Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLendormin (Brotizolam)

Lendormin (Brotizolam)

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
heeft iemand al eens Lendormin geslikt? Het is een thiënodiazepine; analoog van benzo's.
Met thiënodiazepines heb ik goeie ervaringen. Ik vraag me af of deze een recreatieve waarde heeft?

:beer:
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pammer zei:
Echt niemand? Zoniet dan zal ik het maar eens functioneel gebruiken: als slaapmiddel en zien wat het effect is als ik wakkerblijf :wink:
Klik om te vergroten...

kheb het ook al gehad, een potente benzo maar zover ik weet komt het in een dosis
van 0,25 mg dus pak er maar een paar van die handel :wink:

grtz İcE
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het al genomen, het is idd een thienodiazepinie ( thiofeenring ipv benzeenring), brotzilam werkt zeerk kort, slechts een 5-tal uur, en is dus een inslaapbenzo, de dosering op gewichtsbasis is 0,25 mg, maar dat wil niets zeggen, daarom moet je geen 1 mg gaan nemen.
Als doorslaapbenzo is het absoluut niet functioneel als doorslaapmiddel.
De voornaamste effecten zijn dus hypnotisch, sederend en licht anxiolytisch, al voel ik vooral het hypnotische effect.

Recreatieve dosis: 0,50-1 mg ( 2 tot 4 tabletten)

greetz mr. :mrgreen:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt niemand? Zoniet dan zal ik het maar eens functioneel gebruiken: als slaapmiddel en zien wat het effect is als ik wakkerblijf :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."