#1
Mitsibitshu's !!!!
dit geweldige avontuur begon voor mij op..
22.00 zondag 27 mei
Ik belde kameraad L. op om te vragen of hij nog naar zo’n pinkster feest ging, hij antwoordde dat ik maar eerst even naar het park moest komen voor een verassing.
22.15 – Aankomst in het parkje, ik vraag wat de verassing is. Van alle kanten worden zakjes met daarin blauwe mitchu’s getoond. Toen ik dat zag werd ik helemaal gek, ik was meteen weer verliefd op deze mooie blauw-paars gespikkelde driehoekjes.
Kameraad B. vroeg direct aan mij: “Wou je soms een halfje?” Ik zei natuurlijk direct ja. Hij brak dat pilletje doormidden en er zaten ook allemaal soort steentjes in, ik vermoed dat, dat mdma kristallen waren. Deze gingen zeker hard worden.
23.00 – De pil begon te werken, ik voelde weer dat authentieke mdma-love gevoel en ging op de grond liggen spartelen van genot en helemaal uitrekken\\strekken dat was echt uberchill.
Ik wou geen van mijn vrienden in de buurt zijn want ik was helemaal totaal aan het chillen en wou niet gestoord worden door in de warre mafkezen.
00.15 -De piek was wel een beetje voorbij nu van die eerste halfje en voelde me niet meer zo superspectaculair, ik dacht heel stiekem van: “hmm, zal ik nog maar even wat bijpakken. “ Op dat moment hoorde ik net kameraad B. roepen of ik nog een halfje wou. Dat kwam mij wel behoorlijk goed uit.
Ik had dat halfje nog geen minuut geleden geconsumeerd en B. vroeg of ik er nog 1 bij wou en dat wou ik zeker. Hij zou later nog wel meer regelen
00.45 –Ik moest in één keer behoorlijk nodig schijten. Ik dacht van hé: “ik ga nog snel even naar het huis van mijn ouders om daar even lekker te schijten en tot mezelf komen.”
01.00 –Ik zat net bij mijn huis op de wc toen die 1,5 pil er ook begonnen in te slaan. Dit komt bij mij wel vaker voor dat ik op de wc inééns fokkin in de war word.
Ik was klaar met schijten en ging snel op zoek naar mijn portemonnee om te kijken of daar nog geld in zat, en dat zat erin 20 euro’s maarliefst. Snel 2 1½ liter pakken dubbelfriss gepakt en het huis in een vette xtc inslag rush verlaten.
01.15 -Ik was weer terug in het parkje, waar toevallig die blauwe mitchu dealer rondliep. Ik kwam hem tegen en zei: “heb je nog 2 van die lekkere snoepjes voor mij?”. Dat had hij zeker.
Direct naar de transactie 1,5 ingenomen, één halfje weggeven die ik ergens later in mijn trip terug kreeg van iemand anders.
02.00 –Toen begon ik keihard te hallucineren, ik liep door een gras veld dat bij het parkje hoort en begon in één keer een soort raar veld met allemaal golven en kleurtjes voor mij te zien.
Ik keek in de lucht en zag allemaal kleine vliegjes die hoog in de lucht aan het rondvliegen waren, toen ik steeds langer keek kwamen ze op me af ik dook weg maar ze bleven op dat soort kracht veld zitten die ik voor me zag. Echt heel vaag, Op dat moment raakte ik ook het besef van tijd kwijt het kon me gewoon allemaal niets meer schelen.
Ik liep weer terug naar het bankje waar al men vrienden zaten. D’r reed ineens een auto in het parkje dus ik zo: “húh, wat de fok, d’r komen gewoon 4 kerels uit die auto?.” Dat bleken dus allemaal kameraden te zijn die ook allemaal in de war van de blauwe mitchu’s waren.
Vanaf toen zit er een gigantisch gat in mijn geheugen tot dat het weer licht begon te worden in het park. Het was toen…
05.20 – Ik keek naar boven en zag de lucht nog steeds vet helemaal golven. Ik keek naar de straat en zag ineens een busje staan dus ik kijk om me heen zitten al die kameraden van mij om me heen op het bankje de binnenkant van hun oogkas te bekijken. Ik zeg zo van: “He check dat dan wat doet dat busje daar?”.
Iedereen zo van: “Kut, straks is dat politie!” Maar in plaats van weg te rennen bleven we gewoon vol verbazing naar de straat kijken. Ineens leek het op zo’n voorlichtingsbus van de landmacht. Ik zag een klep boven op die bus open gaan en daar 4 soldaten uitklimmen die allemaal sneaky naar een boompje tijgerden en daar in klommen. Toen werd ik para omdat ze ons aankeken, ik ging me goed erop concentreren en in één keer smolten die soldaten samen met die groene bladeren van de boom.
5.30 – Ik zag toen eerst iets wat op een podium leek in de bossen, maar toen ik beter keek kwam ik tot de “conclusie” dat het een arriva bus was. Daar heb ik nog op zitten spacen tot 6 uur s’ochtends toen snel naar een kameraad zijn huis gegaan om daar direct bij aankomst te gaan slapen.
Ik werd vandaag weer wakker om 12.30, ik was ook niet echt verrot van binnen maar ook niet van buiten. Ben nu nog wel spacey en ik crave op een joint.
Yours Faithfully..
Kees_klapkaak

dit geweldige avontuur begon voor mij op..
22.00 zondag 27 mei
Ik belde kameraad L. op om te vragen of hij nog naar zo’n pinkster feest ging, hij antwoordde dat ik maar eerst even naar het park moest komen voor een verassing.
22.15 – Aankomst in het parkje, ik vraag wat de verassing is. Van alle kanten worden zakjes met daarin blauwe mitchu’s getoond. Toen ik dat zag werd ik helemaal gek, ik was meteen weer verliefd op deze mooie blauw-paars gespikkelde driehoekjes.
Kameraad B. vroeg direct aan mij: “Wou je soms een halfje?” Ik zei natuurlijk direct ja. Hij brak dat pilletje doormidden en er zaten ook allemaal soort steentjes in, ik vermoed dat, dat mdma kristallen waren. Deze gingen zeker hard worden.
23.00 – De pil begon te werken, ik voelde weer dat authentieke mdma-love gevoel en ging op de grond liggen spartelen van genot en helemaal uitrekken\\strekken dat was echt uberchill.
Ik wou geen van mijn vrienden in de buurt zijn want ik was helemaal totaal aan het chillen en wou niet gestoord worden door in de warre mafkezen.
00.15 -De piek was wel een beetje voorbij nu van die eerste halfje en voelde me niet meer zo superspectaculair, ik dacht heel stiekem van: “hmm, zal ik nog maar even wat bijpakken. “ Op dat moment hoorde ik net kameraad B. roepen of ik nog een halfje wou. Dat kwam mij wel behoorlijk goed uit.
Ik had dat halfje nog geen minuut geleden geconsumeerd en B. vroeg of ik er nog 1 bij wou en dat wou ik zeker. Hij zou later nog wel meer regelen
00.45 –Ik moest in één keer behoorlijk nodig schijten. Ik dacht van hé: “ik ga nog snel even naar het huis van mijn ouders om daar even lekker te schijten en tot mezelf komen.”
01.00 –Ik zat net bij mijn huis op de wc toen die 1,5 pil er ook begonnen in te slaan. Dit komt bij mij wel vaker voor dat ik op de wc inééns fokkin in de war word.
Ik was klaar met schijten en ging snel op zoek naar mijn portemonnee om te kijken of daar nog geld in zat, en dat zat erin 20 euro’s maarliefst. Snel 2 1½ liter pakken dubbelfriss gepakt en het huis in een vette xtc inslag rush verlaten.
01.15 -Ik was weer terug in het parkje, waar toevallig die blauwe mitchu dealer rondliep. Ik kwam hem tegen en zei: “heb je nog 2 van die lekkere snoepjes voor mij?”. Dat had hij zeker.
Direct naar de transactie 1,5 ingenomen, één halfje weggeven die ik ergens later in mijn trip terug kreeg van iemand anders.
02.00 –Toen begon ik keihard te hallucineren, ik liep door een gras veld dat bij het parkje hoort en begon in één keer een soort raar veld met allemaal golven en kleurtjes voor mij te zien.
Ik keek in de lucht en zag allemaal kleine vliegjes die hoog in de lucht aan het rondvliegen waren, toen ik steeds langer keek kwamen ze op me af ik dook weg maar ze bleven op dat soort kracht veld zitten die ik voor me zag. Echt heel vaag, Op dat moment raakte ik ook het besef van tijd kwijt het kon me gewoon allemaal niets meer schelen.
Ik liep weer terug naar het bankje waar al men vrienden zaten. D’r reed ineens een auto in het parkje dus ik zo: “húh, wat de fok, d’r komen gewoon 4 kerels uit die auto?.” Dat bleken dus allemaal kameraden te zijn die ook allemaal in de war van de blauwe mitchu’s waren.
Vanaf toen zit er een gigantisch gat in mijn geheugen tot dat het weer licht begon te worden in het park. Het was toen…
05.20 – Ik keek naar boven en zag de lucht nog steeds vet helemaal golven. Ik keek naar de straat en zag ineens een busje staan dus ik kijk om me heen zitten al die kameraden van mij om me heen op het bankje de binnenkant van hun oogkas te bekijken. Ik zeg zo van: “He check dat dan wat doet dat busje daar?”.
Iedereen zo van: “Kut, straks is dat politie!” Maar in plaats van weg te rennen bleven we gewoon vol verbazing naar de straat kijken. Ineens leek het op zo’n voorlichtingsbus van de landmacht. Ik zag een klep boven op die bus open gaan en daar 4 soldaten uitklimmen die allemaal sneaky naar een boompje tijgerden en daar in klommen. Toen werd ik para omdat ze ons aankeken, ik ging me goed erop concentreren en in één keer smolten die soldaten samen met die groene bladeren van de boom.
5.30 – Ik zag toen eerst iets wat op een podium leek in de bossen, maar toen ik beter keek kwam ik tot de “conclusie” dat het een arriva bus was. Daar heb ik nog op zitten spacen tot 6 uur s’ochtends toen snel naar een kameraad zijn huis gegaan om daar direct bij aankomst te gaan slapen.
Ik werd vandaag weer wakker om 12.30, ik was ook niet echt verrot van binnen maar ook niet van buiten. Ben nu nog wel spacey en ik crave op een joint.
Yours Faithfully..
Kees_klapkaak

