Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nog aardig nieuw op dit forum Maar toch maar een lijstje, zo goed als op volgorde van jong naar oud: Wiet / Hasj Alcohol Tabak Truffels Paddo's Lachgas Caffeine Dexamfetamine Salvia Concerta / Ritalin / Medikinet Speed XTC MDMA LSA Zaden Truffels + MAO Remmers (poeh, meest intense trip op 10 gr. atlantis ooit) Ketamine Nog in de planning: 4-FMP, 2C-B en LSD hebben mijn interesse. Iemand nog aanraders?"
"Jongens jongens, DMT aanraden aan een beginnende tripper..? Ik zou inderdaad beginnen met truffels, alhoewel ik bij truffels nooit zulke duidelijke visuals heb. XTC daar integen (of MDMA) altijd prachtige heldere visuals, doordat de MDMA in je lever wordt afgebroken naar MDA (toch?), wel met lekker wat herbs & spices erbij uiteraard . Lijkt me wel een goede om mee te beginnen, eerst heerlijke space en daarna lekker brillen zien! Bij de eerste keer truffels (en salvia, LSA) had ik wel een redelijk grote mindfuck, dit vind ik nooit zo nice, bij MDMA heb je dit helemaal niet"
"Ketamine en Ibruprofen lijken niet heel veel op elkaar, ik denk dat je met je allergie wel goed zit! Hoe dan ook neem je recreatief veeel minder in dan ze je zouden geven in de ambulance bijvoorbeeld, ik denk niet dat je in een shock of dergelijk zal raken (ik weet niet wat precies je allergie is) maar misschien wel het veiligst om gewoon even bij je huisarts op te vragen! Qua muziek, het is maar net wat je zelf fijn vind, ben zelf wel van de lekker spacende muziek (Mount Kimbie, Jamie XX, James Blake) Keta na amfetamines (speed, mdma enz) vind ik persoonlijk heerlijk, en ik denk dat ik niet de enige ben :P Maar dan wel doen als de amfetamine grotendeels is uitgewerkt, dus niet op je peak keta gaan snuiven, vind ik altijd een beetje zonde. Veel plezier"
"Het RIVM heeft hier een verslag over uitgebracht, het gaat hier dan wel om de toxiteit van de drugs voor je lichaam, het gaat niet over de schadelijkheid voor je gedachten (LSD enz) http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf"
"Wat ik meestal doe is (met shag) de tabak helemaal "open" leggen, dat er dus een heeeeeel klein laagje over het hele vloeitje verdeeld is, als je dan wiet / hasj er in gooit valt het een beetje in de openingen van de tabak = perfecte joint (Y)"
"Marijuana verhoogt de hartslag op zichzelf niet (vandaar kan je ook geen overdosis nemen ), ik heb altijd eerder het gevoel dat het een nicotine rush is. Ik weet niet of je tabak rookt? Maar in die voorgedraaide zit altijd echt bergen aan tabak (je rookt zo 1 - 1,5 peuk weg), ik raad je in iig aan om te leren draaien! Als je geen tabak rookt is die nicotine rush in het begin nogal hevig (ik heb er mensen door zien kotsen). Nicotine verhoogt namelijk WEL de hartslag! Een aantal voorgedraaide opengemaakt om ze opnieuw te draaien, maar meestal komt er gewoon een hele berg tabak uit zetten, met een klein beetje wiet. Ik vraag me dan af hoe ik zo stoned wordt van die voorgedraaide, haarlak? (geruchten.. :P)"
"Re: jou favoriete trip nummer. Dit is voor mij toch wel echt een van de geweldigste nummers om te horen als je aan het trippen / spacen bent"
"Ik zou gewoon 10x extract halen, daar een beetje van in je bong doen, aansteken met een storm aansteker (blauwe vlam) en een goede diepe hijs nemen. Deze zo lang inhouden tot je je al een beetje gek voelt, meestal hit ik dan nog snel nog een bong-hit (om het laatste beetje te burnen), inhouden tot je niet meer kan / het beeld begint te trillen. Dan ga je wel! Ik schrok de eerste keer best wel van het effect van Salvia, een heel heftig trip-middel. Als je geen ervaren tripper bent zou ik eerst wat anders proberen Ik zou het heviger als truffels, paddo's, 4-ACO-DMT, mdma, speed, keta of wat voor andere drugs die ik ooit heb gebruikt noemen. Het is leuk, maar bereid je wel voor op een heeeeeel apart gevoel! :P"
"Lachgas is voor mij echt de ultieme trip / space versterker! Vroeger had ik inderdaad wel outer-body experiences met alleen lachgas, maar tegenwoordig merk ik van lachgas (zonder drugs, wiet/hasj wordt er altijd wel gerookt ) niet veel meer dan gewoon ziekelijke body load / een skip in tijd. In combinatie met Truffels, Ketamine of XTC (na / MDA space) altijd hele ziekelijke spaces gehad, sommige op Keta zo erg dat je gedachten gewoon even op zwart gaan, gevolgd door een leuke dosis visuals Ja, leuk spulletje, maar voor mij nu alleen als trip / space versterker"
"Haha space pudding, binnenkort ook maar eens proberen. Moet dit wel in het trip reports forum?"