EzraGonzo zei:
'ze' weg zijn...Je bent niet alleen nu?
Ja, ik ben dus nog op maar ik ga zo het bos in. ^^ (en dat mag je letterlijk nemen)
Zou fijn zijn moest je je log nog afmaken, al is het na het slapen hoe je kater bevalt...
Ik zie de energiekick/heel relaxed verhouding precies als heel veel espresso op een nuchtere maag, slaat precies ook regelmatig om in intensiteit...
Nog een fijne nacht!
dat bos zal ik zo ook even proberen.
de log maak ik zeker even af, zoals het natuurlijk ook hoort, om toch een goede log van speed te hebben.
Bovendien moet ik eerlijk bekennen dat ik op een nacht zoals deze niet eens zoveel energie krijg. Mijn kaken krijgen buitengewoon veel energie en ik ben klaarwakker, maar of ik nu echt zin heb om te dansen of uit mijn dak te gaan, nee.
Dit heb ik uiteraard wel als ik op de hardtechno stage sta van awakenings, of ik een dikke after heb met allemaal mensen(kan ook chill setting zijn natuurlijk).
Met drugs hangt echt heel veel af van de omgeving waar je je in bevind, zo is een X ervaring op een feestje ook drastisch verschillend dan een X ervaring in een lekkere thuissetting.
____
06:30
Heel veel aan het nadenken geweest, gewoon heerlijk op bed gelegen en na gedacht. beetje met mobiel klooien, porno kijken en een paar vrienden van me oude foto's sturen van eerdere trips.
realiseer me nu pas dat ik veel minder nodig heb om me uitstekend te vermaken. De vorige keer bijna 10 shots van bullet gehad en nu maar 4.
net even naar wc geweest en flesje water en dubbelfris gehaald. overigens voor de eerste lijn even broodje hamburger met sla en kaas naar binnen gewerkt en vitaminepil. eten helpt bij mij uitstekend tegen de kater.
momenteel lig ik nog in bed een beetje te spelen, afwachtende tot mijn moeder naar haar bedrijf gaat. Dan denk ik nog eenzelfde lijn naar binnen en nog even genieten.
ik zweet me overigens helemaal kapot, tot net toe, niks gedronken, omdat ik daar geen zin in had. flesje water nu opgedronken en het lichaam bedankt me daarvoor.
nadat mijn ourders zijn vertrokken ga ik denk ik even een wandeling maken, sigaretje roken of misschien toch nog die blow. Heb altijd hele goede verhalen gehoord over speed en blowen, en ben er zelf ook(jaar geleden) verscheidene keren keihard op gegaan. het heerlijke gevoel van speed, versterkt door wiet, vervolgens wanneer je weet te sloom wordt van de wiet weer een lijn speed. Een geweldig gevoel, waar geen grenzen aan zitten. Je wil constant doorgaan, sloom? lijn pep, geweldige gevoel versterken, blow.
(wat hierboven staat is het hoe ik het naar mijn mening ervaar, hoe het werkelijk gaat heb ik geen idee van)
oja, zonet op het toilet even in de spiegel gekeken, de iris was niet meer zichtbaar, pupillen helemaal groot, bovendien ook al een uurtje last van kaken, wat ik uiteraard morgen wel zal merken. Nu bij computer licht vallen de pupillen wel weer mee, het is ook al een tijdje geleden.
Hoe langer ik typ, hoe meer zin ik krijg in een lijntje, mijn voorkeur gaat dan ook uit om hem nu gelijk al te nemen, en dan lekker hard gaan wanneer ik moet wachten op mijn ouders. anders wordt het wel een heel lang uur, nu naar mijn mening het 'echt' lekkere gevoel afzwakt.
verwonder mij er wel over hoe lang en hard ik kan gaan op het kleine beetje dat ik heb gehad, hoewel de vorige keer ook wel uitzonderlijk chill was, is dit ook bijzonder fijn.
vorige keer was ik helemaal alleen, weinig te doen, dus veel genomen. zorgde voor echt een heerlijke rush door m'n hele lichaam. Ik ging op bed liggen en het was gewoon puur genieten, vergelijkbaar met het hoogtepunt van X, maar dan op een eigen manier. Bijzonder fijne ervaring, en zullen zien of dat vandaag ook nog lukt en mogelijk is.
nadat mijn ouders zijn vertrokken de hele dag verder alleen thuis.
ik hoor mijn ouders beneden komen, dus ik hou het voorlopig hierbij, die 3e lijn zal er nu wel ingaan, over een uurtje weer terug.