Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rondlopen totdat je zin krijgt in MDMA. Snoepen tot je in kakt. Snuiven tot de zon weer onder gaan. Heb veel gevarieerd, maar op deze manier is het toch echt het leukst"
"Persoonlijk hou ik er helemaal niet van om 's ochtend nog te gaan slapen. Bij een leuk feestje neem je zonder dat je het weet vaak bij en zit slapen er niet meer in. je kan vervolgens wel in de middag gaan slapen(heb ik ook wel gedaan), maar dan wordt je vervolgens in de avond wakker en ben je helemaal in de war. Ik ga meestal gewoon door en eet de dag erop gewoon goed en ga die avond vroeg slapen. Als je hierbij een goede nachtrust pakt, ben je de volgende dag weer 'fit' (:"
"Bananen! Ik vind ze echt heerlijk met zowel X als pep op, en ze zitten natuurlijk ook nog vol vitaminen."
"Hey iedereen, deze zomervakantie gaan we met een groep vrienden op vakantie, ik heb verder geen ervaring met speed(wel MDMA, xtc) maar dit leek me wel een geschikte locatie daarvoor, avonden doorhalen etc. Ik heb echter helemaal geen verstand van en na op zoek te gaan op het forum kon ik ook niet zoveel vinden, omdat deze vragen te vanzelfsprekend zijn voor de gebruikers hier denk ik. dus dan maar vragen in een eigen topic (: 1.- Als we een avond op stap gaan en lekker willen doorgaan van 10 tot 6, hoeveel moeten we dan nemen, moet dit in 1 keer en moet dit in een lijntje of een sleutelpunt? 2.- Als vervolg op de vorige vraag, we gaan met een stuk of 10 vrienden waarvan 3 dan gebruiken. 10 dagen weg, 5 dagen gebruiken. dus 5 avonden voor 3 mensen, hoeveel gram heb ik dan nodig? 3.- en de vraag die eigenlijk al in de 1e zit, hoeveel gram neem je per keer en/of per avond. Hopelijk weten jullie het beter (: gr"
"haha, wat super om al die reactie's hier te lezen. vriend ik beide met anderhalfe speaker op zagen bomen aan voor mensen waar we hele gesprekken mee voerden midden op straat om ik denk zon 5 uur 's nachts? m'n vriend(woont 25 km verderop) zag zijn moeder langsfietsen die hem aansprak wat hij aan het doen was en hij probeerde zich er uit te lullen, terwijl ik stond te kijken van WTF, tegen wie praat jij? we zagen de maan aan voor een lantaarnpaal, beide kijken van WOOOOH wat een grote lantaarnpaal. toen we er eenmaal achter kwamen dat het de maan was zochten we een plek ergens midden in de struiken zodat de maan precies op de plek kwam boven zon lantaarnpaal. euforisch gevoel toen verder zag hij nog stopcontactdozen in brandweerautos veranderen en de verlichting op mijn kamer in een badkuip. uiteindelijke hele leuke avond gehad"
"walnootje zei: Wat is het verstandigst, proberen met pure aceton te wassen (duur) of marqus testje (kan helaas alleen vaststellen dat de desbetreffende stof erin zit). Klik om te vergroten... Ik weet nog dat ik een keer zwaar vervuilde pep rook en dat rook echt vies, bitter naar mijn idee. Het beste wat je kan doen is even wegen, wassen met aceton(1,69 bij kruidvat is niet zo duur toch?) en vervolgens weer wegen. Als het cafeine is zal de geur zijn afgenomen of vrijwel verdwenen, bovendien zou de pep dan heel wat gewicht moeten zijn verloren. Proberen kan je doen, maar of het nou nut heeft. Mijn neus bepaalt helaas het cafeine gehalte van de pep niet."
"Ik heb dit ook een tijd ondervonden, maar ik kwam er later achter dat het meer kwam door mijn voeding. Wanneer ik vrijwel niets eet en gebruik wordt het juist een stuk minder(zweten, vet verbranden denk ik) Er iets aan doen blijft natuurlijk moeilijk. Speed is slecht voor je en dat zal je lichaam ook laten merken. Wat je kan doen is, ondanks het slecht voor je is, toch goed voor je lichaam te blijven zorgen. Hierbij bedoel ik echt de meest algemene dingen zoals goed drinken, gezond, anders goed of gewoon iets eten. Ik weet niet wat je precies bedoelt met "huid", maar even nat washandje over huid doet ook wonderen"
"Hallo medegebruikers, Heb 18:00 100 mg(36%) naar binnen gewerkt en ging hier echt heerlijk op. Uit overmoedigheid om 18:30 nog 60 mg erbij gedaan en ook deze sloeg er heerlijk bij in, maar nu 19:30 is het effect vrijwel alweer weg. heeft iemand hier een verklaring voor?"
"Deamon zei: iTest zei: Hallo medegebruikers, Heb 18:00 100 mg(36%) naar binnen gewerkt en ging hier echt heerlijk op. Uit overmoedigheid om 18:30 nog 60 mg erbij gedaan en ook deze sloeg er heerlijk bij in, maar nu 19:30 is het effect vrijwel alweer weg. heeft iemand hier een verklaring voor? Klik om te vergroten... Wat deed je nadat je de speed genomen had? Als je niet actief genoeg bent zakt de werking in. Probeer maar te slapen, dan merk je wel of het nog werkt. Klik om te vergroten... Denk dat dat zeker klopt, kan het ook zijn dat mijn dopaminevoorraad leeg is? of te vermoeid?"
"k0isk0 zei: Normaal werkt het gevoel van speed 30 tot 60 minuten, het lichamelijke effect kan 6 tot 8 uur duren. Dat is de reden waarom je zo vaak moet bijnemen met speed. Dit is trouwen ook het geval bij coke. Klik om te vergroten... Dat zou veel verklaren! maar betwijfel of dit wel helemaal klopt, want ik heb heel veel verscheidene dingen gelezen die dit keihard tegenspreken. Ben momenteel al een ruime poos wakker, dus het kan ook zeker uitputting of andere oorzaken hebben."