Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"crack is gezuiverde cocaine, uitkoken met amonia, of beter met bakpoeder, krijg je wat minder chemische smaak van, lees hier maar http://en.wikipedia.org/wiki/Crack_cocaine"
"succes idd crack is echt teringzooi, ik heb het nu drastisch aangepakt, pinpas aan vriend gegeven, telefoon gewist, zit me helemaal suf te blowen werkt een beetje, niet ideaal maar beter dan de base"
"menace to society een beetje, zit ie een pannetje crack te koken"
"hallo ik rook al een tijdje wit en zag veel mensen om mij heen het combineren met bruin. Dat schijnt goed te zijn omdat je van wit zo opgefokt kan worden, bruin dempt het weer. En inderdaad, van die bruin werd ik wel weer lekker rustig. Alleen de kater was minder leuk, de volgende dag moest ik alleenmaar overgeven, kon niet eens een glas water binnenhouden. Is dat normaal?"
"BillyBilo zei: ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo. Klik om te vergroten... ik was idd niet van plan ermee door te gaan. Ik vond het enigszins tegenvallen qua effect."
"hey, ik gebruik sinds mijn 16de eens in de drie maanden paddo's, vooral voor de visuele effecten, doet je beseffen hoe betrekkelijk waarneming is. Sinds mijn 24ste krijg ik anti-psychotica en daardoor werken de paddo's niet meer , dit vind ik best wel jammer. Het schijnt met dopamine te maken hebben, als ik het goed heb blokkeren AP(zyprexa) dopamine opname, terwijl paddo's juist dopamine verhogen. Iemand ervaring mee?"
"5 gram crack voor 250pleuro met zn drieen in een nachtje weggerookt"
"ja, was misschien wat een understatement, wat ik bedoel is dat ik mij goed bewust ben van de risico's. Ik heb net drie weken in een drugsdetox gezeten en gezien van 20jaar heroineverslaving voor sociale schade aanricht. Het drugsbeleid is niet rationeel, want de mensen met korsakov aan de overkant waren er fysiek erger aan toe, maar ja, soms moet je je neerleggen bij de sociale realiteit."
"ik heb proffesionele hulp gezocht en ben nu 7 maanden clean, en trek blijft, je hebt geen vrienden meer en uitgaan is niet meer leuk maarja, anders was ik dood gegaan, want ik ging veel zuipen omdat elke dag crack roken te duur is"
"basen is ellendig, ben al 14jaar aan het blowen en af en toe wat sterkers, ben er psychisch niet echt beter van geworden. Nu ben ik 3/4 jaar verslaafd aan crack. Paar weekjes dagelijks gebruikt, enorme schulden gemaakt, en nu een tijdje stabiel op 1x per week. Voordeel is wel dat ik niet meer blow doordeweeks omdat ik daar geen geld voor heb, nadeel is dat ik nogal aan het verwaarlozen was, incasso buro's op mn kop kreeg, criminele mensen over de vloer kreeg. Ik ga hier ook niet zo snel van af komen ben ik bang.."