Chris Pontius zei:
Je ziet toch niet wat er allemaal in jouw lichaam gebeurt; zoiets kun je niet zomaar verklaren aan de hand van vermoedens.
Wel het is zeer raar maar ik moet dat naar mijn eigen vermoedens tegenspreken.
Merk wel ik beschrijf de dingen die ik mee maak en hoe ik ze lijk te ervaren. Ik zeg niet dat het zo is, het komt zo over.
Als ik in mijn bed lig na gesmoord te hebben en ik in slaap begin te vallen en neem ik rare dingen waar.
Om te beginnen het constante deja vu gevoel, ik zie dingen die ik zo gezegd herken van zeer zeer lang geleden. Die "dingen" zijn zeer simpele beelden meestal in de stijl zoals figuren die ze gebruikte bij tik-tak achtige programma's. Die dingen link ik ''ON?"bewust aan elkaar. Dit is mij opgevallen door dat deja vu gevoel. een Vb dat ik mij herinner: een pijl in rood flikkert tegelijk veranderd dat beeld in mijn moeder (die groter lijkt dan mij) die wijst in zelfde richting als die pijl en op dat moment hoor ik de lieve stem van mijn ma "alle kom (naam+tje)" en zie ik mijn moeder gehurkt met haar armen open om mij op te vangen, die dan weer in een beeld van een geel doos met een strik veranderd.(het lijkt wel dat ik hier de link leg met een pijl = naar daar gaan=blij.) Het veranderen van die beelden blijft constant en binnen de kortste keer zit ik al weer bij een ander link. Door dat sterke deja vu gevoel ervaar ik dit als hoe ik dingen aanleerde en hoe mijn hersenen linken lijken te leggen. Een beeld dat mij is bijgebleven was een een boekje dat ik volledig vergeten was toen ik dat zag sprong ik er zelf waker van met de overtuiging dat ik het echt herkende. Het boekje gebruikte ze in 1ste kleuterklasje dat lijk ik mij te herinneren dus ga ik eens naar daar gaan op opendeurdag opzoek naar dat boekje. Ik vind het zeer interessant omdat ik hier op de grens zit van fantasie en realisme en dat de totaal ervaring reeël lijkt. het voelt aan als een constante herontdekking van de dingen die ik zie. ik neem alles waar van hoger af maar kan zelf niets On?bewust wijzigen?
Dan mijn waarneming wat er in het lichaam lijkt te gebeurden
wat ik te zien krijg als ik dieper in slaap aan het vallen ben na veel gesmoord te heb met vers eten in de maag. weer zie ik beelden maar veel meer in vakjes met simpele kleuren variaties die 1 geheel vormen
er zijn meerder van die soort gehelen en elk staat voor een of andere functie, de hartslag is hier zeer belangrijk al die beelden reageren daar op op 1of andere manier. het zijn van die rare processen bij bv vertering van mijn voedsel dat het meest opvalt je krijgt veranderd van een beeld en de vakjes er in bewegen dan. als alles normaal gaat, verandert het beeld af en toe naar een ander beeld met een andere functie. Maar als ik last heb van maag word dat beeld actiever je kent dat gevoel wel van sebiets moet ik overgeven , het rare is dak weet voor wat elk beeld staat. Hier heb ik ook constant deja vu alles kom mij zo bekend voor. Het is een complex systeem en moeilijker om neer te schrijven (tenslotte gaat het hier hoogstwaarschijnlijk om een droom die wel altijd zelfde er uitziet en het
kwak zalf gehalte is vrij groot.) maar ik ken iemand die niets pakt maar als ziek is ervaart ze soortgelijk dingen
ja kan het niet beter vgl met de staat van het lichaam en al wat het aan het doen is. Al die dingen die je normaal niet voeld worden op 1of andere maneer weergegeven daar mee vgl ik het.