#1
altijd als ik een shot neem dan krijg ik zo'n geweldige kik!
vroeger deed ik 't altijd op m'n slaapkamertje, dan gaf 't zo'n kik omdat ik bang was dat er iemand binnen zou komen.
ik kreeg dan ook hallucinaties.. ik zag de deur open gaan en m'n moeder of zusje staan kijken... of ik zag alleen de deur open en dicht gaan schaduwen zag ik ook.
nu ik 't gewoon thuis kan doen heb ik dat ook.
't idee dat er iemand is is beangstigend en spannend tegelijk....
m'n vriend weet van m'n drugsverleden, hij heeft zelf nog nooit iets gebruikt...
ik woon in zeeland en hier is een lijntje wel popi maar een shot komt toch alleen in de grote steden voor...??!! hahaha dat zei de huiusarts een keer tegen m'n moeder.
ik heb m'n moeder er over ingelicht dat ik weer zover de fout in ben gegaan. ze vind 't echt verschrikkelijk. ze wil nu elke dag een flinke wandeling maken met de honden en erover praten.
maar ik heb geen band met mn moeder.. dat had ik vroeger ook niet
m'n vader daarintegen is ,'n alles! maar zo alcoholist als hij groot is.
regelmatig moet hij 't ziekenhuis weer in, altijd weer op 't nippertje.
dat is nu al bijna 3 jaar bezig ik kan daar niet meer tegen.
hij heeft geen zin meer om te stoppen met drank terwijl hij weet dat dat hem de kop kan kosten. hij wil niet meer
maar goed, morgen ga ik naar 't cad, en dinsdag moet ik weer gaan werken
nou hopen dat ik die irritante gedachte thuis kan laten.....
vroeger deed ik 't altijd op m'n slaapkamertje, dan gaf 't zo'n kik omdat ik bang was dat er iemand binnen zou komen.
ik kreeg dan ook hallucinaties.. ik zag de deur open gaan en m'n moeder of zusje staan kijken... of ik zag alleen de deur open en dicht gaan schaduwen zag ik ook.
nu ik 't gewoon thuis kan doen heb ik dat ook.
't idee dat er iemand is is beangstigend en spannend tegelijk....
m'n vriend weet van m'n drugsverleden, hij heeft zelf nog nooit iets gebruikt...
ik woon in zeeland en hier is een lijntje wel popi maar een shot komt toch alleen in de grote steden voor...??!! hahaha dat zei de huiusarts een keer tegen m'n moeder.
ik heb m'n moeder er over ingelicht dat ik weer zover de fout in ben gegaan. ze vind 't echt verschrikkelijk. ze wil nu elke dag een flinke wandeling maken met de honden en erover praten.
maar ik heb geen band met mn moeder.. dat had ik vroeger ook niet
m'n vader daarintegen is ,'n alles! maar zo alcoholist als hij groot is.
regelmatig moet hij 't ziekenhuis weer in, altijd weer op 't nippertje.
dat is nu al bijna 3 jaar bezig ik kan daar niet meer tegen.
hij heeft geen zin meer om te stoppen met drank terwijl hij weet dat dat hem de kop kan kosten. hij wil niet meer
maar goed, morgen ga ik naar 't cad, en dinsdag moet ik weer gaan werken
nou hopen dat ik die irritante gedachte thuis kan laten.....