Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia

Salvia

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo,

Ik ben van plan om volgende week salvia te proberen. Aangezien dit de eerste keer is vroeg ik me af of ik het beste begin met de bladeren zelf, of een extract?
Het extract is sterker, maar ik heb in reviews gelezen dat de bladeren in sommige gevallen geen effect hebben.

Ook heb ik gehoord dat een tripsitter handig is, maar ik zou het liever alleen doen (zonder pottekijkers :tearsofjoy: )

Any tips? (report volgt zoizo)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het zelf nog nooit gedaan maar trip sitter lijkt me sowieso wel makkelijk, omdat ik wel eens mensen heb zien weg rennen en zo. En ik zou gewoon beginnen met een niet zo sterk extract. En dan beginnen met een klein beetje in een bong, en als je niets van voelt half uurtje later ietsjes meer enzovoort, gewoon elke keer dat je het doet iets meer proberen tot het gewenste effect :)

Have fun!
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit hoort niet echt in dit subforum geloof ik! En zorg inderdaad voor een tripsitter, is altijd slim maar zeker bij salvia.
i
imosedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou gewoon 10x extract halen, daar een beetje van in je bong doen, aansteken met een storm aansteker (blauwe vlam) en een goede diepe hijs nemen. Deze zo lang inhouden tot je je al een beetje gek voelt, meestal hit ik dan nog snel nog een bong-hit (om het laatste beetje te burnen), inhouden tot je niet meer kan / het beeld begint te trillen. Dan ga je wel!

Ik schrok de eerste keer best wel van het effect van Salvia, een heel heftig trip-middel. Als je geen ervaren tripper bent zou ik eerst wat anders proberen :wink: Ik zou het heviger als truffels, paddo's, 4-ACO-DMT, mdma, speed, keta of wat voor andere drugs die ik ooit heb gebruikt noemen. Het is leuk, maar bereid je wel voor op een heeeeeel apart gevoel! :P
O
OldskoolStonerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reacties, kan ik dit ook gewoon in een joint rollen? Heb namelijk geen bong.
Ik heb btw ervaring met paddo's en truffels, dus dit zal niet m'n eerste trip zijn :wink: .
H
HendroidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan het toch ook in een puurpijpje doen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."