Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspapa het spijt me…

papa het spijt me…

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heftig...

Maar je hebt duidelijk berouw en je vader houdt van je dus het komt goed.

En goed dat je hier erg van jezelf geschrokken bent. Laat dit dan inderdaad de laatste keer zijn.
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
vanacht geen leuke nacht gehad,

ik heb dus na het uitgaan thuis zelf nog lopen gebruiken, (3-mmc). hierbij wou ik een lijn nemen maar had ik t verkeerde zalje gepakt en niet oplettende dat het ketamine is… ik kwam in een vage space terecht, hierbij heb ik blijkbaar eerst om hulp gevraagd bij papa, en daarna meendat die naar boven liep hem in zijn keel getrapt en vol lopen uitschelden… dit was dan dus ook e cv t de laatste x dat ik oets gebruik.. heb het verneukt ben een waardeloze zoon en zal dit nooit goed kunnen oraten…

mijn vader is niet boos en zegt nog ik hou van je jongen, omdat die weet dat ik zo niet ben maar gaat me wel hard aanpakken wat volkomen terecht is…

Ben net naar hem toe gelopen en heb een uur lopen janken, dit verdient hij niet, had nooit mogen gebeuren en zal het de laatste keer zijn dat ik drugs gebruik..

(update 23:39) klaar met werken,update, mn sma weet t ook die is erg geschrokken, heb prcs uitgelegd wat ik mee heb gekregen en niet, drugs is vanaf nu verleden tijd, heb ik zelf gezegd, ze zeiden, zoniet pleuren we je t huis uit want we houde teveel van je om je zo kapot te zien, mn vader kan bijna niet slikken en zijn oor doet heeel veel pijn… wat n kut gevoel om zo op mezelf terug te kijken en mijn vader zo te zien…
k
k1ttyc4tLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt niet goed kerel.
Zoek alsjeblieft hulp in deze trieste situatie. Heel veel sterkte.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je vader zal van je blijven houden @heftigekikker maar je moet wel iets gaan veranderen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je ouders zijn de enige twee personen op de wereld die ondanks alles onvoorwaardelijk van je zullen houden. Alle andere relaties baseren op vertrouwen. Een ouder kind fa

Als ouder niet onvoorwaardelijk van hun kinderen dan zouden ze ook niet boos worden wanneer ze iets doen gevaarlijk is of fout en immoreel
heftigekikker zei:
hierbij heb ik blijkbaar eerst om hulp gevraagd bij papa, en daarna meendat die naar boven liep hem in zijn keel getrapt en vol lopen uitschelden
Klik om te vergroten...
Ik heb mijn moeder eens in een dronken bui keihard in haard gezicht geslagen (hoorde ik de volgende dag) , en alsnog zei mijn moeder: ā€œik vond het vreselijk, maar ik weet dat je van binnen niet zo bentā€.

En hetzelfde met het geld jatten wat ik vroeger deed omdat ik cannabis verslaafd was. Ze zei:ā€ het geld is niet het probleem, het gaat erom dat je niet naar mij bent gekomen om te zeggen dat je een probleem hebtā€.
FredKroket zei:
Je vader zal van je blijven houden @heftigekikker maar je moet wel iets gaan veranderen
Klik om te vergroten...
Inderdaad, er moet wat veranderen maar dat erken je.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heftig verhaal.
Maar goeie papa heb jij.
En wat top dat je sorry hebt gezegd.
Inderdaad ..... een goed inzicht om je gebruik aan te passen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
wow wat heftig .... doet me verdriet maarja de liefde vanuit ouders is een bijzonder iets
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heftig zo een gebeurtenis. Wel echt fijn dat je vader zo reageert. Daarom heb jij weer bij hem gehuild en ā€œgebiechtā€. Je voelde je vrij en op je gemak genoeg dat te doen. Fijn hoor!
Het is fijn als je ouders zo naar je om kijken, reageren en onvoorwaardelijk van je houden.
Dat is helaas niet altijd het geval weet ik uit eigen ervaring. Koester het en houd van ze!

Veel sterkte! 🄰
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
k1ttyc4t zei:
Klinkt niet goed kerel.
Zoek alsjeblieft hulp in deze trieste situatie. Heel veel sterkte.
Klik om te vergroten...

Dirkjan zei:
Je ouders zijn de enige twee personen op de wereld die ondanks alles onvoorwaardelijk van je zullen houden. Alle andere relaties baseren op vertrouwen. Een ouder kind fa

Als ouder niet onvoorwaardelijk van hun kinderen dan zouden ze ook niet boos worden wanneer ze iets doen gevaarlijk is of fout en immoreel

Ik heb mijn moeder eens in een dronken bui keihard in haard gezicht geslagen (hoorde ik de volgende dag) , en alsnog zei mijn moeder: ā€œik vond het vreselijk, maar ik weet dat je van binnen niet zo bentā€.

En hetzelfde met het geld jatten wat ik vroeger deed omdat ik cannabis verslaafd was. Ze zei:ā€ het geld is niet het probleem, het gaat erom dat je niet naar mij bent gekomen om te zeggen dat je een probleem hebtā€.

Inderdaad, er moet wat veranderen maar dat erken je.
Klik om te vergroten...
mijn vader zei idd ook ā€œik weet dat je van binnen niet zo bent, en veranderen gaat het zeker mijn tijd van drugs gebruiken is officieel voorbij leuke dagen gehad maar dan 2x achter elkaar de weg kwijt zijn is niet normaal..
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
heftigekikker zei:
leuke dagen gehad maar dan 2x achter elkaar de weg kwijt zijn is niet normaal..
Klik om te vergroten...

Dat je dit in kan zien is een belangrijke stap in de goede richting. Niet vergeten als je dadelijk in de spiegel kijkt.

Hou jong ben je?

*klap op je schouder*
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Dat je dit in kan zien is een belangrijke stap in de goede richting. Niet vergeten als je dadelijk in de spiegel kijkt.

Hou jong ben je?

*klap op je schouder*
Klik om te vergroten...
ben 20 op dit moment, dankjewel āœŒļø
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
@heftigekikker ,
Vat dit niet vreemd op (ik ben een eeeeh, ā€œaparteā€) en misschien komt het omdat ik de laatste tijd nog makkelijker emotioneel en gevoeliger ben dan ik altijd al ben maar ik ben bijna jaloers op jouw relatie met je vader. Jaloers klinkt negatief maar zo bedoel ik het niet, ik gun het je enorm en ben heel blij voor je dat je überhaupt met je ouders iets kunt bespreken en je emoties kunt delen.

Als ik zoiets lees dan helpt mij dat weer door minder negatief te voelen over opvoeden en ouderschap. Ik ben (mede) door mijn jeugd bewust kinderloos maar heb altijd ā€œgemakkelijkeā€ benaderbare contacten met jeugd van alle leeftijden. Op een 1 of andere manier kan de jeugd mij ook goed hebben en krijg ik altijd respect. (Ik ben 50 plus).
Door mijn werk heb ik veel met (hang) jeugd te maken en kan heel goed mij in hen verplaatsen. Een verhaal zoals dat van jou neem ik onbewust mee in mijn manier van omgang en kijk op jeugd.
Op die manier vervaagd mijn eigen ā€œslechteā€ ervaring van ouder/kind en maakt dat ruimte voor de goede kant ervan.

Sorry hahaha, je zal wel denken: wat lult die nou??!
Ik ken je niet maar wel jou type, ik ben een realistische filosoof en realistische zweefteef die nu EINDELIJK over emoties kƔn praten door therapie etc. Nu vind ik het zelfs fijn.
Blijf dat praten en open zijn doen met je ouders!
🄰
h
heftigekikkerLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
@heftigekikker ,
Vat dit niet vreemd op (ik ben een eeeeh, ā€œaparteā€) en misschien komt het omdat ik de laatste tijd nog makkelijker emotioneel en gevoeliger ben dan ik altijd al ben maar ik ben bijna jaloers op jouw relatie met je vader. Jaloers klinkt negatief maar zo bedoel ik het niet, ik gun het je enorm en ben heel blij voor je dat je überhaupt met je ouders iets kunt bespreken en je emoties kunt delen.

Als ik zoiets lees dan helpt mij dat weer door minder negatief te voelen over opvoeden en ouderschap. Ik ben (mede) door mijn jeugd bewust kinderloos maar heb altijd ā€œgemakkelijkeā€ benaderbare contacten met jeugd van alle leeftijden. Op een 1 of andere manier kan de jeugd mij ook goed hebben en krijg ik altijd respect. (Ik ben 50 plus).
Door mijn werk heb ik veel met (hang) jeugd te maken en kan heel goed mij in hen verplaatsen. Een verhaal zoals dat van jou neem ik onbewust mee in mijn manier van omgang en kijk op jeugd.
Op die manier vervaagd mijn eigen ā€œslechteā€ ervaring van ouder/kind en maakt dat ruimte voor de goede kant ervan.

Sorry hahaha, je zal wel denken: wat lult die nou??!
Ik ken je niet maar wel jou type, ik ben een realistische filosoof en realistische zweefteef die nu EINDELIJK over emoties kƔn praten door therapie etc. Nu vind ik het zelfs fijn.
Blijf dat praten en open zijn doen met je ouders
Klik om te vergroten...
dat denk ik helemaal nietšŸ™, dankje voor de woorden, en fijn dat ook jij over emoties kan praten na zo’n lange tijd, dat mensen door mijn verhaal meer bewustzijns worden en een andere kijk op de jeugd geef had ik ook nooit verwacht, misschien dat er daj toch bij elk nadeel een voordeel zitšŸ¤”
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
heftigekikker zei:
misschien dat er daj toch bij elk nadeel een voordeel zitšŸ¤”
Klik om te vergroten...

Bij de meeste wel alleen vinden we die niet altijd. šŸ˜‰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."