Ook al lijkt dit forum mij vrij 'dood' te zijn (of misschien ligt het gewoon aan het feit dat mijn reports niemand aanspreken, ik zal dat niet uitsluiten) - toch dacht ik nog eens een topic te starten.
Samen met een goede vriend van mij zijn we vrijdagnacht op de lappen geweest, ik denk ongeveer tot zo'n vier uur 's ochtends.
Uiteraard waren alcohol en wiet een constante tijdens deze nacht, alsmede ieders een grammetje (zonder zwans echt wel toppie van kwaliteit) cola.
Daarna zijn we bij mij thuis aangekomen, de wiet en alcohol nog steeds als constante - ondertussen zo weg als een ei, lekkere muziek op, en draaien in je hoofd tot en met: natuurlijk ook lachkicks en al dat gedoe, ik denk niet dat ik daar dieper op moet doorgaan.
Eens bij mij thuis ieders een half grammetje, in één keer, MDMA naar binnen gewerkt: en ja hoor, flashen maar! Toch nog maar onze sosa-man gebeld om wat extra cola binnen te krijgen en niet knock-out te gaan. Euforie!
Na een uurtje of twee, misschien drie, hebben we ieders 15 gram Hollandia truffels binnengestoken, best wel een heerlijke trip -
de combinatie maakte de trip veel steviger, en het begon LSD-achtige effecten teweeg te brengen: flikkerende lichten, zijn hoofd als een lava-lamp, patronen, compleet weg in je begaaide kop, hij plots vier ogen, dan weer twee maar met vier pupillen. Soit, nice trip dus.
Uiteindelijk begonnen de effecten af te zwakken en beiden teleurgesteld lieten we wat nieuwe cola aan huis leveren, ondertussen was het weer reeds avond, waren we terug helemaal toppie en zijn we naar een leuke party geweest.
Na enkele X was het een nacht waar ik bijna niets meer van weet, enkel dat het fucking heerlijk was!!!
Uiteindelijk bij mij thuis (opnieuw) aangekomen, het was reeds licht en reeds zondag, de hele kamer tot volledige duisternis weten te maken, mijn ufo-bol met crazy patronen en flitslichten opgezet en daarna ieders zo'n twee uur lang Salvia Divinorum 80x aan het roken geweest door een puurpijp.
We hadden lachkicks, zijn knock-out geweest, beiden hadden we het gevoel volledig te vaporiseren en op te lossen in het niets - patronen, heldere flitsende kleuren, vervormingen van de kamer waarin we zaten, geen besef meer van het eigen 'ik', een gevoel van euforie en eenheid met al wat is, tunnel-vision, patronen, zwaartekracht-pulls, draaien als gek, lachen (eventjes denken wtf, wat heb ik nu gedaan, maar een seconde later reeds weer schaterlachen).
Uiteindelijk afgesloten met nog enkele jointjes, wat alcohol en een hoopje slaappillen, de ufo-bol uitgezet en in complete duisternis allebei, na ongeveer een uurtje schat ik, knock-out gegaan met wat zachte trip-music op de achtergrond.
Wel, fuck it all, maar ik werd enkele uurtjes later wakker en ik voelde me super!
Heerlijke ervaring! Een ervaring die niet in woorden te vatten is, heerlijke visuals (met zowel gesloten als open ogen), en een complete mindfuck - waarschijnlijk aangesterkt door slaapdeprivatie: uiteindelijk was het reeds namiddag en maandag zonder dat we het zelf doorhadden.
REALITY IS FOR PEOPLE WHO CAN''T HANDLE DRUGS, BABY!
![:hearteyes:]()