#1
yooow,
zijn er nog mensen wakker die gezellig zijn?
zoja waar zit je aan en wat doe je,
groetee
zijn er nog mensen wakker die gezellig zijn?
zoja waar zit je aan en wat doe je,
groetee
wist niet dat je boos werdt gap🥹, en hz praat kick? praten met mensen mag toch of is dat ook verboden in deze vertyfte wereld?Hier zijn ze weer. Praatkick midden in de nacht? Weet je niet wat te doen? Start een topic op DF dat je wakker bent. 1 van de 1000.
Je had nochtans hier al gepost https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/page-164#post-1869
wist niet dat je boos werdt gap🥹, en hz praat kick? praten met mensen mag toch of is dat ook verboden in deze vertyfte wereld?
onzinnig.
ik snap je wel daar niet van, alleen kon geen topic erover vinden..Chill lik de kikker. Tuurlijk mag je praten maar als iedereen een nieuw topic start voor het zelfde doel is een beetje onzinnig.
hahaahaha, ik zal voortaan maar eerst ff kijken voordaat ik iets post
Dat is onzin, want je zat VOOR je dit topic opende in het juiste topic, namelijk 'Wie is er nog wakker?'.ik snap je wel daar niet van, alleen kon geen topic erover vinden..
dam heb ik niet goed gekeken naar dat topic want er stond allemaal 2018n 2019 etc mijn sxcusesDat is onzin, want je zat VOOR je dit topic opende in het juiste topic, namelijk 'Wie is er nog wakker?'.
Het is inderdaad niet de bedoeling om voor elke scheet een nieuw topic aan te maken. Voor heel veel onzin-onderwerpen zijn er langlopende topics (zoals je al had gevonden dus). Dan is het dus niet de bedoeling een nieuwe aan te maken.
Sexcuses aanvaard! 👍Mijn sxcuses
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."