Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Elke keer last gehad van ketamine. Ik legde wel grote lijnen... Zoals mijn coke of speed lijnen. Ik was de misselijkheid van de Ketamine beu... Wou het nooit meer doen. Week erna nog een klein lijntje geprobeerd. Ging vele lekkerder. wat later terug een dikkere lijn, en geen last meer gehad. Opbouwen is een tip denk ik ... Grtz Hero"
"Ik heb me deze week een gram ketamine aangeschaft. Heb deze gedeeld met een maat van me. Beiden werden we misselijk. De 2de maal ook... Het gevoel was helemaal niet prettig.... Had ook nog een lijn aan andere maat gegeven die wel ketamine doet Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt ?"
"azgaza zei: Ik ben nog nooit misselijk geworden van ketamine (zelfs niet in combinatie met alcohol eigenlijk), heb wel gehoord dat je het niet vlak na het eten moet nemen, misschien dat het daar aan lag bij jullie? Of eventueel de smaak van de drip? Sommige mensen zijn wat gevoeliger voor smaak, en ketamine is gewoon vies. Ik denk dat overigens mensen met neiging tot wagenziekte etc. er eerder last van hebben gezien alles scheef wordt, en als je daar tegen kan dat het erg mee valt. Klik om te vergroten... Vlak na mijn eten was het idd wel, bij m'n maat niet... Die leed al even honger. Maar hij was ook miselijk. En het was meer dat alles draaide en dat we misselijk werden van het draaien. Autoziek... Ja dat ben ik snel, denk je dat het daar aan zou ligge ?"
"Debris zei: Kan op zich geen kwaad zolang je niet meer gaat blowen om je problemen te vergeten. Gewoon een jointje elke dag kan in mijn ogen geen kwaad, ookal zijn er honderden "specialisten" die 't "vernieling je lichaam" noemen. Er zijn mensen die als ze blowen helemaal paranoia worden en zelfs psychoses krijgt, maar als je daar geen aanleg voor hebt gaat dat ene jointje daar weinig verschil maken. Als je slaapverlammingen en dat soort dingen krijgt, dan moet je stoppen . Klik om te vergroten... Bij mij was het ook elke dag een jointje Tot op een dag, ging ik altijd slecht. Ik werd altijd slecht gezind en gigantisch moe. Ben dan gewoon op de Hard Drugs overgeschakeld, en die lieten me gewoon amuseren zonder stop Ik zou zeggen, smoor zoveel je wilt, maar word niet afhankelijk ? ...."
"Mijn trek in Pep stijgt dagelijks. Na een kleine gewoonteverslaving van een half jaar. Vind ik het geweldig elke keer als ik 1 lijn per neusgat kan naar binnen jagen. Mijn behoefte aan pep = 0 Mijn trek in pep = 100"
"Jow drugsfanaten, Piet en Snot hier. We hebben vorig weekend eindelijk DMT kunnen kopen. We hadden ons erop voorbereid! Speciaal een bong gaan kopen, men zei dat dat perfect kon werken. 's Avonds hebben we dan onze eerste DMThit gepakt. En dan nu het tripreport: Een paar scheve gevoelens. En als we ons ogen dichtdeden een lichtshow en wat fantasiekes. Al bij al duurt heel de zogenaamde 'trip' enkele minuten. Daarna voelen we ons nogwat scheef, maar zeker niet het geld waard. Einde report. Deze trip hebben we nu al veel te veel gehad op verschillende manieren van inname. Dit kan het in godsnaam toch niet zijn? Wat doen we verkeerd? Help us out here... Piet & Snot. (We will strike again! )"
"henkie84 zei: P.S. als je wilt weten wat je fout doet is het misschien wel handig te vertellen hoe je precies te werk gaat. Klik om te vergroten... Wij strooiden een beetje DMT op de bodem van onze bong en verwarmde de onderkant van de bong van op een afstand zodat de dmt niet te warm zou worden (nutteloze verbranding zoals we hebben gelezen) en dan wachten tot de bong zich langzaam vulde met dmt-rook zodat we de rook in 1 hijs konden laten binnendringen in onze longen. We hielden de rook dan ook zo lang mogelijk in ons longen. Al wat we merkten van gevoel was dan een zweverig gevoel en als we ons ogen sloten kwamen er wel kleurijke fantasieen voor een 2 tal minuten, maar totaal ni zo heftig als hier werd beschreven als de vlucht door de 3de dimensie of dergelijke. We zullen de volgende keer dan op de bodem van de bong een laagje met assen leggen, daar de dmt op leggen, weer een laagje assen en dan verhitten langs onder zodat we de dmt rook kunnen inhaleren. Strak plan ? Greetz Piet & Snot"
"Pixiedust7 zei: Bij mij gooien ze nou nooit iets in mn drinken Gerard is chill, ben een groot fan. Is idd wel moeilijk om de juiste dosis te vinden soms, maar als je goed zit is het ook heerlijk. Klik om te vergroten... Heb jij ook te maken met dit probleem ? Je wilt dat mensen drugs in je drinken doen , daarom zet je je beker op de toog van de discotheek en komt hem 5 minuten nadien leegdrinken op hoop dat je iets van drugs binnen hebt"
"Dit kan niet ! We namen enkele uren pauze. En besloten dan Poging 9 te ondergaan : Een nieuwe techniek toepassen! De assen van onze sigaretten vulden de bodem van de bong en vervolgens lieten we onze DMT gewikkeld in een gaasje koper vallen op de bodem. Snot paste dezelfde techniek toe als vorige malen (langs onder een aansteker er tegen houden), er onstond WEL meer rook in onze bong als voordien, het effect was heftiger. Niets stond stil maar het gevoel gleed dadelijk weer weg uit mijn lichaam. Waardoor Snot weer de gedachte kreeg van "SHIT !" Maar geen nood. We hebben nog genoeg DMT voor poging 10. Waarop ik (Piet) besloot de DMT te chinezen. Het goedje op een lepel, verwarmen langs onder, een halve minuut later kwam er rook vrij uit de gesmolten DMT waarop ik met mijn buisje de dampen zo diep mogelijk inhaleerde. (weeral die vreselijke pijn, net alsof ik 20 sigaretten gelijkertijd aan het roken ben) Ditmaal voelde ik nog minder. Ben direct naar de pc gestapt, begon dit "Trip-report" te schrijven en kwam ter conclusie dat de lettertjes een klein beetje bewogen. Wat ik in mijn dagelijks leven ook wel eens meemaak, maar dan nuchter. Gaat het bij iedereen zo makelijk om DMT te gebruiken? Bij ons in ieder geval niet. We zijn hier meer DMT aan het verbranden dan aan het oproken. Help ons ervaren personen. Groetjes Piet & Snot"
"We hebben ons een bamboo pijpje aangeschaft. Waarbij we het roken van DMT mogelijk hebben gemaakt. Bedankt voor al jullie hulp. Nu weet ik wat er zo heftig is aan DMT Nu wil ik enkel nog te weten komen hoe ik door die muur heen ga. Maar dat moet ik zelf ontdekken veronderstel ik. Greetz Piet en Snot"