#1
Hallo,
heeft iemand al eens Lendormin geslikt? Het is een thiënodiazepine; analoog van benzo's.
Met thiënodiazepines heb ik goeie ervaringen. Ik vraag me af of deze een recreatieve waarde heeft?

heeft iemand al eens Lendormin geslikt? Het is een thiënodiazepine; analoog van benzo's.
Met thiënodiazepines heb ik goeie ervaringen. Ik vraag me af of deze een recreatieve waarde heeft?

