Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlechte huid

Slechte huid

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
z
zwaargenietenLid
01-01-2024, 00:00
#1
He mensen,

ik gebruik met enige regelmaat soms een beetje speed, alleen dit is bij mij meteen aan mijn huid te zien. Weet iemand of ik hier iets aan kan doen? om dit effect in ieder geval te minderen?
Mijn dank is groot voor jullie reacties :grin:
Gr.
i
iTestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dit ook een tijd ondervonden, maar ik kwam er later achter dat het meer kwam door mijn voeding.

Wanneer ik vrijwel niets eet en gebruik wordt het juist een stuk minder(zweten, vet verbranden denk ik)

Er iets aan doen blijft natuurlijk moeilijk. Speed is slecht voor je en dat zal je lichaam ook laten merken. Wat je kan doen is, ondanks het slecht voor je is, toch goed voor je lichaam te blijven zorgen. Hierbij bedoel ik echt de meest algemene dingen zoals goed drinken, gezond, anders goed of gewoon iets eten.

Ik weet niet wat je precies bedoelt met "huid", maar even nat washandje over huid doet ook wonderen
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het ding is gewoon dat je met speed veel minder slaapt, en wat doet je huid in je slaap? Juist, herstellen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."