Wij niet in ieder geval3m + ket noemen ze toch K3
3m + keta, had t er ff bij moeten zetten hahaMeta? Wat is dat?
Woah, das net ff een stappie te ver hahahaVersneden ritalin
Denk methamfetamine
โ
3m + ket noemen ze toch K33m + keta, had t er ff bij moeten zetten haha
Eig helemaal top hahaha, wat lager gedoseerd op de meta en drna een halfje x genomen met wat 3m voor de tijd nuchter๐@guap hoe is het verlopen in het weekend?
Lekker hoor, mooie herinneringen gemaakt dus, die je misschien volgende week ook nog weet ๐๐๐ป๐Eig helemaal top hahaha, wat lager gedoseerd op de meta en drna een halfje x genomen met wat 3m voor de tijd nuchter๐
Half uurtje later 100% tevreden en blij door de mdma (pil van 250mg was t btw)
Daarna nog kwartjes bijgenomen en ik ging eig heel de avond fk lekker. Tegen de ochtend overgestapt op pep om daarna de rest van de dag door te komen. Tot nu toe ook nogsteeds niks van een dip gemerkt met uitzondering van wat moeier zijn de dag erop, vraag me niet hoe๐ญ
Zeker! in ieder geval leuker als stomdronken vind ik hahahaLekker hoor, mooie herinneringen gemaakt dus, die je misschien volgende week ook nog weet ๐๐๐ป๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."