Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo kweek

Paddo kweek

327 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
oogsten is nog leuker :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha ja idd excuses ik weet dat ik ergens iets van 10% gelezen heb maar weet niet meer over wat dat ging...
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus over een poosje heb ik weer een prima voorraad. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
De stoffen zitten in heel de paddestoel...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tegen de tijd dat de schimmel ontdekt werd, zat het al op verschillende plekken..Nog met een verhit mes weggesneden, maar 't kwam weer terug..Ik baal wel zeg.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet, ik weet maar omdat ik mijn bestelling vorige week geplaatst heb sturen ze het nog op voor mij :mrgreen:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
De oogst valt niet echt te plennen, het is tijd om te oogsten wanneer de hoedjes zich openen en het vliesje scheurt. Dus gewoon afwachten.

Maar het ziet er goed uit hoor :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na 25 lange dagen eindelijk de wondere verschijning van de kleine goden!



Na 25 dagen...
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#9
PROFICIAT
en nog veel succes ermee
en als de tijd daar is... smakelijk
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
:smoke: Suc6
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gefeliciteerd! Na 10 dagen elke dag kijken of ik al iets zie, zie ik eindelijk van die kleine pluisjes ontstaan. Had jij dat ook op een gegeven moment? Ik vraag me af of ik genoeg water in de bak heb gedaan tijdens het soaken, kan ik dan nog bijspuiten of wat?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb binnenkort ook een kweeksetje, is het beste om ze in een pot te zetten?
of mag het in verschillende ?
want als er een infectie op komt, kan je zo vermijden dat ze op al je paddestoelen komt.
ik weet het niet.
mvg
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#13
gewoon in je kweekset houden :wink:
12 uur soaken, in de zak doen, zak dicht maken
en groeien laten

bij mij waren er bij de 8ste dag al tekenen van leven,
en nu is het dag 11/12 en het zijn al redelijk grote :) denk eind van de week dat ik ze kan plukken :wink:

Geduld hebben (Y)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad geduld hebben, moet je mij niet leren :mrgreen: 25 dagen wachten is niet nx ik had het bijna opgegeven :wave: .
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dag 28:







Binnen 2 dagen oogsten ?? Of zou dat nog te vroeg zijn?
Ze zijn nu 3 dagen aan het groeien.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zou bijna durven zeggen dat er nog een sproeibeurtje bij mag.
Lijkt erop dat de lv heel laag is. Als je dat dan toch doet, goed flapperen met die zak dat er nieuwe zuurstof in kan

En ja, wanneer oogsten? Het kan snel gaan nu hoor, ik denk nog binnen de week!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
De zak is overal goed beslagen hoor. En smorgens is er 2 keer zoveel condens als savonds dus ik denk dat het wel goed zit :grin: .
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoe groot worden ze over het algemeen ?
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
feauteaux! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...17
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."