Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gram in een joint

hoeveel gram in een joint

4 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
j
jostrekbosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en zal sewwes mij even gaan voorstellen.

Maar ik heb eerst een dringende vraag:

Hoeveel gram wiet moet ik in mijn joint draaien om toch high te worden,
maar ook niet té high. :tongueout:
(Ik weeg 60 kilo)

Alvast bedankt,

jostrekbos
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal gaat d'r bij ons zo'n 1/3e gram in een joint, maar het is ook een beetje persoonlijk. Het is ook een kwestie van aanvoelen, als je op het juiste niveau zit doe je je joint toch lekker uit en geniet je ervan? Het is niet verplicht om de hele joint op te roken. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natuurlijk is dat ook afhankelijk van met hoeveel mensen je de joint oprookt en wat iedereen gewend is + hoe sterk de weed is. Ik kan tegenwoordig niet zo veel meer hebben, als ik in mijn eentje rook heb ik aan 0,1 gram (wel sterke wiet) ruim voldoende :)

Kwestie van proberen en rustig roken, dan merk je het vanzelf.
j
jostrekbosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Allemaal zeer fel bedankt!
Ik ga er gewoon 0,3 gr in doen en zien wat het word :grin:
Greetz
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#5
0.3 gram zou ik ongeveer doen als ik jou was. En als je nog niet heel stoned bent dan draai je dr toch vrolijk nog een? haha :stoned: Persoonlijk draai ik altijd redelijk dunne, deze kan ik veel strakker draaien dan een dikkere. Dus ik draai liever 2 dunne dan 1 hele dikke.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."