Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswoensdag op donderdag nacht

woensdag op donderdag nacht

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
yooow,

zijn er nog mensen wakker die gezellig zijn?
zoja waar zit je aan en wat doe je,

groetee
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier zijn ze weer. Praatkick midden in de nacht? Weet je niet wat te doen? Start een topic op DF dat je wakker bent. 1 van de 1000.
Je had nochtans hier al gepost https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/page-164#post-1869315
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Hier zijn ze weer. Praatkick midden in de nacht? Weet je niet wat te doen? Start een topic op DF dat je wakker bent. 1 van de 1000.
Je had nochtans hier al gepost https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/page-164#post-1869
Klik om te vergroten...
wist niet dat je boos werdt gap🥹, en hz praat kick? praten met mensen mag toch of is dat ook verboden in deze vertyfte wereld?
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chill lik de kikker. Tuurlijk mag je praten maar als iedereen een nieuw topic start voor het zelfde doel is een beetje onzinnig.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
heftigekikker zei:
wist niet dat je boos werdt gap🥹, en hz praat kick? praten met mensen mag toch of is dat ook verboden in deze vertyfte wereld?
Klik om te vergroten...

Boos? Wie zei hier boos 😆?

Harry In De Warrie zei:
onzinnig.
Klik om te vergroten...

Dit dus
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Harry In De Warrie zei:
Chill lik de kikker. Tuurlijk mag je praten maar als iedereen een nieuw topic start voor het zelfde doel is een beetje onzinnig.
Klik om te vergroten...
ik snap je wel daar niet van, alleen kon geen topic erover vinden..
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Screenshot_20230706-094956_Ecosia.jpg

En dit is nog maar het tipje van de ijsberg 😂
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Harry In De Warrie zei:
Bekijk bijlage 52365

En dit is nog maar het tipje van de ijsberg 😂
Klik om te vergroten...
hahaahaha, ik zal voortaan maar eerst ff kijken voordaat ik iets post
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
heftigekikker zei:
ik snap je wel daar niet van, alleen kon geen topic erover vinden..
Klik om te vergroten...
Dat is onzin, want je zat VOOR je dit topic opende in het juiste topic, namelijk 'Wie is er nog wakker?'.

Het is inderdaad niet de bedoeling om voor elke scheet een nieuw topic aan te maken. Voor heel veel onzin-onderwerpen zijn er langlopende topics (zoals je al had gevonden dus). Dan is het dus niet de bedoeling een nieuwe aan te maken.
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Dat is onzin, want je zat VOOR je dit topic opende in het juiste topic, namelijk 'Wie is er nog wakker?'.

Het is inderdaad niet de bedoeling om voor elke scheet een nieuw topic aan te maken. Voor heel veel onzin-onderwerpen zijn er langlopende topics (zoals je al had gevonden dus). Dan is het dus niet de bedoeling een nieuwe aan te maken.
Klik om te vergroten...
dam heb ik niet goed gekeken naar dat topic want er stond allemaal 2018n 2019 etc mijn sxcuses
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
heftigekikker zei:
Mijn sxcuses
Klik om te vergroten...
Sexcuses aanvaard! 👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."