#1
hey, ik gebruik sinds mijn 16de eens in de drie maanden paddo's, vooral voor de visuele effecten, doet je beseffen hoe betrekkelijk waarneming is. Sinds mijn 24ste krijg ik anti-psychotica en daardoor werken de paddo's niet meer
, dit vind ik best wel jammer. Het schijnt met dopamine te maken hebben, als ik het goed heb blokkeren AP(zyprexa) dopamine opname, terwijl paddo's juist dopamine verhogen. Iemand ervaring mee?
