg je anale morphine met een fietspomp ingediend. Klik om te vergroten... Dan hoef ik wel maar een halve dosis met boofen !. Ga hier 1 van de dagen wel eens een topic over starten want wil echt niet terug morfine en fenthanyl hebben.. Heb hier nog een ganse doos Fent pleisters liggen 🤮. De morfine heb ik bij de apotheek binnen gegeven."
"jimcp zei: Aha, jij komt uit Vlaanderen ? Klik om te vergroten... Zo duidelijk ? 😅"
"Dirkjan zei: Je moet echt iets aan die geur doen, je ruikt een beetje belgisch. Klik om te vergroten... Sorry , heb al old spice besteld ."
"Dirkjan zei: Good old Terry. He, hoor je dat? Het old spice reclame deuntje! Klik om te vergroten... Ik kan nix anders dan pe pe pe pe poweeeeeur horen en dat ik lekker zal ruiken horen ?."
"Dirkjan zei: Wat is dit voor Belgische grappenmakerij? Een filmpje uploaden, en als je wordt gequote ga je het filmpje veranderen, Politie! Klik om te vergroten... Had eerst de verkeerde van de scheercream 😂."
"KlaasVaak zei: Vloeibare XTC? Klik om te vergroten... Ghb"
"@De Dunne Had 3 maanden geleden een hoeveelheid van een spaans buitenkweekje gekregen. Toppen waren heel fluffy maar je werd er wel stoned van zij hij.. Toen ik er 1tje van opstake wist ik direct dag hij bespoten was met iets.. Na een puff of 4 was het effect hetzelfde als men c-liquide van ... en van een bekende vendor. 4 trokken en 2 uur scheel op de zetel (zeer ander gevoel dan stonde of high en niet prettig.) Het is buiten kweek seizoen , dus de teelers die er nix van gebakken hebben. Proberen let chemische rommel toch maar een high'tje te linken aan de slechte weed. Ronduit gevaarlijk en onverantwoord imo. Moest men men vrouw toen van de "joint" getrokken hebben had ze bad gegaan. De stof die ik mijn c-liquide zit 5f-mdmb-pinaca en een zeer onprettig stofje imo. Edit. Foto. Verschil zie je niet hoor.."
"Dirkjan zei: De “Belgische” methode. We doen er maar wat in, meneer. Ga maar lekker liggen. Klik om te vergroten... Staat ergens in men verslagen hoor , maar hoef het niet te weten. Al zal ik wrs terug aan het infuus hangen begin volgend jaar als de pin uit men been gaat 🥴. Kan ik geen alternatief vragen voor opioden tegen pijnstilling na een operatie ?."