Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo ik rook al een tijdje wit en zag veel mensen om mij heen het combineren met bruin. Dat schijnt goed te zijn omdat je van wit zo opgefokt kan worden, bruin dempt het weer. En inderdaad, van die bruin werd ik wel weer lekker rustig. Alleen de kater was minder leuk, de volgende dag moest ik alleenmaar overgeven, kon niet eens een glas water binnenhouden. Is dat normaal?"
"BillyBilo zei: ja dat is normaal, je lichaam "kent" de stof niet, hou dat zo. Klik om te vergroten... ik was idd niet van plan ermee door te gaan. Ik vond het enigszins tegenvallen qua effect."
"ja, was misschien wat een understatement, wat ik bedoel is dat ik mij goed bewust ben van de risico's. Ik heb net drie weken in een drugsdetox gezeten en gezien van 20jaar heroineverslaving voor sociale schade aanricht. Het drugsbeleid is niet rationeel, want de mensen met korsakov aan de overkant waren er fysiek erger aan toe, maar ja, soms moet je je neerleggen bij de sociale realiteit."
"ik heb proffesionele hulp gezocht en ben nu 7 maanden clean, en trek blijft, je hebt geen vrienden meer en uitgaan is niet meer leuk maarja, anders was ik dood gegaan, want ik ging veel zuipen omdat elke dag crack roken te duur is"
"basen is ellendig, ben al 14jaar aan het blowen en af en toe wat sterkers, ben er psychisch niet echt beter van geworden. Nu ben ik 3/4 jaar verslaafd aan crack. Paar weekjes dagelijks gebruikt, enorme schulden gemaakt, en nu een tijdje stabiel op 1x per week. Voordeel is wel dat ik niet meer blow doordeweeks omdat ik daar geen geld voor heb, nadeel is dat ik nogal aan het verwaarlozen was, incasso buro's op mn kop kreeg, criminele mensen over de vloer kreeg. Ik ga hier ook niet zo snel van af komen ben ik bang.."
"5 gram crack voor 250pleuro met zn drieen in een nachtje weggerookt"
"3x per maand een grammetje (of meer) base"
"ik gebruik wiet weleens om de crash van crack mee op te vangen"
"als ik snuif heb ik wel het idee dat ik meer alcohol kan hebben, maar ik vind het geen goede combi, vind alcohol sowieso niet zo'n relaxte drugs eigenlijk, wordt je motoriek zo van verstoort, doe mij maar peppers, lekker heldere waarneming"
"crack is gezuiverde cocaine, uitkoken met amonia, of beter met bakpoeder, krijg je wat minder chemische smaak van, lees hier maar http://en.wikipedia.org/wiki/Crack_cocaine"