Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's en anti-psychotica

paddo's en anti-psychotica

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
hadikdatalverteldLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey, ik gebruik sinds mijn 16de eens in de drie maanden paddo's, vooral voor de visuele effecten, doet je beseffen hoe betrekkelijk waarneming is. Sinds mijn 24ste krijg ik anti-psychotica en daardoor werken de paddo's niet meer :cry: , dit vind ik best wel jammer. Het schijnt met dopamine te maken hebben, als ik het goed heb blokkeren AP(zyprexa) dopamine opname, terwijl paddo's juist dopamine verhogen. Iemand ervaring mee?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#2
jeah, paddos doen als ge al psychotisch bent... goe bezeg jo :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat klopt ja; het werkt niet met anti-psychotica, en daar mag je blij om zijn, want je zal die medicatie toch ook niet voor niks hebben?
Als je echt heel graag weer eens wil trippen zal je een tijdje met je medicatie moeten stoppen, maar dat kan je dus écht beter niet doen, ik bedoel, is is het het risico echt waard?
En je moet ook even nagaan waarvoor je de antipsychotica hebt, als het echt zware psychoses waren, dan moet je het gewoon echt niet meer doen. Zonde van je hersnens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."