#1
ja niet werken is geen optie, doorbikkelen en vriendelijk bij de klanten staan in de hoop dat ze niks zien, ben nu sinds 12 uur smiddags niet meer aan het gebruiken, moet zo werken dus zal wel goed komenDe meesten die zulke acties uithalen, zullen zichzelf ziek melden. Dan hebben ze spontaan migraine, twee keer per week iets verkeerds gegeten of noem het maar op 🤣
Ik heb mezelf nooit ziek gemeld als dit gebeurde. Ik ging gewoon werken. Soms door weer drugs te gebruiken (coke of speed), soms door gewoon een bakje extra koffie te nemen.
Handig is wel dat de comedown al geweest is als je aan het werk gaat.
Nog handiger is natuurlijk door dit te vermijden. Het feit dat je verantwoordelijkheden komen te lijden onder drugsgebruik is een overduidelijk signaal van een (ontwikkelende) verslaving. Dus is een vele, vele malen betere indicator dan hoe vaak je drugs gebruikt.