Stoppen is zo wie zo wel de beste keuze denk ik :P
Als je toch nog heel af en toe wilt blowen, probeer dan eens zwarte klei-achtige zachte geïmporteerde hasj, daar word ik rustig van (meer 'stoned' effect), en veel minder hard kloppingen als je de goede hebt (Geen keiharde witte nederhasj want dan word je veel te high
![:flushed:]()
)
Ik ben zelf niet een ervaren blower want ik doe het nog maar, nou nu bijna een jaar, en dan ook nog eens maar eens in de twee maanden en soms twee keer per maand, een beetje afwisselend dus. Ik kan zelf slecht tegen nederwiet, veeel te sterk voor mij want ik ben een gevoellig persoon, ik ben bijna 20 en ben vrij lang maar weeg maar 64/68 kilo dus dan komt het ook nog eens harder aan dan bij de gemiddelde persoon.
Ik gebruik sinds heel kort zwarte klei achtige hasj, en het bevalt me veel beter dan die wiet, van wiet word ik namelijk heel gauw paranoïde en angstig (al bij de kleinste hoeveelheid).
Die hasj rook ik zo;
http://www.youtube.com/watch?v=xC1Gy9he79I een klein bolletje hasj op een paperclip, in brand steken, uitblazen, een glazen beker er overheen zetten en met een rietje de rook opzuigen, werkt bij mij heel goed
![:)]()