Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDextro

Dextro

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
en waarom ga ik van speed wel helemaal uit me dak maar word ik hiervan rustig?
h
haan33Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb sinds vandaag dextro-amfetamine gekregen bij de apotheek(ADHD)
zijn pillen van 5mg, ze geven het gewenste effect maar:
-op het doosje staat: pas na een paar dagen verandert het gedrag
bij mij al na 30 minuten, heel vreemd
-ik ben heel suf en slaperig, terwijl je van amfetamines juist wakker hoort te zijn?
-aan het begin kreeg ik een soort empathie-bom, beetje als de come-in van xtc
-zal ik morgen een kater hebben? niet-adhd'ers hebben dat wel
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk omdat jij bij gewone speed veel meer neemt dan 5 milligram. Denk dat je kater wel mee zal vallen bij dergelijke doseringen.

Waarschijnlijk wordt je een beetje duf omdat je bij ADHD een te lage dopamine-activiteit hebt en deze met een 'beetje' dexamfetamine naar het juiste niveau gebracht wordt. Actief zijn door amfetamines komt doordat er zoveel amfetamine gebruikt wordt dat de dopamine-activiteit ver boven het normale niveau komt. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."