Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC - GEWELDIGE ERVARING!

Eerste keer XTC - GEWELDIGE ERVARING!

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is al weer iets langer dan een week geleden maar heb toch besloten het hier te posten!!

Wie: Ikzelf :P
Leeftijd: 17 (Bijna 18 :P)
Waar: Hemelsfestival Leeuwarden
Wanneer: 29 Mei 2014
Met wie: Goede vrienden!!! en mijn dealer (Ik noem hem J)

Beetje informatie vooraf:
Zelf ben ik altijd keihard tegen drugs geweest, maar sinds kort is dat helemaal omgeslagen, hoewel er altijd Risico's zijn, kun je ze beperken, en dat was voor mij een reden om het toch te proberen!!!

29 Mei 2014:

Ik en mijn vriendengroep waren onderweg naar het festival en we hadden er erg zin in!!
Iedereen wist er van dat ik voor de eerste keer XTC ging gebruiken, en hoewel mijn vrienden sterk tegen drugsgebruik zijn staan ze wel klaar voor me als er toch iets fout mocht gaan.
Ik had een Blauwe Superspider bij me (Getest op 140 MG) en weeg maar 62 Kilo, dus had van te voren de helft er al afgebroken (Misschien voor een herhaling :wink: ).
Maar goed, ik en mijn vrienden gingen door de poortjes heen zonder problemen en daar stonden we dan, klaar om helemaal uit ons dak te gaan!! van te voren hadden we al wat biertjes op dus we zaten lekker in ons vel :)

Eenmaal op het feest hebben we de eerste 2 a 3 uurtjes gewoon lekker gek gedaan, daarna dacht ik van laat ik het maar proberen!!
Ik heb het halve pilletje ingenomen met wat water en voelde me op het begin best ongemakkelijk en heel erg gespannen.
Na 30 minuten voelde ik nog helemaal niks, en werd een beetje zenuwachtig en vroeg aan J of dit wel echt gaat werken, ik had er niet zoveel vertrouwen in als hem en hij reageerde daarop: "Wacht nou maar gewoon het komt zo echt wel".

EN JA inderdaad na 45 minuten was het gewoon in 1x... BOEM! en daar ging ik, wat een HEERLIJK gevoel was dat, ik voelde alsof ik kon vliegen, en kon maar niet stoppen met lagen, ik heb zoveel energie nog NOOIT in mijn leven gevoeld!!!
Al mijn vrienden zaten me echt aan te kijken alsof ze hun ogen niet konden geloven, ik kon maar niet stoppen met bewegen!!

Na een uur gedanst te hebben werd ik toch nog wel behoorlijk warm, en een vriend van me ging water voor me halen, J bleef gewoon bij me om me in de gaten te houden (Waar ik hem trouwens HEEL dankbaar voor ben :grin:).
Na goed drinken en eventjes 15 minuten in de schaduw op de grond te hebben gezeten kon ik er weer lekker tegenaan!!! en heb heerlijk staan dansen.
Later toen Mental Theo opkwam heb ik heerlijk zitten te hakken met mijn vriendengroep!! en voelde ik de effecten alweer minder worden.
Ik had nog wel de neiging om het andere halfje te nemen maar heb toch besloten het niet te doen, aangezien dat de risico's weer groter zal maken en de leukste effecten toch niet meer terug komen.

Na het feest lekker rustig naar huis gefietst en heerlijk geslapen, dag erna voelde ik me wel echt somber van binnen, maar dat was ook zomaar weer over.
Een heerlijke ervaring gehad en zeker voor herhaling vatbaar! maar eerst maar eventjes 2-3 maanden rust voordat ik weer een nieuwe inneem :wink:

Dit was mijn tripreport, hoop dat het wat goed is :grin:

-Remotay
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk om te lezen! herkenbaar en helemaal super dat je je in hebt weten te houden door niet gelijk twee hele schijven (bij wijze van...) naar binnen te werken! :)
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha zekers :)

Ik ben de volgende keer van plan ook niet boven 2X mijn lichaamsgewicht uit te komen, zou niet weten waarom, het voelt al goed genoeg bij een normale dosis :grin:!
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#4
leuk reportje, en netjes dat je het inderdaad bij een halvje hebt gehouden.
Eerste keer is altijd geniaal weet die van mij precies ook nog haha :tearsofjoy:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report! Het is altijd leuk een report te lezen van de eerste keer XTC. Goed dat je verantwoord met je gebruik omgaat trouwens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."