Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB op een feest

2CB op een feest

5 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waar: Feestje in de bossen
Wie: ik + 5 maten
Wat: Alcohol + hasj + 2cb + wiet

Afgelopen zaterdag was het zover, ik heb nu intotaal 4 keer eerder 2cb gedaan en dit was bij alle keren thuis op een afterparty.

Ik was met 5 maten richting het festival gegaan om een uurtje of 12.00.
We gingen naar een techno festivalletje die half in de bossen lag.
Ik persoonlijk hou totaal niet van techno, maar ja, ik dacht mooi weer + gezellige groep maten dan moet t wel goedkomen.
In het begin hebben we een beetje in het gras gelegen in het zonnetje gechillt en wat hasjes gerookt en de nodige biertjes gedronken.
Rond een uurtje of 18.00 was het zover en mijn maten gingen aan de xtc en ik was als enige die 2cb ging doen (1 nijntje, had deze getest 8-12mg). We zaten rustig aan het water wat te praten en wat biertjes te drinken en beetje van de muziek te genieten.
ineens zie ik allemaal mooie kleurtjes in het water en ik zie de bomen "ademen". Bij mijn maten begon de xtc ook te werken dus we gingen richting een tent. Ik heb geprobeerd uit te leggen wat ik voelde op dat moment, maar praten was best moeilijk :tearsofjoy:
De discobal de bomen de lasers alles was GE-WEL-DIG. Ik had nooit verwacht dat 2cb zo leuk zou kunnen zijn op een feestje. Als je van de ene stage naar een andere stage liep liep je half door een bos en het hele bos was aangekleed met rookmachines en van die schitterende spiegeltjes die in de bomen hingen. Het leek echt alsof ik in een sprookjesbos was beland. Alles, maar dan ook echt alles was mooi. Zelfs de muziek kon ik op dat moment waarderen :tearsofjoy:
Op dit moment was ik behoorlijk lam, en ik denk dat dit ook voor een hele positieve ervaring heeft gezorgt tijdens mijn trip.
Op het moment dat ik voelde dat de 2cb uitgewerkt was duurde het festival nog 30 minuten.
De laatste 30 minuten hebben we rustig in een bank gechillt en wat biertjes gedronken en wietje gerookt.

Al met al, ik kijk terug op een zeer leuke 2cb trip. Ik had nooit verwacht dat het zo mooi zou kunnen zijn, als ik naar nog een techno feest ga zou ik het zo weer doen.
Normaal ben ik meer van de hardcore festivallen en sta je 12 uur achter elkaar lang te beuken, ondanks dat dit een heel ander festival was heb ik genoten.

Dit is mijn eerste tripreportje, dus sorry als het soms wat onduidelijk is :tearsofjoy:
Blijft moeilijk te beschrijven wat ik op dat moment allemaal heb gevoeld haha

:wave:
J
Jefferson420Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk trip report! Ik kan me er wel in vinden, ik ga meestal ook naar hardstyle/hardcore feesten maar ik wil ook zeker nog een keer naar een technofeest, en hier wil ik dan misschien ook wel 2CB gebruiken. Maar ik heb nog maar 1 keer 2CB gedaan, maar daar voelde en zag ik weinig van (blauwe hartjes, ongeveer 15 mg, 1ste voelde ik niks van en na een uur de 2e erin. Na 2 uur nog niks, dus toen ben ik maar aan de keta gegaan :P ).
Maar ik vraag mij dus af, merkte je dat je een andere trip van 2CB had op het feest dan thuis? Ik wil het sowieso nog een keer thuis proberen, maar dan weet ik of het te vergelijken is, en wat er te vergelijken is.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, wel goed om te horen dat je het zo leuk vond op een feestje! Het lijk mij namelijk drie keer niks, haha. Sta je daar wazig voor je uit te kijken omdat je dingen ziet vervormen.. XD En ik voel me ook altijd heel ongemakkelijk in het begin met 2cb, misselijk of darmkrampen.. Lijkt me niet chill op een fissa.
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind 2c-b dé partydrug bij uitstek, snap nooit de commentaar van hoe erg trippen op een feestje wel niet is, persoonlijk vind ik dat 2c-b en ook wel LSD het best tot hun recht komen op een feestje.

Ok LSD kan soms wat heftig worden maar uiteindelijk valt dit ook wel goed mee hoor.
Ik spreek natuurlijk ook wel van een dosis onder de 200ug en de juiste muziek (geen hardcore ofzo)

Voordeel is ook dat je van 2c-b gewoon kunt slapen en niet helemaal brak bent zoals met mdma of speed ofzo en je benzo's moet liggen nemen wil je slapen.
Ben trouwens ook veel socialer op 2c-b dan op mdma maar dit zal ook wel door de alcohol komen en m'n tolerantie voor mdma :tongueout:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Jefferson420, de vergelijking tussen een trip op een feest en thuis is in mijn ogen niet te vergelijken. Thuis heb ik vaak dat ik gewoon heel rustig en relaxed in een bank wil chillen en genieten van alles. Op het feest had ik nog redelijk wat energie en gewoon beetje met mensen gechillt en t nodige biertjes naar binnen gewerkt. Beetje rustig dansen was dan ook prima en ik werd er ook niet moe van oid.
Volgens mij is het bij 2cb ook dat wiet/alcohol je trip versterkt. Ik heb 2cb nog nooit zonder deze combi gedaan, dus veel weet ik hier ook niet over.

@ZERO-, jaa, de welbekende bodyload. Gewoon ff een kwartiertje overheen zetten even rustig zitten met paar mensen en als je je uiteindelijk chill voelt gewoon richting de stages gaan. Ik had eerst mijn twijfels of ik er 1 of 1.5 zou doen. Maar de bodyload van 1 op een feestje vond ik al genoeg inderdaad.

@sejku, het brakgedeelte viel nog wel redelijk tegen bij mij hoor haha, al heb ik van een speciefieke drugs nooit brakheid. Denk dat het vaak komt door het nodige alcohol wat ik er vaak bij drink. LSD op een feest lijkt mij echt een no-go. Als ik af en toe die tripreports lees dat ze draken oid zien, dat wil je toch niet hebben op n feest lijkt mij? haha :tearsofjoy:
J
Jefferson420Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke, klinkt goed! Ik denk dat ik het ook eens op een feestje ga proberen, ik hou van trippen maar van LSD kreeg ik wel een beetje een zwaar lichaam, dus ik weet niet of ik dat moet doen op een feestje. Maar ik heb al vaker gehoord dat je van 2CB wel energie krijgt, dus dan komt het vast goed!
Bedankt voor je reactie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."