Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeedissue

Speedissue

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey DF's

Ik heb een probleempje het zit zo, ik ging laatst pep halen bij mijn vaste dealer en voor et eerst had hij een hele andere lading. Toen ik thuis eraan rook had et een hele andere bittere geur, het deed me meer denken aan coke maar het had zo'n typische benzine geur, beetje zurig ook. Nou denk ik niet dat het coke is voor dat geld maar hebben jullie ervaring met zon lucht? lijkt er een andere goedkope drugs *modknip, zie regel 1, het geven van prijzen is niet toegestaan.* op sos?

Dus ik besloot het te laten testen, zit het helemaal vol. Vanwege het feit dat er laatst een meisje is overleden aan een foute pil zijn mensen bang geworden. In principe een goed teken dat zoiets mensen bezorgd maakt over hun eigen veiligheid maar ze nemen ook geen amfetaminemonsters meer aan omdat xtc nu de prioriteit heeft. Bovendien wordt er ook nog is bezuinigd op het testen van drugs. Wat is het verstandigst, proberen met pure aceton te wassen (duur) of marqus testje (kan helaas alleen vaststellen dat de desbetreffende stof erin zit).


Nou denk ik niet dat het coke is voor dat geld maar hebben jullie ervaring met zon lucht? lijkt er een andere goedkope drugs *modknip* op sos?
Ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben :wink:

Groetjes! :wave:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou et toch wassen denk ik.. Denk dat et versnijdingsmiddel is. Maar wat je zegt misschien is het een of andere RC, wat dan op coke lijkt is volgens mij 3mmc of 4mec maar dat weet ik niet meer zeker.
i
iTestLid
01-01-2024, 00:00
#3
walnootje zei:
Wat is het verstandigst, proberen met pure aceton te wassen (duur) of marqus testje (kan helaas alleen vaststellen dat de desbetreffende stof erin zit).
Klik om te vergroten...

Ik weet nog dat ik een keer zwaar vervuilde pep rook en dat rook echt vies, bitter naar mijn idee.

Het beste wat je kan doen is even wegen, wassen met aceton(1,69 bij kruidvat is niet zo duur toch?) en vervolgens weer wegen.

Als het cafeine is zal de geur zijn afgenomen of vrijwel verdwenen, bovendien zou de pep dan heel wat gewicht moeten zijn verloren.

Proberen kan je doen, maar of het nou nut heeft. Mijn neus bepaalt helaas het cafeine gehalte van de pep niet.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo, iTest,
Zo Goedkoop maar? Ik dacht altijd dat dat veel duurder was. Weet je zeker dat je wel "Watervrije" Aceton heb gehaald?? Amfetamine lost namelijk op in water, zo is mij uitgelegd.

Want hoeveel hield je ongeveer (in verhouding met een gram) over na het wassen? Tuurlijk ligt dat ook aan het caffeine gehalte in je pep, maar ik ben gewoon nieusgierig :wink:

Gegroet Walnootje
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aceton kost inderdaad bijna niets. Je kan het gewoon bij de apotheek of Kruidvat halen. Kost niet meer dan een paar euro. Dacht zelf een paar jaar terug dat zuivere aceton duur was en moeilijk verkrijgbaar. Dat is niet zo...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan Aceton gewoon in een winkel halen, wij bij de gamma gehaald geloof ik, 3 euro per flesje of zo. Dat noem ik niet echt duur.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan speed echt niet beoordelen op geur of uiterlijk. Elke speed is anders. Er is sterk ruikende pep van 5% maar ook kneitersterke pep getest op 71% waar geen geur aan zit.

Ik zou het gewoon naar een testcentrum brengen!

Heb hier nu trouwens speed getest op 63%, wat gelig kleurt na drogen en er blijft een soort, ik omschrijf het als, pas gemaaid gras lucht aanhangen. Zelfs al licht het 2weken op een spiegel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."