Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsepsipam

epsipam

16 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#1
wikipedia zei:
Tetrazepam is only available in one strength and formulation, 50mg tablets. This dose is approximately equivalent to 5-7.5mg oral diazepam. ...
Klik om te vergroten...

Dus in zijn geval (7 tabletten) zou dat zo'n 35 - 50mg diazepam zijn.
Niet overdreven veel dus, je zal er wel lekker op slapen :)
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#2
^Ik denk dat deze knaap zwaar onder zeil gegaan is. Mijn eerste keer Diazepam 10mg. was een kwestie van innemen en binnen één uur onder zeil voor minimaal acht uren.

Man, als ik daar nog aan terug denk... Gewoon heerlijk. Maar dan had ik die kletser ook gekregen omdat ik een beetje fout dreigde te gaan van de pep. Zodoende zal die overgang van hyper > relaxed wel extra hebben bijgedragen aan dat "yotta-goede" gevoel.

Gr.,

De eend alias de speeseend
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er over gelezen inderdaad, en interessant :) nog nooit van gehoord en zie er eerlijk gezegd ook het nut niet echt van, tenzei je ze in het illegale cirquit verkoopt aan onwetende (zo van 50mg is nogalveel)

Ook handig dat er een vergelijking bij staat... zou wel eens een vergelijkingstabel willen hebben van alle benzodiazepines zodat alles goed met elkaar te vergelijken is.

Denk idd ook dat ie een flinke roes om uit te slapen heeft opgelopen... zou zelf al niet met 7 tegelijk beginnen, maar goed :)

Ja mijn eerste keer was ook vet... Heel ironisch, mijn aller eerste keer was 2 dagen voordat mijn leven veranderde en ik ze echt nodig had... Waarschijnlijk op de dag dat "het" gebeurde waarvoor ik ze erna jaren voorgeschreven zou krijgen heb ik ze voor het eerst recreatief gebruikt. Desalniettemin geweldige ervaring, gepaard met eerste keer London, dus dat was wel leuk, minder leuk is dat daar al het verkeer dus ook van links komt, iets wat bijzonder moeilijk te begrijpen is tijdens je eerste benzo trip :P maargoed, gelukkig waren er klasgenoten die tot 3x toe mijn leven gered hebben van "onverwachte" auto's van links, was trouwens oxazepam 10mg dus zal net wat harder erin geslagen hebben als n diazepam. Maar zoals de eerste keer word het nooit meer. Jammer dat het meestal niet de bedoeling is, in mijn geval was ik klaar om te slapen toen mijn klasgenoten binnen kwamen stormen met de mededeling dat we waren vergeten te filmen (de reden waarvoor we in eerste instantie in london waren) en toen zijn we dat dus maar gaan doen

Maar ik dwaal of(topic) :P
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
en was het leuk? :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
space scientist zei:
en was het leuk? :P
Klik om te vergroten...

ja was lekker chill :stoned: . maar durude langvoor het begon te werken , na ee nahlf uur had ik het gevoel van paar jointjes en na 1uur en nog wat minuten begon ik in een goede roes te komen heb er heerlijk van geslapen :mrgreen: maar volgende x snuiven dan zal het sneller inslagen juist ? of niet soms?

greetz matti :stoned:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
mattskovic zei:
maar volgende x snuiven dan zal het sneller inslagen juist ? of niet soms?
Klik om te vergroten...

Nee hoor, dan snuif je voornamelijk bindstoffen en werkt minder goed, bij mij tenminste... Als je al wil snuiven zou ik pure stof pakken, dus uit capsules zoals die van traxene (clorazepaat) al raad ik je dit af want het brand als de tering. Gewoon slikken, daar zijn ze voor gemaakt
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb wel een pure diazepam gesnoven en dat werkt wel, maar dat werkte oraal ook al binnen een half uur.
Dosering ging dan met natte pink, dus dat stond meestal wel gelijk aan 50-75mg :rolleyes:
Alleen die tolerantie he, die hakt er zo snel in en voordat je het weet werkt het voor geen meter meer.
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je je relaxt wilt voelen is tetrazepam ideaal maar daar blijft het dan ook bij. Ik heb ooit tot 10 tallen epsipammetjes geslikt, waarbij het effect zeer weinig opbouwd, maar van het moment dat je combineert met andere benzo's, alcohol of dergelijke ga je gegarandeerd neer. Natuurlijk alleen als je VEEL epsi's slikt. Schakel beter over op een are benzo als het niet voor medicenaal gebruik is :wink:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#9
nee zag die pilletjes nog liggen van par maanden eerder toen ik met rugklachten sukelde :tongueout:
was gewoon eens voor de fun slikke en kijke wat er gebeurt :)

greetz matti :stoned:
i
icedheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik neem ook myolastan ( epsipam is het witte product daarvan) voor mijn rug en daarvoor is het uitstekend :), maarja, het is en blijft een zwakke benzo t.o.v. andere benzo's
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
goedeavond beste dfers ben hier weer met mijn vragen :d
heb dit medicijntje nog liggen:
misschien kennn jullie epsipam beter als soort van spierontspanner,
de werkzame stof is tetrazepam kun je hier een soort van Buzzz voelen als je er teveel van neemt?
en kan deze stof kwaad voor lever of iet anders ?

tetrazepam van 50mg is het
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je geeft het antwoord zelf al aan met "teveel".
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn excuses voor dit topic heb me daarnet meer ingelezen er in en het behoord to benzodiazepines zal eens kijken per hoeveel je er iets van voelt :beer:


greetz matskovic
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
net een stripje van 7pilletje genomen ongeveer half uurtje geleden en ik voel me wel relaxd maar neit echt zoals ik verwacht had meer relaxd zoals een blowtje volgende keer paar meer nemen
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#15
No prob., Have fun, man!

Laat je nog even weten hoe het was?

Groeten,

de eend
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
je hebt 350mg benzodiazepine geslikt en voelde je alleen een btje relaxed ?!? Heel vaag, ken tetrazepam zelf niet dan maar dacht eigenlijk dat oxazepam de enige was die in die hoeveelheden word voorgeschreven, en dan gooi je met een pilletje ongeveer je hele zenuwstelsel plat
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat is ook gebeurd, we horen in ieder geval tot nu toe niks meer van hem. Misschien duurde het toch wat langer dan een half uur om in te slaan :wink:

wikipedia zei:
Tetrazepam is only available in one strength and formulation, 50mg tablets. This dose is approximately equivalent to 5-7.5mg oral diazepam. ...
Klik om te vergroten...

Misschien horen we later nog wel of het toch nog heeft voldaan aan zijn verwachtingen.

Groet,

de eend

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."