#1
salum alaykum,
wat gebruiken jullie als jullie alleen zijn?
ben is benieuwd wat er voorbij komt.
au revoir!
wat gebruiken jullie als jullie alleen zijn?
ben is benieuwd wat er voorbij komt.
au revoir!
Haha beknopte versie vd mijne😆-trip middelen
-Ketamine
-downers
-uppers
Ik maakte t mezelf ff makkelijk hihiHaha beknopte versie vd mijne😆
Ja dit eigenlijk😄, alleen trippen op erg hoge doseringen niet voor de veiligheid. Favoriete drug om alleen te doen is ketamine en DMT-trip middelen
-Ketamine
-downers
-uppers
Kvind t heerlijk om alleen op hoge doseringen te gebruiken, en ket fijn om lekker in bed te verdwalenJa dit eigenlijk😄, alleen trippen op erg hoge doseringen niet voor de veiligheid. Favoriete drug om alleen te doen is ketamine en DMT
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."