Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lachgas! Wat een ervaring! Blowtje roken, t versterkte mijn trip en tijdens het roken gloeide de joint zo mooi op en daar ging je ook gwn lekker op haha"
"Mijn eerste keer truffels was een maandje of 2 geleden. Ik had +- 12gram Atlantis op. Dit was voor mij prima dosis. Echter had ik wel al wat ervaring met 2cb/keta. Ik denk dat 10gram in jou geval ideaal is (als je al wat ervaring hebt met andere tripmiddelen). Als je toch wat zenuwachtig bent dat het bv fout kan gaan kan je voor een zekere 7.5gram gaan. Als dit een net-niet ervaring dan pak je gewoon de volgende keer iets meer Veel tripplezier!"
"Joopiejo zei: Klik om te vergroten... Hot, Heerlijk nummertje. Als ik skaff ben luister ik deze altijd wel. Klinkt zo heerlijk"
"nog een maandje dan weer defqon weekend de kriebels komen alweer flink op"
"Early hardcore feesten zijn look-a-like hoor, vind ik persoonlijk beter als happy hardcore veel mensen in aussies lekker waus zijn. top feestjes en zijn er zat van! linkjee : https://partyflock.nl/party/early_hardcore/"
"Hallo allemaal, Sinds korte tijd kan ik weer ketamine bemachtigen. Nu vond ik alleen keta niet echt geweldig / leuk om te doen. Hoorde dat ketamine / 2cb wel vet was, alleen wat is dan een goede dosis? 11mg 2cb en gwn puntjes nemen totdat het ideale effect is? Welke andere combinaties raden jullie mij aan? Alvast bedankt!"
"Wie weet dat ik het dan nog een keer los moet proberen in een iets andere setting dat ik t wel geweldig vind 2cb bodyload niet noemenswaardig. Heb dat nu +- 6x gedaan waarvan 1x op een feest en daar was de bodyload niet ideaal. Maar 15 minuutjes even rustig gezeten en ging daarna prima. Je moet er altijd wat voor overhebben he"
"@SmartieAndMe 1x echt "last" gehad van de bodyload. Maar de uren erna waren geweldig. Dus vond het dubbel en dwars waard @Helenas 4fmp & xtc in mijn ogen meer een drugs om op feesten te gebruiken en dit probeer ik ook alleen maar te doen ivm de revalidatie regel Misschien dat ik na een feestje waar ik aan de 4f / x heb gezeten dan ga afteren met keta. Klinkt als een goed plan. Weet niet of het dit jaar nog gaat gebeuren, maar als ik het ga doen zal ik een reportje posten Bedankt voor jullie antwoorden!"
"Heerlijke after drugs dus Ben benieuwd of het er binnenkort keer van gaat komen"
"Als je mazzel hebt hangt er ergens een vaag schilderij waar je echt lang naar staart maar wat dus wel geniaal is Buiten een rondje lopen ,veel mensen raden dit af, maar ik vond het een hele positieve ervaring aan mijn trip toevoegen. Er was een speeltuintje met een soort "chillounge" waar je in kon liggen en dan naar bomen/lucht kijken. Kreeg een beetje 2cb effect. heerlijk!"