Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacend op 4 blauwe paarsgepikkelde...

Spacend op 4 blauwe paarsgepikkelde...

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mitsibitshu's !!!!
dit geweldige avontuur begon voor mij op..

22.00 zondag 27 mei

Ik belde kameraad L. op om te vragen of hij nog naar zo’n pinkster feest ging, hij antwoordde dat ik maar eerst even naar het park moest komen voor een verassing.

22.15 – Aankomst in het parkje, ik vraag wat de verassing is. Van alle kanten worden zakjes met daarin blauwe mitchu’s getoond. Toen ik dat zag werd ik helemaal gek, ik was meteen weer verliefd op deze mooie blauw-paars gespikkelde driehoekjes.

Kameraad B. vroeg direct aan mij: “Wou je soms een halfje?” Ik zei natuurlijk direct ja. Hij brak dat pilletje doormidden en er zaten ook allemaal soort steentjes in, ik vermoed dat, dat mdma kristallen waren. Deze gingen zeker hard worden.

23.00 – De pil begon te werken, ik voelde weer dat authentieke mdma-love gevoel en ging op de grond liggen spartelen van genot en helemaal uitrekken\\strekken dat was echt uberchill.

Ik wou geen van mijn vrienden in de buurt zijn want ik was helemaal totaal aan het chillen en wou niet gestoord worden door in de warre mafkezen.

00.15 -De piek was wel een beetje voorbij nu van die eerste halfje en voelde me niet meer zo superspectaculair, ik dacht heel stiekem van: “hmm, zal ik nog maar even wat bijpakken. “ Op dat moment hoorde ik net kameraad B. roepen of ik nog een halfje wou. Dat kwam mij wel behoorlijk goed uit.

Ik had dat halfje nog geen minuut geleden geconsumeerd en B. vroeg of ik er nog 1 bij wou en dat wou ik zeker. Hij zou later nog wel meer regelen

00.45 –Ik moest in één keer behoorlijk nodig schijten. Ik dacht van hé: “ik ga nog snel even naar het huis van mijn ouders om daar even lekker te schijten en tot mezelf komen.”

01.00 –Ik zat net bij mijn huis op de wc toen die 1,5 pil er ook begonnen in te slaan. Dit komt bij mij wel vaker voor dat ik op de wc inééns fokkin in de war word.

Ik was klaar met schijten en ging snel op zoek naar mijn portemonnee om te kijken of daar nog geld in zat, en dat zat erin 20 euro’s maarliefst. Snel 2 1½ liter pakken dubbelfriss gepakt en het huis in een vette xtc inslag rush verlaten.

01.15 -Ik was weer terug in het parkje, waar toevallig die blauwe mitchu dealer rondliep. Ik kwam hem tegen en zei: “heb je nog 2 van die lekkere snoepjes voor mij?”. Dat had hij zeker.
Direct naar de transactie 1,5 ingenomen, één halfje weggeven die ik ergens later in mijn trip terug kreeg van iemand anders.

02.00 –Toen begon ik keihard te hallucineren, ik liep door een gras veld dat bij het parkje hoort en begon in één keer een soort raar veld met allemaal golven en kleurtjes voor mij te zien.

Ik keek in de lucht en zag allemaal kleine vliegjes die hoog in de lucht aan het rondvliegen waren, toen ik steeds langer keek kwamen ze op me af ik dook weg maar ze bleven op dat soort kracht veld zitten die ik voor me zag. Echt heel vaag, Op dat moment raakte ik ook het besef van tijd kwijt het kon me gewoon allemaal niets meer schelen.

Ik liep weer terug naar het bankje waar al men vrienden zaten. D’r reed ineens een auto in het parkje dus ik zo: “húh, wat de fok, d’r komen gewoon 4 kerels uit die auto?.” Dat bleken dus allemaal kameraden te zijn die ook allemaal in de war van de blauwe mitchu’s waren.

Vanaf toen zit er een gigantisch gat in mijn geheugen tot dat het weer licht begon te worden in het park. Het was toen…

05.20 – Ik keek naar boven en zag de lucht nog steeds vet helemaal golven. Ik keek naar de straat en zag ineens een busje staan dus ik kijk om me heen zitten al die kameraden van mij om me heen op het bankje de binnenkant van hun oogkas te bekijken. Ik zeg zo van: “He check dat dan wat doet dat busje daar?”.

Iedereen zo van: “Kut, straks is dat politie!” Maar in plaats van weg te rennen bleven we gewoon vol verbazing naar de straat kijken. Ineens leek het op zo’n voorlichtingsbus van de landmacht. Ik zag een klep boven op die bus open gaan en daar 4 soldaten uitklimmen die allemaal sneaky naar een boompje tijgerden en daar in klommen. Toen werd ik para omdat ze ons aankeken, ik ging me goed erop concentreren en in één keer smolten die soldaten samen met die groene bladeren van de boom.

5.30 – Ik zag toen eerst iets wat op een podium leek in de bossen, maar toen ik beter keek kwam ik tot de “conclusie” dat het een arriva bus was. Daar heb ik nog op zitten spacen tot 6 uur s’ochtends toen snel naar een kameraad zijn huis gegaan om daar direct bij aankomst te gaan slapen.

Ik werd vandaag weer wakker om 12.30, ik was ook niet echt verrot van binnen maar ook niet van buiten. Ben nu nog wel spacey en ik crave op een joint.

Yours Faithfully..
Kees_klapkaak :xtc: :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahaha dat klinkt als een duchtig vette nacht :grin: Geen muziek erbij gehad? Dat is namelijk een pré als ik pillen doe, geen idee hoe het aanslaat zonder op een feest oid te zijn :confused: Mitsu's rockten hier laatst ook mijn wereld ! :stoned:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Muziek hadden we ook ja, we hadden een ipod nano en boxjes tot onze beschikking...

Pendelum (drum 'n base) hebben we geluisterd kan ik me herrineren, en nog wat vage space muziek. :sunglasses: :openmouth:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo dat klinkt zeker als een toffe avond. :grin:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kees Klapkaak zei:
De pil begon te werken, ik voelde weer dat authentieke mdma-love gevoel en ging op de grond liggen spartelen van genot en helemaal uitrekken\\strekken dat was echt uberchill.
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik heb soms zit om dat ook te doen, maar ik hou me altijd in omdat dat zo spastisch lijkt (zeker als er mensen bijzijn die minder scheef zijn dan ik)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dissonant zei:
Kees Klapkaak zei:
De pil begon te werken, ik voelde weer dat authentieke mdma-love gevoel en ging op de grond liggen spartelen van genot en helemaal uitrekken\\strekken dat was echt uberchill.
Klik om te vergroten...

Hahaha

Ik heb soms zit om dat ook te doen, maar ik hou me altijd in omdat dat zo spastisch lijkt (zeker als er mensen bijzijn die minder scheef zijn dan ik)
Klik om te vergroten...

Dat boeide mij niet want iedereen was zo scheef als een leipe kanarie... :stoned:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kees Klapkaak zei:
Vanaf toen zit er een gigantisch gat in mijn geheugen tot dat het weer licht begon te worden in het park. Het was toen…
Klik om te vergroten...

Ja dat had ik nou ook altijd als het écht gezellig was. Dan weet ik er verdorie vrijwel niks meer van!

En de ellende met die snoepjes is ook dat als ik er 2 meeneem er 2 op zijn en neem ik er 5 mee dan zijn ze alle 5 opgepeuzeld. Er is zo'n punt waar je overheen gaat en dan maakt het je niks meer uit dan blijf je snoepen.

En als het op is, en je weet dat heel goed dat het op is, dan toch keer op keer nog voelen of er geen stukje achtergebleven is...

Maar het vreet je wel op. Alleen dat merk je dan of de dagen erna, óf maanden erna als je een poosje eens geen pillen meer neemt..
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kees Klapkaak zei:
Muziek hadden we ook ja, we hadden een ipod nano en boxjes tot onze beschikking...

Pendelum (drum 'n base) hebben we geluisterd kan ik me herrineren, en nog wat vage space muziek. :sunglasses: :openmouth:
Klik om te vergroten...


heb ik ook altijd bij een Ipod en boxjes , lekker chill !


Zotezien heb je wel een toffe nacht beleefd ! spijtig dat je geen wiet had , of blow je niet ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vet report, die hallucinaties klinken interessant.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
wow klinkt erg vet! ga dit weekend voor het eerst aan de Xtc , door dit verhaal nog meer zin in! :beer:

Cool report!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
nutsss zei:
En de ellende met die snoepjes is ook dat als ik er 2 meeneem er 2 op zijn en neem ik er 5 mee dan zijn ze alle 5 opgepeuzeld. Er is zo'n punt waar je overheen gaat en dan maakt het je niks meer uit dan blijf je snoepen.
Klik om te vergroten...

Haha dat klinkt erg bekend. Ik had er een tijdje geleden 20 gekocht met een vriend die als voorraad bedoeld waren. En je raad het al allemaal op in 1 avondje. :(
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha cool report :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Haha dat klinkt erg bekend. Ik had er een tijdje geleden 20 gekocht met een vriend die als voorraad bedoeld waren. En je raad het al allemaal op in 1 avondje. :(
Klik om te vergroten...
En vervolgens 3 nachten straight niet kunnen slapen, dank u :)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weednator zei:
Kees Klapkaak zei:
Muziek hadden we ook ja, we hadden een ipod nano en boxjes tot onze beschikking...

Pendelum (drum 'n base) hebben we geluisterd kan ik me herrineren, en nog wat vage space muziek. :sunglasses: :openmouth:
Klik om te vergroten...


heb ik ook altijd bij een Ipod en boxjes , lekker chill !


Zotezien heb je wel een toffe nacht beleefd ! spijtig dat je geen wiet had , of blow je niet ?
Klik om te vergroten...

Ik blow wel, maar jammer genoeg was er niet zo veel wiet die avond (of ik heb daar niets van meegekregen :grin: ). Ik heb maar 3 joints gerookt geloof ik. :confused:
f
frnicatrLid
01-01-2024, 00:00
#15
leuk report...
vooral die hallucinaties doen me denken aan mijn beginperiode.. toen zag ik ook allemaal wacko dingen zoals bomen achter tralies, gele duiven en overstekende eendjes in de disco :mrgreen:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb ze ook gehad dit weekend...
en kenker wat waren ze vet :hearteyes:(was mn eerste keer)
leuk report ook, kan me zeker in een paar dingen terug vinden
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
knoalster flintergezichtjes! :stoned:
E
EforElectroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kees Klapkaak zei:
Dat boeide mij niet want iedereen was zo scheef als een leipe kanarie... :stoned:
Klik om te vergroten...

haha,geweldig :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."