Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag

Vraag

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij heeft het over grote hoeveelheden.. verkopen waarschijnlijk.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe is die pep eigenlijk gemaakt, is dat puur gemisch of zit er een plant in
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Versheid hou je het beste door je speed in de vriezer te bewaren. Caffeine kun je per ons en kilo kopen in de betere smartshop.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is een behoorlijk chemisch goedje. Komen geen planten aan te pas volgens mij.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welke vormen van speed heb je,
pasta...ook poeder?

en kan je pasta omvormen tot een verharde,drooge struktuur?

of poeder, verharden tot blokje struktuur ?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Verse pep is meestal een pasta. Door dit eventjes te laten drogen krijg je een mooi wit poedertje, gewoon even een lampje erboven en ondertussen een beetje kappen met een mesje/pasje.
Poeder verharden lijkt me lastiger, denk dat je daar een pers voor nodig hebt.


Ohja, ik moet net zoals de anderen zeggen dat je de zoekfunctie moet gebruiken. Mij boeit het geen reet, maar sommigen vinden het schandalig dat mensen nieuwe topics openen voor "domme" vragen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
goede pasta is een beetje nattig en word gewoon kalk, keihard als je de bonk zo te drogen legt.
Dat het uitelkaar valt als poeder is een onzuiver teken, als je het uitsmeert en het wordt een kalkplak die je later opbreekt en fijnhakt das de echte shit.

:hearteyes:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#8
owk en wat als hij na het drogen geel en poederachtig wordt, is dat een goed teken?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat kan volgens mij 2 dingen betekenen.. of hij ligt er al een tijdje.. of er is iets teveel sulfaat ontstaan bij het produceren van de amfetamine, en dat zie je dan.. maar dat is geen ramp ofzo, het zal alleen wat extra stinken en vies smaken.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan ik 001magrs pasta laten drogen en mengen met 15magrs talk? of de droge vorm,
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het meest met caffeine. Maar vind ik persoonlijk nergens op slaan. Speed is al goedkoop genoeg en dealers zouden al genoeg winst moeten maken op hun goedkope inkoopsprijs. En wat caffeine erbij komt de speed totaal niet ten goede.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#12
met wat worden grote hoeveelheden speed zoal gemengt?

trouwens, de zoek functie op deze site is echt kloote
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#13
en wanneer de pasta vorm is veranderd in droge poeder kan ik die dan terug in de ijskast leggen zodat hij terug vers wordt?
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#14
En waar zou ik aan caffeine poeder kunnen geraken?De drogist..?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lake zei:
Versheid hou je het beste door je speed in de vriezer te bewaren. Caffeine kun je per ons en kilo kopen in de betere smartshop.
Klik om te vergroten...

maar het is alleen fokking duur toch, lake?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
een kilo caffeine kost 125 euro, een ons is 30 euro.
Maar fuck die caffeine man.. waarom zou je je pep onzuiverder willen maken?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan nog. Je connecties moeten wel heel beroerd zijn wil je geen goeie winst op je speed kunnen maken. Sowieso kan je het verdubbelen. En als je dat niet genoeg vindt ben je in my opinion een geldwolf. En bovendien eentje die zich op lange termijn in de vingers snijdt. Dealers met zuivere pep worden meer gewaardeerd. Maar dit is uiteraard allemaal hypothetisch, niemand hier dealt.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
mja kweet het niet zo :tongueout: coke komt ook van een plant. mss daarom speed ook. weet iemand het juiste antwoord hier op ?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed (werkzame stof: amfetamine) wordt geextraheerd uit de Spergularius Amfetamina, dit kruid groeit onder andere in dichtbeboste streken in gematigde klimaten. Vooral in landen als Polen en Wit-Rusland is deze plant makkelijk te vinden, vandaar de explosieve groei in transport en smokkel vanuit deze landen naar West-Europa.

Vaak wordt deze plant verward met een andere soort die vaak wordt gebruikt om thee van te zetten, vanwege zijn vermeende krachtige werking op het cognitief vermogen. Men vermoed dat mensen er wijs van worden! Deze plant heet:Spergularius Googlofylum
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor caffeine moet je even op internet zoeken, je word keihard geript bij smartshops... beter even op ia.nl kijken ofzo.. http://www.inkoopacties.net/search?w=p&q=caffeine , nu is er niks maar komt wel weer.. op dbb.nl misschien ook wel.

Maar idd, speed kost al geen stront, verkoop nou lekker puur, krijg je ook nog respect man :rock: :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."