Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed en nicotine"
"pep"
"speed"
"ik ben nog nooit gepakt gelukkig en hoop t ook nooit mee te maken."
"meth666 zei: Bij speed is het jezelf dwingen te eten heel belangerijk. Er zijn zat mensen die niks eten en na een nachtje wakker blijven helemaal gesloopt zijn. Als je jezelf het eten maar eenmaal heb aangeleerd verschuiven je grenzen een stuk. Ik heb nog wel eens regelmatig dat ik 2 a 3 nachten oversla. Ik blijf gewoon veel eten, vooral s'nachts ook veel, en het gaat prima Klik om te vergroten... ik heb mezelf ook aangeleerd om gewoon te blijven eten als ik speed gebruik, dan ben je een stuk minder gesloopt idd. overigens heb ik liever speed dan xtc bij speed ben ik helderder zeg maar dan bij xtc. bij xtc ben ik gelijk zo helemaal de kwijt zodat ik niet soms niet eens door heb wat er gebeurt. en van xtc wordt ik altijd misselijk en moet ik overgeven."
"wausie91 zei: een voordeel is inderdaad dat het langer werkt maar het is erg slecht voor je maag voor zover ik weet Klik om te vergroten... idd ik heb er vorig jaar een maagzweer doorgehad, en toen een week in het ziekenhuis gelegen maar had dr ook wel (te) veel op. ik kreeg pijn in me maag en ben gaan liggen en dacht gaat wel over, maar het werdt erger en begon te spugen en bleef spugen. geen pretje iig. nee een lijntje vind ik toch beter."
"flash kieke zei: Ze gaat er pas achter komen als ze wat langer gebruikt,en geloof mij,dat meisje gaat spijt krygen. Klik om te vergroten... ja dat denk ik ook wel, ik d8 vroeger (2 jaar trug) ook heel makkelijk zo van ah joh t valt wel mee. tot je op een gegeven moment zo lang gebruikt en je denkt op een x okee nu is t genoeg ik wil niet meer, maar dan is t vaak al te laat dus heel moelijk om er van af te blijven/komen. en dan is het idd niet zo luek meer. dus bij deze dat meisje moet er idd mee uitkijken als ik al die verhalen zo lees"