#1
Ketamine en Ibruprofen lijken niet heel veel op elkaar, ik denk dat je met je allergie wel goed zit! Hoe dan ook neem je recreatief veeel minder in dan ze je zouden geven in de ambulance bijvoorbeeld, ik denk niet dat je in een shock of dergelijk zal raken (ik weet niet wat precies je allergie is) maar misschien wel het veiligst om gewoon even bij je huisarts op te vragen!
Qua muziek, het is maar net wat je zelf fijn vind, ben zelf wel van de lekker spacende muziek
(Mount Kimbie, Jamie XX, James Blake)
Keta na amfetamines (speed, mdma enz) vind ik persoonlijk heerlijk, en ik denk dat ik niet de enige ben :P Maar dan wel doen als de amfetamine grotendeels is uitgewerkt, dus niet op je peak keta gaan snuiven, vind ik altijd een beetje zonde.
Veel plezier
Qua muziek, het is maar net wat je zelf fijn vind, ben zelf wel van de lekker spacende muziek
Keta na amfetamines (speed, mdma enz) vind ik persoonlijk heerlijk, en ik denk dat ik niet de enige ben :P Maar dan wel doen als de amfetamine grotendeels is uitgewerkt, dus niet op je peak keta gaan snuiven, vind ik altijd een beetje zonde.
Veel plezier
