#1
Oh trouwens he, ik zat dit topic weer ff door te lezen, maar ik begrijp dat stukje met die stoel en bromfiets en shit totaal niet eigenlijk!? :')
Waar de fack heb je het eigenlijk over?
Waar de fack heb je het eigenlijk over?
agapios zei:Mooie vent ben je![]()
Smoken zei:Oh trouwens he, ik zat dit topic weer ff door te lezen, maar ik begrijp dat stukje met die stoel en bromfiets en shit totaal niet eigenlijk!? :')
Waar de fack heb je het eigenlijk over?
Wil je nog eens wat inzichten wegschrijven op het forum?agapios zei:Goedenmiddag.
Vandaag maar weer eens aan de wiet gelurkt. Het was wel weer eens tijd. Het was alweer een paar weken geleden.
...Ik wil weleens wat depressief zijn. Elke dag wiet is dan niet zo'n goed idee. Voor mij althans. Iedereen reageert weer anders op het goddelijke goedje THC. Hosanna voor degene die met een dagelijks portie de mooiste reizen maakt. Voor mij werkt het niet. Bij dagelijks gebruik worden mij dipjes heftiger. Ik vind het lekker om ongeveer om de twee weken een hijs te nemen. Aan één hijs heb ik dan ook genoeg. Net lekker een beetje stoned en toch nog bij machte om te functioneren. Ik wordt van dat ene hijsje altijd als een speer stoned. En dat duurt dan minstens een uurtje of drie. Ik heb diep respect gekregen voor 'de Godin van de Wiet' en zo behandel ik haar ook. Ik voel dat ze mij dan ook goed behandeld. Eens in de twee weken mag ik baden in Haar Liefde.
...Ik begin weer filosofisch te worden. Ik ben op filosofisch gebied maar een amateurtje, hoor. Niet eens een boek over filosofie gelezen. Maar toch voel ik mij als ik stoned ben de beste filosoof van de Wereld. Dat heb ik dan. Zo ook nu weer. En soms popt er dan een filosofisch inzicht in mijn brein naar de oppervlakte. Zo ook nu weer. Vaak vind ik zo'n inzicht dan zo geweldig dat ik het opschrijf. Zo ook nu weer.
Hier is 'tie:
De TV waar je naar zit te kijken en de makkelijke stoel waar je in zit behoren ook tot je beste vrienden. Bijna iedereen hier in het Westen barst van de vrienden, alleen we zien het niet, bijvoorbeeld omdat er een knetterende bromfiets voorbij komt.
(Ik hoop dat je begrijpt dat die TV, de makkelijke stoel en die knetterende bromfiets metaforen zijn.)
Afijn, van die dingen... Ik heb al een paar boekjes volgeschreven, dus als jullie meer van dit soort onzin op je forum willen hebben, dan zeg je het maar. De meeste inzichten zijn bedoeld om vooral mezelf uit de put te trekken. Maar wie weet misschien heeft iemand anders er ook wel wat aan...
Mocht je het nog niet gemerkt hebben, ik vind het leuk om te schrijven als ik stoned ben. Omdat dit m'n eerste berichtje is over mijn persoonlijkheid, ga er maar eens een eind aan breien, want als de THC uitgewerkt is, wil ik nog wel eens spijt hebben van wat ik nu weer het internet op geslingerd heb. Mailtjes doe ik maar niet meer.
En ik hoor weleens stemmen in mijn hoofd. Ook als ik niet stoned ben. Op dit moment is het een stem die zegt:
"...Wat doe je nou, man! Je klikt op 'Bevestig'!
Agapios, jongen, waar ben je toch weer mee bezig..."
Nou, vooruit dan maar...Pieter210 zei:Wil je nog eens wat inzichten wegschrijven op het forum?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."