Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja hallo beste ik en hier nieuw en kga gewoon vraagskes stellen ke ie geleezen de het iets krijgd an muskaat ik eb da ook erges anders gelezen en ik heb toen een hele muskaat geraspt en opgegeten (ik was toen wel zat)maar ik voelde niets wat heb ik verkeerd gedaan tijdens de zomer heb ik papaver gezaaid maar er kwam geen sap uit mijn oogst bleek de verkeerde te zijn en nu heb ik de juiste papavers ma hoeveel moet ik zo oproken om iets te voelen ik heb ook en plaats gevonden waar er zeker 100 vliegen zwammen staan maar ik lees ergens dat je de huid moet weg doe en aleen de hoed moet eten en erges anders lees ik dat ja best de schel eet"
"ik heb eens een ganse noot gegegten voor dak naar een fuif ging ma ik voelde niks ok al geprobeert op nuchter maag maar niets ook een thee van muskaat gemaakt niets wa doe ik verkeert"
"Chris Pontius zei: Je ziet toch niet wat er allemaal in jouw lichaam gebeurt; zoiets kun je niet zomaar verklaren aan de hand van vermoedens. Klik om te vergroten... Wel het is zeer raar maar ik moet dat naar mijn eigen vermoedens tegenspreken. Merk wel ik beschrijf de dingen die ik mee maak en hoe ik ze lijk te ervaren. Ik zeg niet dat het zo is, het komt zo over. Als ik in mijn bed lig na gesmoord te hebben en ik in slaap begin te vallen en neem ik rare dingen waar. Om te beginnen het constante deja vu gevoel, ik zie dingen die ik zo gezegd herken van zeer zeer lang geleden. Die "dingen" zijn zeer simpele beelden meestal in de stijl zoals figuren die ze gebruikte bij tik-tak achtige programma's. Die dingen link ik ''ON?"bewust aan elkaar. Dit is mij opgevallen door dat deja vu gevoel. een Vb dat ik mij herinner: een pijl in rood flikkert tegelijk veranderd dat beeld in mijn moeder (die groter lijkt dan mij) die wijst in zelfde richting als die pijl en op dat moment hoor ik de lieve stem van mijn ma "alle kom (naam+tje)" en zie ik mijn moeder gehurkt met haar armen open om mij op te vangen, die dan weer in een beeld van een geel doos met een strik veranderd.(het lijkt wel dat ik hier de link leg met een pijl = naar daar gaan=blij.) Het veranderen van die beelden blijft constant en binnen de kortste keer zit ik al weer bij een ander link. Door dat sterke deja vu gevoel ervaar ik dit als hoe ik dingen aanleerde en hoe mijn hersenen linken lijken te leggen. Een beeld dat mij is bijgebleven was een een boekje dat ik volledig vergeten was toen ik dat zag sprong ik er zelf waker van met de overtuiging dat ik het echt herkende. Het boekje gebruikte ze in 1ste kleuterklasje dat lijk ik mij te herinneren dus ga ik eens naar daar gaan op opendeurdag opzoek naar dat boekje. Ik vind het zeer interessant omdat ik hier op de grens zit van fantasie en realisme en dat de totaal ervaring reeël lijkt. het voelt aan als een constante herontdekking van de dingen die ik zie. ik neem alles waar van hoger af maar kan zelf niets On?bewust wijzigen? Dan mijn waarneming wat er in het lichaam lijkt te gebeurden wat ik te zien krijg als ik dieper in slaap aan het vallen ben na veel gesmoord te heb met vers eten in de maag. weer zie ik beelden maar veel meer in vakjes met simpele kleuren variaties die 1 geheel vormen er zijn meerder van die soort gehelen en elk staat voor een of andere functie, de hartslag is hier zeer belangrijk al die beelden reageren daar op op 1of andere manier. het zijn van die rare processen bij bv vertering van mijn voedsel dat het meest opvalt je krijgt veranderd van een beeld en de vakjes er in bewegen dan. als alles normaal gaat, verandert het beeld af en toe naar een ander beeld met een andere functie. Maar als ik last heb van maag word dat beeld actiever je kent dat gevoel wel van sebiets moet ik overgeven , het rare is dak weet voor wat elk beeld staat. Hier heb ik ook constant deja vu alles kom mij zo bekend voor. Het is een complex systeem en moeilijker om neer te schrijven (tenslotte gaat het hier hoogstwaarschijnlijk om een droom die wel altijd zelfde er uitziet en het kwak zalf gehalte is vrij groot.) maar ik ken iemand die niets pakt maar als ziek is ervaart ze soortgelijk dingen ja kan het niet beter vgl met de staat van het lichaam en al wat het aan het doen is. Al die dingen die je normaal niet voeld worden op 1of andere maneer weergegeven daar mee vgl ik het."
"Ik ben 3 weken geleden gestart met het proberen van het kweken van paddo's met sporen van freesporering op agar (KDA methode) ik heb 0 ervaring met kweken van paddo's maar heb mij wel geïnformeerd. 3 van mijn 4 confituur poten zijn volledig bedekt met mycelium langs de bovenkant. Maar alle 3 zijn ze gecontamineerd, kleine groene puntjes 1of andere schimmel het is bijna verwaarloosbaar een speldenkop groot op 1plaats in de potten maar toch. Ik denk dat ik ga weg branden met een warme naald en een stuk mycelium ga overplaatsen naar een nieuwe pot. Ik vraag mij af of het mycelium ook in het agar dringt zoals in andere kweek bodems of alleen op de bovenkant blijft? Kan ik de paddo's ook laten uitgroeien op deze agar bodem of moet ik ze overzetten naar een vb rijstmeelcake? Ik had een site maar die is uit plots verdwenen van het net. ander site's over het kweken van paddo's op agar zijn altijd welkom op deze na die heb al, http://fsre.nl/?page_id=156 groet,"
"heeft er iemand ervaring met deze site? http://www.fsre.nl/ De bedoeling is om 1€ op te sturen in ruil voor een spore naar keuze indien in voorraad. zijn dit oplichters of niet? Anders zou het wel zalig zijn zeker in samenwerking met http://azurescenssociety.wordpress.com/ Ja ik kan het niet proberen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders nogal raar zouden kijken als ze zo'n brief voor mij vinden."
"0penmindeD zei: haaitand zei: heeft er iemand ervaring met deze site? http://www.fsre.nl/ De bedoeling is om 1€ op te sturen in ruil voor een spore naar keuze indien in voorraad. zijn dit oplichters of niet? Ja ik kan het niet proberen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders nogal raar zouden kijken als ze zo'n brief voor mij vinden. Klik om te vergroten... Wees maar niet bang, deze heren hebben gemiddeld 200 strain requests per week uit heel Europa, je neppen zouden ze niet zo snel doen. Heb een aantal daarvan kort geleden leren kennen op een meeting, dus maak je maar niet druk, t zijn geen oplichters. Heb trouwens in het verleden daar ook mijn sporen vandaan besteld, nou heb ik er zelf genoeg Helaas kun je nou niks bestellen omdat ze bezig waren met de site oid, binnenkort kan dat wel weer.Gewoon af en toe kijken. Je zegt dat je ouders zouden het raar zouden vinden als er een envelop met een sporenprint thuis zou komen voor op jouw naam, zouden ze het dan niet raar vinden als er paddo's bij ze thuis groeien Rare gast :P Check ook eens mijn http 'N kweek ze Klik om te vergroten... ik zou ze dan in de natuur laten groeien e. Zo ergens in belgië en dan zet ik dat op die map kan iedereen er mee van genieten. kga keer een adres zoeken van een of andere maat."
"kga ze nu bestellen zodat ze volgende maand zeker binnen zijn. Dan kan ik beginnen direct na de examens."
"ok het werkt"
"KoxBox zei: Mijn mushbag is bijna helemaal gekoloniseerd, het vermiculiet moet inderdaad vochtig zijn NIET NAT!! Met de rest van mijn P. Cubensis B+ sporenspuit (wat niet zo heel veel meer was) ben ik een experimentje begonnen. Tegen alle wetten van steriel werken in eigenlijk. Ik heb gewoon een bakje gevuld met wat rijstkorrels en tarwebloem, dit afgedekt met zilverpapier en de sporen er in gespoten. Nu 4 dagen verder hebben er zich al grote klonters gevormd, het enige probleem is dat rijst en tarwebloem wit zijn en ik dus niet goed kan zien of het gekoloniseerd is of niet. Ik zie geen schimmel dus ik denk dat misschien wel kan lukken. en oe zit het er mee? Klik om te vergroten..."
"was denk ik ongeveer 2 liter dus zeer duur maar ja een dierenwinkel. Ken jij geen winkels in de buurt van gent? Ik heb al gezocht op internet zonder resultaat. Zou de Brico dat hebben?"