Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalleen gebruiken

alleen gebruiken

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
salum alaykum,

wat gebruiken jullie als jullie alleen zijn?
ben is benieuwd wat er voorbij komt.

au revoir!
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
DMT
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan vrijwel alles best alleen pakken en er fijn en lekker op gaan, ja zelfs stims, vb bij amfetamine rc's als 3-FA en 4-FMA, veel muziek, online socializen met bekenden n onbekenden, lappen tekst typen...
Enkel XTC/MDMA en 6-APB zijn zoveeeel leuker n vetter mét volk n eigenlijk must.

Volgende stofjes in bepaalde dosissen zijn zo op jezelf gericht qua trips en neem ik enkel alleen en uitgesloten dat ik het op party fzo zou nemen, hoogstens met goeie vriend(in):
2-FDCK in hoge dosis +300mg oraal
3-MeO-PCP 25mg+
O-PCE 25mg+
Magic truffs/paddo's
LSD 220microgr+
Benzo's
Quetiapine
Mirtazapine
Tramadol
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mitchieee zei:
-trip middelen
-Ketamine
-downers
-uppers
Klik om te vergroten...
Haha beknopte versie vd mijne😆
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Haha beknopte versie vd mijne😆
Klik om te vergroten...
Ik maakte t mezelf ff makkelijk hihi
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
-trip middelen
-Ketamine
-downers
-uppers
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alles.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#8
mitchieee zei:
-trip middelen
-Ketamine
-downers
-uppers
Klik om te vergroten...
Ja dit eigenlijk😄, alleen trippen op erg hoge doseringen niet voor de veiligheid. Favoriete drug om alleen te doen is ketamine en DMT
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gebruik nou eigenlijk amper meer alleen, maar dingen die ik wel alleen deed/doe zijn vooral pep, keta, en disso's als 3-meo-pcp/pce en o-pce.
Coke, mdma, 6-apb altijd samen met mn vriend(en).
En benzo's (oxazepam en lorazepam) heb ik op recept.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
plex zei:
Ja dit eigenlijk😄, alleen trippen op erg hoge doseringen niet voor de veiligheid. Favoriete drug om alleen te doen is ketamine en DMT
Klik om te vergroten...
Kvind t heerlijk om alleen op hoge doseringen te gebruiken, en ket fijn om lekker in bed te verdwalen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebruik niet veel meer de laatste jaren, alleen heel soms LSD en om de 3 maanden 6-APB. Beiden alleen.

Heb alles wat ik ooit heb gebruikt ook alleen gedaan. Dit werkt imo het beste om het effect op de geest zelf goed te leren kennen. Maar een groot deel daarvan ook samen met anderen gedaan, maar meer sporadisch. Dat is meestal meer lol en met name het praten op stims en praten en aanraken op entactogenen en ook psychedelica geeft een extra dimensie die je alleen natuurlijk niet hebt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blowen
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik alleen thuis ben 3-CMC maar daar ben ik mee gestopt, en af en toe pep.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alle drugs vind ik prima om alleen te gebruiken. Ik heb niet per sé andere mensen nodig. Ook entactogenen zoals MDMA, kan ik lekker van genieten in mijn eentje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."