Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrienden willen eerste keer XTC doen

Vrienden willen eerste keer XTC doen

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh oh, waarschijnlijk heeft ze het niet zo naar haar zin als de eerste keer(de bekende 3 maanden wachten)en pas op, waarschijnlijk omdat ze gelijk weer wil kan ze verslavingsgevoelig zijn....

X
L
Lil-JLid
01-01-2024, 00:00
#2
wopa

gerbeenn zei:
Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen gewoon net zo geweldig als eerste keer en me vrienden zijn ook lekker waus .
ik space um nou wel ja neem zo nog een halve ofzo ff kijken en dan doe ik later miss nog wel maar ikga weer doei mensen
Klik om te vergroten...


Ej pik was ik waus nou ik voelde niks
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: wopa

Lil-J zei:
gerbeenn zei:
Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen gewoon net zo geweldig als eerste keer en me vrienden zijn ook lekker waus .
ik space um nou wel ja neem zo nog een halve ofzo ff kijken en dan doe ik later miss nog wel maar ikga weer doei mensen
Klik om te vergroten...


Ej pik was ik waus nou ik voelde niks
Klik om te vergroten...

Neej de dag ernaa was je wel waus!! maaar ook niet lang..

Ik Ga trouwens stoppen met de X en de lijntjes..
Het blijft nu wel bij blowen en drinken dan vind ik het wel best :stoned: :stoned:
L
Lil-JLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: wopa

gerbeenn zei:
Lil-J zei:
gerbeenn zei:
Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen gewoon net zo geweldig als eerste keer en me vrienden zijn ook lekker waus .
ik space um nou wel ja neem zo nog een halve ofzo ff kijken en dan doe ik later miss nog wel maar ikga weer doei mensen
Klik om te vergroten...


Ej pik was ik waus nou ik voelde niks
Klik om te vergroten...

Neej de dag ernaa was je wel waus!! maaar ook niet lang..

Ik Ga trouwens stoppen met de X en de lijntjes..
Het blijft nu wel bij blowen en drinken dan vind ik het wel best :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...


oke dan pik goed van je (Y)

ik wou alleen ff testen & btw tJa maar uurtje wappie ofzo snap er ook niks van :P Maarja Peazz..
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fokking stevige pillen btw! :smoke:
Hopelijk geen dealerpraatje.
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand ff snel ik moet zo naar de dealer toe :wave:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoi

Ik zit bij iemand binnen en er zijn 3 mensen die graag een keer een half pilletje willen.
De pillen die ik wil halen zijn getest op 158 mg.
Roze Dolfijntjes.
Hoeveel denken julie dat ze moeten nemen ze wegen rond de 50 kilo.
Ik wil niet dat er zomaar iets ergs gebeurt ofzo.

Bedankt alvast!

P.S. Wat zou ik allemaal moeten hebben alleen water maar voor als ze zich niet lekker voelen ofzo iets anders zoals iets gezond?
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Willen ze echt een knallende eerste keer, geef ze er ieder een volledige. Doen ze het liever rustig aan, zou ik voor een halve of 3/4de gaan. Bijnemen kan altijd nog. :wink:

EDIT: Zorg voor water, kauwgom of lollies (of voel het aan je bek morgen :grin:), en misschien wat vitamine C ofzo. ENJOY, ik ga zo dadelijk mijn eerste van de avond ook wegslikken :hearteyes:
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm okee neej ik geef hun kwart half
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#10
gerbeenn zei:
Hmm okee neej ik geef hun kwart half
Klik om te vergroten...

1/8 pil? :openmouth:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk dat hij een kwartje + een halfje bedoelt, :)
3/4 dus.
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#12
neej een kwartje of een half maar ik ben nu ook al waus aah wat zalig een vriend is niet waus en de andere 2 dus een andere vriend en vriendin die zijn wel waus was net stukje wezen lopen maar ze wouden trug hmmm vaag ik zeg ook telkens dat ze water moeten drinken maar bij eentje voelt hij het gewoon niet maarja zal wel komt dalijk nog een verslagje
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
zozo 158mg...en getest...doe mij maar wat van die zooi :beer:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#14
HIJ IS GEWOON UIT UIT ZN PLAAT..IDD GOEDE KNALLERS..

CAOI
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen gewoon net zo geweldig als eerste keer en me vrienden zijn ook lekker waus .
ik space um nou wel ja neem zo nog een halve ofzo ff kijken en dan doe ik later miss nog wel maar ikga weer doei mensen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
gerbeenn zei:
Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen
Klik om te vergroten...
Knap dat jij zitten kan lopen :wink: :wave: Haha, is grapje...

X
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja hoor het is weer zover ze willen gelijk weer snoepen hebben ze gedaan dus een vriendin van me waar ik iets voor voel is aardig knetter dus ik let goed op haar... ik heb met konigendag gedaan 1 dag rust en toen weer dus ik weet niet of ik weer ga doen is heel slecht

Ze is zwaar uit der knetter en wil niet dat er iets miss gaat!!! :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."