en waarom ga ik van speed wel helemaal uit me dak maar word ik hiervan rustig?
#2
Ik heb sinds vandaag dextro-amfetamine gekregen bij de apotheek(ADHD)
zijn pillen van 5mg, ze geven het gewenste effect maar:
-op het doosje staat: pas na een paar dagen verandert het gedrag
bij mij al na 30 minuten, heel vreemd
-ik ben heel suf en slaperig, terwijl je van amfetamines juist wakker hoort te zijn?
-aan het begin kreeg ik een soort empathie-bom, beetje als de come-in van xtc
-zal ik morgen een kater hebben? niet-adhd'ers hebben dat wel
#3
Waarschijnlijk omdat jij bij gewone speed veel meer neemt dan 5 milligram. Denk dat je kater wel mee zal vallen bij dergelijke doseringen.
Waarschijnlijk wordt je een beetje duf omdat je bij ADHD een te lage dopamine-activiteit hebt en deze met een 'beetje' dexamfetamine naar het juiste niveau gebracht wordt. Actief zijn door amfetamines komt doordat er zoveel amfetamine gebruikt wordt dat de dopamine-activiteit ver boven het normale niveau komt.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.