Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vast niet :P"
"Floeper zei: Klinkt heerlijk man, ik ben hartstikke jaloers. Ik heb al 2x xtc geprobeerd. 1e keer in totaal 240 mg gehad, verspreid over de nacht; geen duidelijk effect 2e in totaal 390 mg gehad, verspreid over de dag; wederom geen duidelijk effect. Echt kut kut kut Klik om te vergroten... Had je kut pillen, en dus niet zoveel mg.. MDMA werkt bij iedereen geen uitzonderingen? Tenzij je bepaalde medicijnen gebruikt?"
"Wiet is sowieso niet leuk om zo te doen :P. Alleen na een avond flink knallen wil ik wel eens een blowtje roken om rustig te worden of te kunnen slapen, anders echt niet :P"
"Denk niet dat dat xtc was :P. Wat het is weet ik niet, de kans op een RC is er wel, maar welke dat moet zijn..."
"mandragora zei: Misschien PMA? Omdat dit ook een langere inwerktijd heeft... Klik om te vergroten... Ja maar zo lang? 6apb heeft ook langere inwerktijd maar geen 4uur haha"
"Is dit spul trouwens te verkrijgen in smartshops of coffeeshops? Of moet ik hier voor weer de straat op?"
"Ja balen dat die gast out ging.. Denk dat ie in paniek raakte ofzo en flauw viel van angst.. Erg jammer want het is zo'n mooie drug. Haha door dit report krijg ik ook zin om een reportje te schrijven van mn eerste keer"
"Haha misschien dan tot hard bass :P. Ach dat je iedereen kwijt raakt is toch wel normaal? En dan maak je weer nieuwe vrienden voor de avond :P"
"Herken het! Laatst ook thuis gedaan in combinatie met een joint en dat was ook wel heel fijn en chill. Zit zelf ook te twijfelen om voortaan alleenthuis x te gebruiken en op feestjes speed voor de energie... Marr denk dat ik op een feest de verleiding ook niet kan weerstaan ahah"
"Leuk report! Ben zelf nu ook echt benieuwd naar zon hoofd massage ding :P. Maar eens eentje kopen voor de volgende keer. En voelde J em uiteindelijk wel goed of niet?"