Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport van de 8ste DMT Trip (motherofgod) HELP WANTED!!!

Tripreport van de 8ste DMT Trip (motherofgod) HELP WANTED!!!

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Plaats dit anders niet in het tripreport forum? Je 'tripreport' is 3 regels.
h
heroin91x

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jow drugsfanaten,

Piet en Snot hier. We hebben vorig weekend eindelijk DMT kunnen kopen. We hadden ons erop voorbereid! Speciaal een bong gaan kopen, men zei dat dat perfect kon werken. 's Avonds hebben we dan onze eerste DMThit gepakt.

En dan nu het tripreport:
Een paar scheve gevoelens. En als we ons ogen dichtdeden een lichtshow en wat fantasiekes. Al bij al duurt heel de zogenaamde 'trip' enkele minuten. Daarna voelen we ons nogwat scheef, maar zeker niet het geld waard.

Einde report.

Deze trip hebben we nu al veel te veel gehad op verschillende manieren van inname. Dit kan het in godsnaam toch niet zijn? Wat doen we verkeerd? Help us out here...


Piet & Snot.
(We will strike again! :rock: )
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Punt 1: Je moet de DMT niet direct verbranden. Leg het bijvoorbeeld tussen twee laagjes as, dus: laagje as (van sigaretten, wierook, whatever), DMT en daar bovenop nog een laagje as. Als je dan je vlam erbij houdt en hijst dan gaat de as gloeien en krijgt de DMT daar zijn warmte van. Directe verbranding beschadigt de DMT alleen maar. Je zou ook een stukje staalwol in je pijp kunnen doen en daar je DMT over strooien, als je dan je vlam er bijhoudt dan gloeit de staalwol ipv dat de DMT brandt.

Punt 2: Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk per suck binnenkrijgt en binnenhoudt. Dus, hoe ga je te werk: hijs langzaam tot je bong grijs ziet van de rook (met vinger op klapgat), en hijs dan in één keer de rook naar binnen (vinger van klapgat) en houdt deze rook zo lang mogelijk binnen! (Die volle teug wel met beleid in één keer naar binnenhalen, dus niet té snel, dan zou je wel eens kunnen gaan hoesten en houdt je dus niets binnen.) Als je het op deze manier doet zou je al moeite moeten hebben om een 3e volle bong naar binnen te hijsen omdat je hem te hard tript.

Ik weet niet of je het op deze manier gedaan hebt, maar zo zou het moeten werken. Succes en space-ze!

P.S. als je wilt weten wat je fout doet is het misschien wel handig te vertellen hoe je precies te werk gaat.
h
heroin91xLid
01-01-2024, 00:00
#4
henkie84 zei:
P.S. als je wilt weten wat je fout doet is het misschien wel handig te vertellen hoe je precies te werk gaat.
Klik om te vergroten...

Wij strooiden een beetje DMT op de bodem van onze bong en verwarmde de onderkant van de bong van op een afstand zodat de dmt niet te warm zou worden (nutteloze verbranding zoals we hebben gelezen) en dan wachten tot de bong zich langzaam vulde met dmt-rook zodat we de rook in 1 hijs konden laten binnendringen in onze longen. We hielden de rook dan ook zo lang mogelijk in ons longen. Al wat we merkten van gevoel was dan een zweverig gevoel en als we ons ogen sloten kwamen er wel kleurijke fantasieen voor een 2 tal minuten, maar totaal ni zo heftig als hier werd beschreven als de vlucht door de 3de dimensie of dergelijke.

We zullen de volgende keer dan op de bodem van de bong een laagje met assen leggen, daar de dmt op leggen, weer een laagje assen en dan verhitten langs onder zodat we de dmt rook kunnen inhaleren. Strak plan ?

Greetz
Piet & Snot
h
heroin91xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit kan niet !

We namen enkele uren pauze. En besloten dan Poging 9 te ondergaan :
Een nieuwe techniek toepassen!
De assen van onze sigaretten vulden de bodem van de bong en vervolgens lieten we onze DMT gewikkeld in een gaasje koper vallen op de bodem. Snot paste dezelfde techniek toe als vorige malen (langs onder een aansteker er tegen houden), er onstond WEL meer rook in onze bong als voordien, het effect was heftiger. Niets stond stil maar het gevoel gleed dadelijk weer weg uit mijn lichaam. Waardoor Snot weer de gedachte kreeg van
"SHIT !"

Maar geen nood. We hebben nog genoeg DMT voor poging 10.
Waarop ik (Piet) besloot de DMT te chinezen. Het goedje op een lepel, verwarmen langs onder, een halve minuut later kwam er rook vrij uit de gesmolten DMT waarop ik met mijn buisje de dampen zo diep mogelijk inhaleerde. (weeral die vreselijke pijn, net alsof ik 20 sigaretten gelijkertijd aan het roken ben) Ditmaal voelde ik nog minder. Ben direct naar de pc gestapt, begon dit "Trip-report" te schrijven en kwam ter conclusie dat de lettertjes een klein beetje bewogen. Wat ik in mijn dagelijks leven ook wel eens meemaak, maar dan nuchter.

Gaat het bij iedereen zo makelijk om DMT te gebruiken?
Bij ons in ieder geval niet. We zijn hier meer DMT aan het verbranden dan aan het oproken.

Help ons ervaren personen.

Groetjes
Piet & Snot :rock:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruik je heroine? Ik heb namelijk van een vriend gehoord die DMT gevoerd had aan een aantal hero junks dat het niet of amper werkte. Heb er wel een theorie over maar die zal ik je besparen.

Verder raad ik je aan om echt de staalwol methode te doen, die is verreweg het best om je DMT te roken.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#7
heroin91x zei:
Wij strooiden een beetje DMT op de bodem van onze bong en verwarmde de onderkant van de bong van op een afstand zodat de dmt niet te warm zou worden (nutteloze verbranding zoals we hebben gelezen) en dan wachten tot de bong zich langzaam vulde met dmt-rook zodat we de rook in 1 hijs konden laten binnendringen in onze longen. We hielden de rook dan ook zo lang mogelijk in ons longen. Al wat we merkten van gevoel was dan een zweverig gevoel en als we ons ogen sloten kwamen er wel kleurijke fantasieen voor een 2 tal minuten, maar totaal ni zo heftig als hier werd beschreven als de vlucht door de 3de dimensie of dergelijke.
Klik om te vergroten...
Je legt je DMT toch niet in de bong hoop ik? Het moet in dat kleine kopje dat je eraf kan halen.
L
LoodLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zou gewoon een kort glazen pijpje gebruiken is veel makkelijker en dan de DMT tussen 2 lagen as leggen of staalwol gebruiken( genoeg over te vinden hier). 50 mg afwegen, 2 goeie hits achter elkaar ( lang inhouden) en dan kan je als het goed is geen derde hit meer nemen :P

Ik had zelf de eerste keren ook moeite met het vinden van de juiste manier op dit spul tot me nemen tis niet de makkelijkste drug wat dat betreft.

Heb trouwens wel een beetje het idee dat je vrij licht denkt over DMT maar het is echt een van de meest heftige drugs die er is ! dus goed mentaal voorbereiden :P
h
heroin91xLid
01-01-2024, 00:00
#9
We hebben ons een bamboo pijpje aangeschaft.
Waarbij we het roken van DMT mogelijk hebben gemaakt.
Bedankt voor al jullie hulp. Nu weet ik wat er zo heftig is aan DMT :rock:
Nu wil ik enkel nog te weten komen hoe ik door die muur heen ga.
Maar dat moet ik zelf ontdekken veronderstel ik. :)

Greetz
Piet en Snot
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
De muur bestaat uit twijfel. vlieg er door heen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
De muur bestaat uit twijfel. vlieg er door heen
Klik om te vergroten...
So true.
Ik schijt nog steeds peuken voor DMT. Deze zomer eens een pijp vullen tot de rand en afschieten denk ik. Tijd om wat angst te verruilen voor geluk.....
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
loadrunner zei:
De muur bestaat uit twijfel. vlieg er door heen
Klik om te vergroten...
So true.
Ik schijt nog steeds peuken voor DMT. Deze zomer eens een pijp vullen tot de rand en afschieten denk ik. Tijd om wat angst te verruilen voor geluk.....
Klik om te vergroten...



Je komt toch wel weer terug...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tripper zei:
Drientje zei:
loadrunner zei:
De muur bestaat uit twijfel. vlieg er door heen
Klik om te vergroten...
So true.
Ik schijt nog steeds peuken voor DMT. Deze zomer eens een pijp vullen tot de rand en afschieten denk ik. Tijd om wat angst te verruilen voor geluk.....
Klik om te vergroten...



Je komt toch wel weer terug...
Klik om te vergroten...
Hey je bent er weer!

Ja je komt wel weer terug, het is raar dat ik wel Ayahuasca durf en geen DMT. Misschien moeten we weer eens een keer wat afspreken? Het gaat om set en setting, mensen bij wie ik het aan durf me te laten gaan en kwetsbaar durf te zijn.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."