#1
De titel zegt het eigenlijk al.
Wat vinden jullie nou echt "leuk" om te doen tijdens shrooms? Naast natuurlijk de Visuals bekijken en gewoonweg aan het trippen zijn.
Ik kan zelf altijd erg genieten van een sigaretje, even pianospelen (ja dat kan ik nog na de truffels, oefening baart kunst
) , en muziek luisteren natuurlijk!
Ben benieuwd!
Grtz
Wat vinden jullie nou echt "leuk" om te doen tijdens shrooms? Naast natuurlijk de Visuals bekijken en gewoonweg aan het trippen zijn.
Ik kan zelf altijd erg genieten van een sigaretje, even pianospelen (ja dat kan ik nog na de truffels, oefening baart kunst
Ben benieuwd!
Grtz