Haha ja idd excuses ik weet dat ik ergens iets van 10% gelezen heb maar weet niet meer over wat dat ging...
#3
Dus over een poosje heb ik weer een prima voorraad.
#4
De stoffen zitten in heel de paddestoel...
#5
Tegen de tijd dat de schimmel ontdekt werd, zat het al op verschillende plekken..Nog met een verhit mes weggesneden, maar 't kwam weer terug..Ik baal wel zeg.
#6
Ik weet, ik weet maar omdat ik mijn bestelling vorige week geplaatst heb sturen ze het nog op voor mij
#7
De oogst valt niet echt te plennen, het is tijd om te oogsten wanneer de hoedjes zich openen en het vliesje scheurt. Dus gewoon afwachten.
Maar het ziet er goed uit hoor
#8
Na 25 lange dagen eindelijk de wondere verschijning van de kleine goden!
Na 25 dagen...
#9
PROFICIAT
en nog veel succes ermee
en als de tijd daar is... smakelijk
#10
Suc6
#11
Gefeliciteerd! Na 10 dagen elke dag kijken of ik al iets zie, zie ik eindelijk van die kleine pluisjes ontstaan. Had jij dat ook op een gegeven moment? Ik vraag me af of ik genoeg water in de bak heb gedaan tijdens het soaken, kan ik dan nog bijspuiten of wat?
#12
ik heb binnenkort ook een kweeksetje, is het beste om ze in een pot te zetten?
of mag het in verschillende ?
want als er een infectie op komt, kan je zo vermijden dat ze op al je paddestoelen komt.
ik weet het niet.
mvg
#13
gewoon in je kweekset houden
12 uur soaken, in de zak doen, zak dicht maken
en groeien laten
bij mij waren er bij de 8ste dag al tekenen van leven,
en nu is het dag 11/12 en het zijn al redelijk grote denk eind van de week dat ik ze kan plukken
Geduld hebben (Y)
#14
Inderdaad geduld hebben, moet je mij niet leren 25 dagen wachten is niet nx ik had het bijna opgegeven .
#15
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen!
#16
Dag 28:
Binnen 2 dagen oogsten ?? Of zou dat nog te vroeg zijn?
Ze zijn nu 3 dagen aan het groeien.
#17
Ik zou bijna durven zeggen dat er nog een sproeibeurtje bij mag.
Lijkt erop dat de lv heel laag is. Als je dat dan toch doet, goed flapperen met die zak dat er nieuwe zuurstof in kan
En ja, wanneer oogsten? Het kan snel gaan nu hoor, ik denk nog binnen de week!
#18
De zak is overal goed beslagen hoor. En smorgens is er 2 keer zoveel condens als savonds dus ik denk dat het wel goed zit .
#19
hoe groot worden ze over het algemeen ?
#20
feauteaux!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.