Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor en nadelen pepbommetjes

Voor en nadelen pepbommetjes

45 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed plan! :wink:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog geen last van mijn maag gehad na speed oraal te hebben genomen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van verschillende die hard speed gebruikers heb ik gehoord dat je op den duur minder kapot gaat aan het slikken van bolletjes!

En je zou zelfs meerdere grammen op een avond kunnen nemen...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
flash kieke

[/quote] Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth: [/quote]

moeten we dit echt geloven :confused: Wat gebeurde er met die gaten dan? Moest ie soms geopereerd worden ofzo?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
verplaatst naar speed...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
En je zou zelfs meerdere grammen op een avond kunnen nemen...
Klik om te vergroten...
Is dat niet een beetje teveel van het goeie "meerdere" grammen op een avond nemen :P
Ik vind het al veel als je een grap pep je kop in knalt op een avond.
En daarbij komt dat oraal langer werkt,dus meerdere grammen = week niet slapen ofzo? :P :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
Van verschillende die hard speed gebruikers heb ik gehoord dat je op den duur minder kapot gaat aan het slikken van bolletjes!
Klik om te vergroten...

klopt.. maagwand is ietsje sterker dan je neusvliesje.. :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
need^weed zei:
flash kieke
Klik om te vergroten...
Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maag :openmouth: [/quote]

moeten we dit echt geloven :confused: Wat gebeurde er met die gaten dan? Moest ie soms geopereerd worden ofzo?[/quote]

Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
flash kieke zei:
Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.
Klik om te vergroten...

Ah van gehoord!!! Nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen wat er met je gebeurd als je een gat in je maag krijgt. De eerste dag ben je ziek de 2e dag niet meer aanspreekbaar en de 3e dag lig je op intensive care met een buikvliesontsteking voor een week of 7 (ik in coma) waar ik 13 operatie's kreeg in 7 weken. 3x een hartstilstand heb overleefd. Na 3 maanden kwam ik pas thuis en heb opnieuw moeten leren zitten, lopen enzzzz. Het jaar daarop werd mn buik pas gesloten.

In totaal ben ik voor heel het gebeuren in 4 jaar tijd 19x geopereerd!

Dus tussen wat je hoort en wat je weet zit een wereld van verschil!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
flash kieke zei:
Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.
Klik om te vergroten...

Ah van gehoord!!! Nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen wat er met je gebeurd als je een gat in je maag krijgt. De eerste dag ben je ziek de 2e dag niet meer aanspreekbaar en de 3e dag lig je op intensive care met een buikvliesontsteking voor een week of 7 (ik in coma) waar ik 13 operatie's kreeg in 7 weken. 3x een hartstilstand heb overleefd. Na 3 maanden kwam ik pas thuis en heb opnieuw moeten leren zitten, lopen enzzzz. Het jaar daarop werd mn buik pas gesloten.

In totaal ben ik voor heel het gebeuren in 4 jaar tijd 19x geopereerd!

Dus tussen wat je hoort en wat je weet zit een wereld van verschil!
Klik om te vergroten...

:confused:

Heb je er iets aan over gehouden?

Hoe was het gekomen? :confused:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bommetjes ( capsules eigenlijk maarja :P ) zijn me niet tegengevallen moet ik zeggen :grin: Ik ben er nog steeds lekker fit van :hearteyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SpacingBen zei:
Heb je er iets aan over gehouden?

Hoe was het gekomen? :confused:
Klik om te vergroten...

"Gelukkig" alleen 150 cm litteken en het is gekomen door een "foutje" vd dokter. Die had een bandje geplaatst (om af te vallen) en tijdens de operatie hebben ze mn maag beschadigd. Er zat een gaatje in die ze over het hoofd zagen. Toen ik me de dag daarna honds beroerd voelde werd dat afgeschoven op narcose en de dag daarna ook. Totdat mn (nu ex) man aan de bel trok omdat het leek of ik een delirium had en alleen nog maar overgaf en raaskalde.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
even offtopic, heb je het licht gezien, of een tunnel of iets dergelijks toen je een hartstilstand kreeg (miss vind je het synisch van me dat ik dit vraag maar zo is het niet bedoeld!!!! ben daar namelijk ook erg in geintreseerd!!!!!)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voordeel: Ze ontploffen niet echt
Nadeel: Ze doen eigenlijk helemaal niks lijkt het meestal
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Voordeel: Ze ontploffen niet echt
Nadeel: Ze doen eigenlijk helemaal niks lijkt het meestal
Klik om te vergroten...


+nadeel--ja begint enorme buikpijn te krijgen.Zeker als je niets gegeten hebt.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
SpacingBen zei:
Heb je er iets aan over gehouden?

Hoe was het gekomen? :confused:
Klik om te vergroten...

"Gelukkig" alleen 150 cm litteken en het is gekomen door een "foutje" vd dokter. Die had een bandje geplaatst (om af te vallen) en tijdens de operatie hebben ze mn maag beschadigd. Er zat een gaatje in die ze over het hoofd zagen. Toen ik me de dag daarna honds beroerd voelde werd dat afgeschoven op narcose en de dag daarna ook. Totdat mn (nu ex) man aan de bel trok omdat het leek of ik een delirium had en alleen nog maar overgaf en raaskalde.
Klik om te vergroten...


daar ben je lekker mee door zo'n fout..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
need^weed zei:
even offtopic, heb je het licht gezien, of een tunnel of iets dergelijks toen je een hartstilstand kreeg (miss vind je het synisch van me dat ik dit vraag maar zo is het niet bedoeld!!!! ben daar namelijk ook erg in geintreseerd!!!!!)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik 1x van dat gebeuren me iets herinner, ik weet nog dat ik geen adem kon halen en dat het erg licht was (maar das t altijd op IC) en omdat ik door een gat in mijn keel (beademing) niet kon praten en zeggen wat ik op dat moment meemaakte, ik werd heel kalm in mezelf en dacht; nou dan ga ik maar. En toen werd het zwart, ik heb geen licht gezien. Ik ben erg bang vd dood geworden omdat het naar mijn idee donker en leeg is. Hiervoor leefde ik wild en zonder angst. Das nu wel anders.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
need^weed zei:
even offtopic, heb je het licht gezien, of een tunnel of iets dergelijks toen je een hartstilstand kreeg (miss vind je het synisch van me dat ik dit vraag maar zo is het niet bedoeld!!!! ben daar namelijk ook erg in geintreseerd!!!!!)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik 1x van dat gebeuren me iets herinner, ik weet nog dat ik geen adem kon halen en dat het erg licht was (maar das t altijd op IC) en omdat ik door een gat in mijn keel (beademing) niet kon praten en zeggen wat ik op dat moment meemaakte, ik werd heel kalm in mezelf en dacht; nou dan ga ik maar. En toen werd het zwart, ik heb geen licht gezien. Ik ben erg bang vd dood geworden omdat het naar mijn idee donker en leeg is. Hiervoor leefde ik wild en zonder angst. Das nu wel anders.
Klik om te vergroten...

:( Nja probeer je je er anders een beetje overheen te zetten, al is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar iedereen moet een keer dus, er is geen ontkomen aan.... Mij fasineerd het ook altijd wel als je nadenkt over de dood en wat er daarna is etc. Maar waarschijnlijk is wat jij meegemaakt hebt dat je gewoon knock gaat. Want dan gaat ook het ligt ineens uit ... k denk dat je eerst out bent gegaan en dat daarna je hart het even begaf, maar je kunt je alleen maar het nocky gaan herinneren...

Heb je echt lang een hartstilstand gehad dan of kwam je vrijwel meteen weer op aarde,,??

miss kunnen we dit gesprek beter over pm doen om topic vervuiling tegen te gaan. (als je dat wilt natuurlijk) :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach echt off-topic is het niet helemaal want het is een reactie op wat Flash van horen zeggen heeft. Ik denk dat je dingen niet zomaar moet vertellen als iemand een vraag heeft. Je moet vooral dat soort dingen kunnen onderbouwen als en slag in de ruimte lullen. Maar kheb je een PB gestuurd!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie het meeste rendement uit z'n speed wil halen moet pijn lijden :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."