#1
Hey,
Gisteren heb ik voor de eerste keer MDMA geprobeerd. Een bruin-achtige poeder met cristallen in. Ik vroeg mij echter af of de manier waarop ik dit beleefde, zo bij iedereen ook is, of dat ik misschien te veel water gedronken heb of een te hoge dosis, waardoor er misschien andere effecten optreden die eigenlijk niet de bedoeling zijn en/of gevaarlijk kunnen zijn.
Ik heb ongeveer een pinkje en daarna een stukje cristal gebruikt, en na 2 / 3 uur nog een klein pinkje erbij, om het effect wat langer aan te houden. Voor de 5 uren dat ik het effect merkte, was meer dan 4 uur heel erg leuk. Muziek klonk leuker, ik bleef steeds praten met een vriend die ook genomen had en voelde me erg gelukkig, alsof er niets negatiefs kon gebeuren. Er was daarna wel een moment waarop die vriend stiller werd en zei dat hij zich wat raar voelde. De muziek begon hem te irriteren en hij wilde met rust gelaten worden, niet meer praten. Hierdoor kreeg ik wat schrik omdat hij dit zei (ik dacht ten eerste dat het mij ook zou overkomen, en ten tweede begon ik mij allerhande erge scenario's voor te stellen, moest de situatie verergeren). Toen was er dus 20 minuten een minder momentje voor ons beide. Toen zei hij dat hij zich terug beter voelde, waardoor ik erg opgelucht was. Toen keerde het blije gevoel van voorheen terug.
Komt dit omdat we te veel water gedronken hadden, omdat de dosis te hoog lag, of is het normaal dat er op de 'piek' ofzo zo'n moment komt? Weet iemand hier meer over, of heeft iemand dergelijke dingen reeds meegemaakt? Vandaag wilden we nog eens proberen, maar ik wou eerst toch zeker weten dat we veilig bezig waren.![:)]()
Gisteren heb ik voor de eerste keer MDMA geprobeerd. Een bruin-achtige poeder met cristallen in. Ik vroeg mij echter af of de manier waarop ik dit beleefde, zo bij iedereen ook is, of dat ik misschien te veel water gedronken heb of een te hoge dosis, waardoor er misschien andere effecten optreden die eigenlijk niet de bedoeling zijn en/of gevaarlijk kunnen zijn.
Ik heb ongeveer een pinkje en daarna een stukje cristal gebruikt, en na 2 / 3 uur nog een klein pinkje erbij, om het effect wat langer aan te houden. Voor de 5 uren dat ik het effect merkte, was meer dan 4 uur heel erg leuk. Muziek klonk leuker, ik bleef steeds praten met een vriend die ook genomen had en voelde me erg gelukkig, alsof er niets negatiefs kon gebeuren. Er was daarna wel een moment waarop die vriend stiller werd en zei dat hij zich wat raar voelde. De muziek begon hem te irriteren en hij wilde met rust gelaten worden, niet meer praten. Hierdoor kreeg ik wat schrik omdat hij dit zei (ik dacht ten eerste dat het mij ook zou overkomen, en ten tweede begon ik mij allerhande erge scenario's voor te stellen, moest de situatie verergeren). Toen was er dus 20 minuten een minder momentje voor ons beide. Toen zei hij dat hij zich terug beter voelde, waardoor ik erg opgelucht was. Toen keerde het blije gevoel van voorheen terug.
Komt dit omdat we te veel water gedronken hadden, omdat de dosis te hoog lag, of is het normaal dat er op de 'piek' ofzo zo'n moment komt? Weet iemand hier meer over, of heeft iemand dergelijke dingen reeds meegemaakt? Vandaag wilden we nog eens proberen, maar ik wou eerst toch zeker weten dat we veilig bezig waren.
