Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNegatieve effecten bij gebruik van A-pihp en ook andere analogen ( pyro's)

Negatieve effecten bij gebruik van A-pihp en ook andere analogen ( pyro's)

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halllo
Ik krijg geregeld negatieve effecten als ik pyro's wil nemen zoals a-pihp.bv...

Lees mijn report hier, en geef eens je mening..

deze week eens a-pihp eens geprobeerd. Vroeger fine ik wel eens a-pvp enz. Ik las dat 20mg common dose smoked is. Goed ik leg wat as op mijn meth pijpje en daarop het poeder. Vlam er op... Eerst klein trekje... Ja ik smaak het wel.... minimale moodlift... Nog eens! Zelfde effect.. ok leuk maar niet speciaals... Ik besluit om de rest v pijpje te roken. Grote vlam dikke sleur... Ff inhouden .. brandde wat in de keel...
FUCK....mijn hartslag schiet omhoog en daarbij begint mijn hart nog eens keihard te slaan.. Mijn adem wordt afgesnoerd en ik krijg een lichte paniekaanval. is dit een OD en ga ik iets krijgen.... Ok blijf kalm, adem gewoon.. ik had 2 ml etiz klaar gezet. Naar binnen. Ok shit.. naar buiten in paniek verhoogde hartslag 140 .. rustig blijven ik heb dit al meegemaakt met pyro's en coke... Gelukkig betert het door de etiz... Zeer on prettig.
Ik besluit vanaf nu per 5 a 10mg te roken.. De effecten zijn moodlift wakker droge mond. Smaak lijkt op zijn broertjes.. nog wat etiz nemen, citrulline voor cardiovasculair stelsel.. en we kunnen weer redosen.
Het is IDD moorish... Maar vergeet niet less is more... Iets te veel fuck en je denkt dat je gaat sterven. Zonder etizolam. .benauwelijk!

Ben ik alleen dit die tegenkomt met dri en pyrro's? Wat gebeurt er? Te hoge bloeddruk? Hartslag gaat naar de 130/140... Dat is toch wel zeer hoog.
Is er een probleem met mijn hart?
Ik neem ook wel O-Dsmt maar kan dit dat beĆÆnvloeden? (NRI) memantine neem ik ook.

Iemand al meegemaakt? Verschrikkelijk! Ik nam vroeger ghb om dat te counteren maar nu ben ik er mee gestopt...

Jullie tips... Pijpje roken is leuk maar ik ga er niet elke keer benzo's bijpakken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dikke half verbrande rook geĆÆnhaleerd. Hou de aansteker een 3cm van je pijpje en laat de vlam nooit het glas aanraken. Beter nog, doe jezelf een gunst en gooi je pijpje weg voordat je het onder de knie krijgt. Of wees dom en koop een crackpijpje om het poeder te vaporizen, jij verbrandt het. 140/150 is niet abnormaal maar niet zonder gevaar, wees wat liever voor je hartkleppen en longen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb gisteren voor het eerst MDPHP geprobeerd orale dosis 25mg per pellet en ook wel last van de fysieke bijwerking had ik maar die werden later wel weer minder

ik had ook een hartslag van 150+ vooral tijdens die oh zoo goed voelende come up
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Azraƫl zei:
Jullie tips... Pijpje roken is leuk maar ik ga er niet elke keer benzo's bijpakken!
Klik om te vergroten...
Beste tip is om pyros niet te roken of te vapen.
Hoge hartslag ovrkomt me regelmatig
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Snuffelaar welke RC's zijn geschikt om te hotrailen? Kan je alle drugs hotrailen? Bv 3-mmc?
Welke zijn de beste?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
gekkemanlol zei:
k heb gisteren voor het eerst MDPHP geprobeerd
oh zoo goed voelende come up
Klik om te vergroten...
't is die methylenedioxy-ring volgens mij
dat is een geile rakker
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Azraƫl zei:
@Snuffelaar welke RC's zijn geschikt om te hotrailen? Kan je alle drugs hotrailen? Bv 3-mmc?
Welke zijn de beste?
Klik om te vergroten...
Alleszins geen fluorinated amfetamines. Bijna alles wat een F in de naam is is heel schadelijk om te railen/vapen en geeft ook geen fijn gevoel: 4-FMA, 2F-DCK, 3-FPM,...
3-MMC kan je railen. Je wacht tot de rode gloed gedoofd is en dan wacht je nog een extra acht seconden eeraleer je begint te railen. Raad het je niet aan want het effect is niet wauw noch aangenaam.

Wat rail je wel?
Alles wat je ook vapen kan. Dan denk ik aan pyrovalerones of pyrrolidinonen zoals A-php, A-pihp, MDPHP, etc maar ook cathinones zoals N-ethylpentedrone (NEP).
Andere categorie is bv dissos. O-PCE is heel fijn om te vapen en te railen als je op je doseringen let en niet overdrijft. Je kan zelfs etizolam railen maar dat raad ik af. Voor de rest zelf wat research doen of een specifiek middel dat je niet weet in DM aan mij vragen.

Hier lees je meer:

https://drugsforum.nl/threads/hotrailen-hoe-en-wat.70752/

Als je niet zeker bent van het smeltpunt van je gekozen middel is het slimste wat je kan doen je glas verhitten tot het gloeit, het laten afkoelen tot de gloed weg is, vijf seconden wachten en dan rustig railen. Als je merkt dat het te warm is stop je even en rail je een paar seconden later verder. Het is wat trial & error en zelf experimenteren.

P
Pater DamiaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kom hier ff terug bij. 3-FPM zijn nieuwe broertje 3-CPM viel nog wel redelijk te vapen? Kan iemand confirmeren?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Alleszins geen fluorinated amfetamines. Bijna alles wat een F in de naam is is heel schadelijk om te railen/vapen en geeft ook geen fijn gevoel: 3-FMA, 2F-DCK, 3-FPM,...
Klik om te vergroten...
Klopt, en dit komt vooral omdat de binding tussen koolstof en fluor veel te makkelijk kapot gaat wanneer je deze verhit, en dan sta je lekker fluoride te paffen. Is dat goed voor je? Niet als je wilt blijven leven.
D
DipkipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kom nu wel een jaar achter maar Je deed zowat alles fout, verbranden in de crackpipe methpipe... etizo en er tegaan!

Tips? Euh google eens methpipe, en laat het daar gwn ff bij mss
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja de ellende is dat als je het goed doet dat het je kan pakken. Koop geen grote hoeveelheden, dan is je binge beperkt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Snuffelaar mss of @De Apotheker ?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."