Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Opgestaan met 2 mg Loperamide en 50 mg ethylmorfine. Zojuist een uurtje geleden nog 100 mg tramadol erbij. ice-o-lator jointj nu juist , geweldig..."
"2 uurtjes geleden 370 mg Codeïne, 10 euro silver haze en nu juist een lorazepammetj"
"200 mg tramadol verlengde afgifte en 200 mg codeïne, bommekn meer ni nodig nu, ng wa prak van mn raki en benzo avondje gistre.. grtz iced"
"doxylamine is een antihistamine zoals dimenhydrinaat en difenylhydramine, alleen is het de sterkste hypnotischevan ze allemaal. Ik ben er ook wel benieuwd naar, alleen bouwen ze snel tolerantie op..."
"Pammer zei: Zonder tolerantie maakt 50mg al suf. 100mg voor het lekker waus gaan. Klik om te vergroten... van tetrazepam kan ik blijven slikken. beetj sufwerkend maar vooral spieronstpannend weinig recreatief voor mij grtz İcE"
"Fronske zei: icedhead zei: Gegroet medeforumleden, Sinds enkele tijden heb ik me terug wat laten gaan in de tramadol. Nu is het zo dat de effecten nog nauwelijks voelbaar zijn. Ik heb gisteren 200 mg Tramadol genomen met 2.5 mg Lorazepam, echter nog steeds niet zo'n wauw effect. Ik weet dat alcohol ook wel potentieert maar dat zint me gewoon niet :P . Nu heb ik ook nog wel wat diphenylhydramine liggen thuis en zou ik de stap willen zetten om mijn tramadol te potentieren hiermee vanwege het inhibitoir effect van diphenylhydramine op CYP2D6 enzym. Dit om de tramadol om te zette in het veel potentere o-desmethyltramadol. Nu ben ik niet zeker of het nu de inducers of de inhibitoren zijn die voor de grotere omzetting zorgen, en of dit verstandig is. Klik om te vergroten... Bedoel je niet diphehydramine? Aangezien dit een CYP2D6 inhibitor is, is het geen goed idee om dit samen met je Tramadol te nemen, het zou het verlangd effect kunnen tegengaan. Voor tramadolpotentiatie moet je namelijk de CYP2D6 inducers hebben (dit itt de meeste andere opiaten). Je kan diphenhydramine wel nemen net na de piek om de roes te verlengen. Je moet wel oppassen, omdat een combinatie van beide stoffen nogal belastend voor je lever kan zijn in hogere doses. Dus als je het doet, neem het dan direct na je piek. In SWIM experience with IV diphenhydramine injecting 50mg when the opioid peaks (this applies to every opioid SWIM has tried so far, indifferent of administration route) causes a marked “rush” that lasts for about 5-15 minutes and a long-lasting potentiation of effects, unfortunately side-effects such as drowsiness, urinary retention and “extra strength” constipation are also potentiated and it also causes dry mouth, nose, throat and eyes. Klik om te vergroten... Je moet dus de inducers hebben, welke volgens wiki zijn: Strong CYP2D6 inducers: * Piperidines and derivatives (pharmacokinetics modifiers) * Glutethimide (piperidinedione derivative) Moderate CYP2D6 inducers: * carbamazepine Unspecified CYP2D6 inducers: * dexamethasone (glucocorticoid) * rifampicin (bactericidal) Klik om te vergroten... Carbamazepine schijnt goed te werken. Als ik het allemaal goed begrijp zou het in principe moeten helpen om een bommetje peper (van in de keuken) te droppen samen met de tramadol. Op wiki staat dat piperidine gewonnen wordt uit peper, maar ik weet niet of dat betekent dat je ook zomaar wat peper kan slikken op je tramadol te potentiëren.. Iemand? Ik meen me ook te herinneren dat pompelmoessap helpt, als weet ik niet hoe dat dat dan in z'n werk gaat. Klik om te vergroten... Beste fronske, je hebt gelijk wat betreft inducers en inhibitores,mijn fout hier. Je kan anders de piperidine extraheren? Niet zo moeilijk, ik heb het thuis al gedaan ( om de bloed hersen barriere open te zetten in verband met onderzoek naar loperamide ), googlen en je vind wel iets grtz iced"
"Contramal bevat tramadol, een semi-synthetische opiaat afgeleid van codeïne, logischerwijs dat het je behoefte vermindert. Ikzelf weet uit ervaring dat minderen met een opiaatbehoefte vrij moeilijk is en ik ken het product bronchosedal goed genoeg. Mss dat je het met noscapine wat kan opvangen aangezien het een veel lichtere opiaat is en zo langzaam de codeïne afbouwt. Veel geluk en sterkte althans"
"Flameon zei: DonnieDark0 zei: Alprazolam is niet echt de moeite, dan is Lorazepam een veel betere keus. Klik om te vergroten... Inderdaad als je aan lorazepam kan komen zou ik die ook zeker kiezen voor alpra's. Je hebt lorazepam in 1 mg en 2.5 mg. Die gele (2.5) zijn zeer ok Klik om te vergroten... zijn dat niet toevallig Lorazepam EG, ik heb hier thuis immers nog 2 doosjes liggen ^^"
"Bike zei: Is Noscapine vrij verkrijgbaar in Belgische apotheken? Hoeveel co bevat een doosje en heb je een idee van de prijs per doosje? Klik om te vergroten... vrij verkrijgbaar zowieso, maar merken weet ik niet echt. Het is wat een ingeving van me aangezien noscapine een lichte opiaat is. Volgense mij zijn er ook vrij verkrijgbare producten van ethylmorfine, wat vroeger gebruikt werd voor opiaatverslavingen, vb: CODETHYLINE DRAG. 50 X 5 MG"
"Mijn favoriet blijft nog altijd de Lorazpam 2.5 mg ^^. Natuurlijk met de nodige koffie/redbull erbij, anders val ik als een blok in slaap voor 10 uur"