Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yoo, Ik ben inprenciepe nieuw met een dealer voor het eerst appen, aangezien ik het via via krijg. Wat is de beste manier om een gesprek te beginnen met een dealer Groetjesss."
"dupont zei: Dus je baas weet er ook van? Klik om te vergroten... ohh zo heb het verkeerd gelezen my bad. als die daar achter komt ben ik bij mn ouders nog niet jarig denk"
"salum alaykum, wat gebruiken jullie als jullie alleen zijn? ben is benieuwd wat er voorbij komt. au revoir!"
"Harry In De Warrie zei: Chill lik de kikker. Tuurlijk mag je praten maar als iedereen een nieuw topic start voor het zelfde doel is een beetje onzinnig. Klik om te vergroten... ik snap je wel daar niet van, alleen kon geen topic erover vinden.."
"heftigekikker hier, ik vraag me af als je 2 verschillende soorten 3~mmc door elkaar mengt dat t effect dan minder wordt of gen het zelfde blijft. ik heb dit vaker gedaan en voor mijn geviel is het effect minder."
"Harry In De Warrie zei: Bekijk bijlage 52365 En dit is nog maar het tipje van de ijsberg 😂 Klik om te vergroten... hahaahaha, ik zal voortaan maar eerst ff kijken voordaat ik iets post"
"Roze Olifant zei: Wat bedoel je met twee verschillende soorten 3-MMC? 3-MMC is 3-MMC. Klik om te vergroten... je hebt mensen die het anders maken met meer of minder dus als de ene nou minder puur is dan de ander"
"Mevrouw Pløp zei: Dat is onzin, want je zat VOOR je dit topic opende in het juiste topic, namelijk 'Wie is er nog wakker?'. Het is inderdaad niet de bedoeling om voor elke scheet een nieuw topic aan te maken. Voor heel veel onzin-onderwerpen zijn er langlopende topics (zoals je al had gevonden dus). Dan is het dus niet de bedoeling een nieuwe aan te maken. Klik om te vergroten... dam heb ik niet goed gekeken naar dat topic want er stond allemaal 2018n 2019 etc mijn sxcuses"
"Mevrouw Pløp zei: Dan is het samen dus een gemiddelde 🤷🏼♀️ Oftewel, als je 70% en 60% mixt in helijke delen heb je 65%. Zal dus idd iets minder effect zijn dan die van 70%, maar iets beter effect dan die van 60% Klik om te vergroten... danku voor het antwoord, wist t dus niet zeker."
"niet doen bro, geloof me het leven zal altijd beter worden desondanks wat er nu allemaal al afgespeelt heeft in je leven, ik heb 4 jaar ket depressie gelopen etc etc, 3x geprobeert 3x terug naar huis gegaan. ik ben mezelf dankbaar voor dat ik zit nu in een betere positie dan ooit, waar een weg is is een wil je kan dit topper!!!"