Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"en waarom ga ik van speed wel helemaal uit me dak maar word ik hiervan rustig?"
"Morgen ga ik naar Kingsday in het Olympisch stadion @Amsterdam. Ik heb wat onversneden pep weten te bemachtigen(heb het 2x vaker op dit jaar, goed spul) Nu ik heb dus wat vraagjes. Ik heb een klein bommetje(100mg), de pep wil ik daaruit halen en dat dan wegsnuiven Ik heb ook nog een grote(300mg), deze wil ik in zijn geheel slikken. Het idee om te kunnen slapen heb ik maar laten varen. Het feest begint 13.00 tot 21.30 Wat is volgens jullie de beste volgorde en de beste tijdstippen om het te nemen? De vorige keer heb ik 3 bommetjes van 250mg op en ben toen 2 dagen doodziek geweest."
"LoveQuality zei: Aangezien je nog niet frequent gebruikt en zo te zien geen probleem hebt met snuiven zou ik gewoon lijntjes trekken tot je op het gewenste effect zit & dan bijnemen als het effect wat begint af te nemen Want een bommetjes van 300mg onversneden pep kan redelijk hard aangekomen En ik zou gewoon beginnen wanneer je er zin in hebt met een half grammetje moet je toch wel ZEKER 8h en half goed zijn Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat ik te snel bijpak of dat het uitwerkt en ik niet meer in die rush kom"
"Nu lekker thuis! Topdag geweest Heb grote bommetje opengemaakt Om 2u/half4 en 5u een lijntje op en om 6u het kleine bommetje ingeslikt Begon helemaal te zweven"
"Tijdloos zei: Fool zei: Ik zou alleen geen drugs gebruiken als een vriend van jou het niet mag weten, dat is zowel niet echt ethisch geoorloofd als niet chill voor jezelf. Klik om te vergroten... Goed punt, zelf meegemaakt en de lol was er echt bijna compleet vanaf voor mij. Tenminste vermoed dat er vast kan worden gezegd dat je wel erg alert bent ineens. Geen idee of je er wat aan hebt mijn oude ervaring ermee. Veel plezier mocht je het besluiten het te nemen! Klik om te vergroten... danku"
"Ik had gister eerst wat wiet gerookt met wat gasten, daarna haalde iemand pilletjes tevoorschijn. Het was mijn eerste keer dus ik heb een halve genomen. Ik voelde na 1u nog niks, misschien verdoofde wiet de trip? Toen ik 1.5u na inname in bed lach, werd alles helder. Ik was niet meer moe en wil met iedereen praten! In jaren niet zo goed gevoeld. Helaas na 2u was mijn trip weg en ben ik rustig gaan slapen. Als ik de volgende keer een hele neem, voel ik mij dan anders? Duurt de trip langer? gr gr"
"Zaterdag een groene canadeese op om half 10, om kwart over 10 voelde ik hem komen, we zaten dus met een paar gasten te chillen. Ik voelde me zo chill, ging helemaal dansen en er kwam geen normaal woord mijn mond uit. Ik heb 20km gefietst en terug, naar een feest, want ik zat vol energie. Uiteindelijk half 10 's ochtends thuis, ik weet zowat niks meer van de avond. Wat dat praten in bed betreft, ik zat op ping tegen 30 mensen tegelijk te lullen, echt geweldig"
"Als ik wiet rook en ik heb nauwelijks gegeten die dag, en ik doe meteen 3 stickies in een uur dan ga ik wel bad ja.."
"Gnoomy zei: Hallo ik heb een vraagje. Kent iemand de paarse pillen. Het lijken net dubbele met daarin een + en - teken. Wie kent ze en heeft er ervaring mee. Klik om te vergroten... batterijen, die zijn best ziek(en sterk). zij de opvolgers van domino's, 200-220 ongeveer Bericht van SmartieAndMe: Let even op de forumregels aub. Speculeren over de kwaliteit van de drugs van een ander doen we hier niet. Je kunt niet weten wat er in zit aan de hand van een beschrijving, zo'n bewering kan dus alleen maar risico's opleveren."
"Lig al sinds ik thuis ben in bed, zondagochtend 7u. Ik heb grote maagklachten en keelpijn, ga wel dood lijkt het"