#1
Goed plan! ![:wink:]()
Is dat niet een beetje teveel van het goeie "meerdere" grammen op een avond nemen :PSpacingBen zei:En je zou zelfs meerdere grammen op een avond kunnen nemen...

SpacingBen zei:Van verschillende die hard speed gebruikers heb ik gehoord dat je op den duur minder kapot gaat aan het slikken van bolletjes!
Een vriend van mij had perongeluk een halve gram pep in een bommetje gestoken en ingeslikt------4gaten in zijn maagneed^weed zei:flash kieke
flash kieke zei:Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.
caatje zei:flash kieke zei:Heb dat verhaal ook maar gehoordt e,en waarschijnlijk moest hij geopereerd worden he.
Ah van gehoord!!! Nou ik kan je uit eigen ervaring vertellen wat er met je gebeurd als je een gat in je maag krijgt. De eerste dag ben je ziek de 2e dag niet meer aanspreekbaar en de 3e dag lig je op intensive care met een buikvliesontsteking voor een week of 7 (ik in coma) waar ik 13 operatie's kreeg in 7 weken. 3x een hartstilstand heb overleefd. Na 3 maanden kwam ik pas thuis en heb opnieuw moeten leren zitten, lopen enzzzz. Het jaar daarop werd mn buik pas gesloten.
In totaal ben ik voor heel het gebeuren in 4 jaar tijd 19x geopereerd!
Dus tussen wat je hoort en wat je weet zit een wereld van verschil!
SpacingBen zei:Heb je er iets aan over gehouden?
Hoe was het gekomen?![]()
Deranged zei:Voordeel: Ze ontploffen niet echt
Nadeel: Ze doen eigenlijk helemaal niks lijkt het meestal
caatje zei:SpacingBen zei:Heb je er iets aan over gehouden?
Hoe was het gekomen?![]()
"Gelukkig" alleen 150 cm litteken en het is gekomen door een "foutje" vd dokter. Die had een bandje geplaatst (om af te vallen) en tijdens de operatie hebben ze mn maag beschadigd. Er zat een gaatje in die ze over het hoofd zagen. Toen ik me de dag daarna honds beroerd voelde werd dat afgeschoven op narcose en de dag daarna ook. Totdat mn (nu ex) man aan de bel trok omdat het leek of ik een delirium had en alleen nog maar overgaf en raaskalde.
need^weed zei:even offtopic, heb je het licht gezien, of een tunnel of iets dergelijks toen je een hartstilstand kreeg (miss vind je het synisch van me dat ik dit vraag maar zo is het niet bedoeld!!!! ben daar namelijk ook erg in geintreseerd!!!!!)
caatje zei:need^weed zei:even offtopic, heb je het licht gezien, of een tunnel of iets dergelijks toen je een hartstilstand kreeg (miss vind je het synisch van me dat ik dit vraag maar zo is het niet bedoeld!!!! ben daar namelijk ook erg in geintreseerd!!!!!)
Ik denk dat ik 1x van dat gebeuren me iets herinner, ik weet nog dat ik geen adem kon halen en dat het erg licht was (maar das t altijd op IC) en omdat ik door een gat in mijn keel (beademing) niet kon praten en zeggen wat ik op dat moment meemaakte, ik werd heel kalm in mezelf en dacht; nou dan ga ik maar. En toen werd het zwart, ik heb geen licht gezien. Ik ben erg bang vd dood geworden omdat het naar mijn idee donker en leeg is. Hiervoor leefde ik wild en zonder angst. Das nu wel anders.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."