Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacefeestje

Spacefeestje

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#1
drugchart.png
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeqwyar zei:
3m + ket noemen ze toch K3
Klik om te vergroten...
Wij niet in ieder geval
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey allemaal, bij deze mijn eerste post op dit forum. (Even voor context ik ben 18 jaar en rond 60kg) een vriendin van me geeft dit weekend een spacefeestje bij haar thuis en ik was van plan om de volgende drugs te doen:
Eerst wat meta (3m + ket) โ‰ˆ20mg
Als dat uitwerkt 1 xtc pil in halfjes
En als het euphorische effect van de xtc uitwerkt nog wat speed โ‰ˆ40mg

In principe is dit geen direct gevaarlijke combinatie toch? (mits ik wacht tot alles volledig is ingewerkt voor bijnemen)
Ik weet dat meta na ongeveer 45 min uit begint te werken en na anderhalf tot 2 uur wel volledig is uitgewerkt. Heeft de 3m/keta na 2 uur nog invloed op de xtc?

Verder heb ik afgelopen week wel al 2x doorgehaald op speed en merk ik nu dus ook minder van het effect. Heb ik dan nu al een permanente tollerantie opgebouwd of werkt het zoals bij xtc dat tollerantie afneemt na bvb 3 maanden? (Sowieso was ik van plan na dit feest geen pep meer te gebruiken voor in ieder geval een half jaar)

Alvast bedankt voor advies en info :grin:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meta? Wat is dat?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Meta? Wat is dat?
Klik om te vergroten...

Versneden ritalin :wink:

Denk methamfetamine

โ€‹

g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Meta? Wat is dat?
Klik om te vergroten...
3m + keta, had t er ff bij moeten zetten haha
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Versneden ritalin :wink:

Denk methamfetamine

โ€‹

Klik om te vergroten...
Woah, das net ff een stappie te ver hahaha
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
3-MMC + MDMA (xtc) + speed geeft wel verhoogde kans op hartklachten en oververhitting. Je ziet ook dat een aanzienlijk deel van de ziekenhuisopnames wordt veroorzaakt door combi-gebruik. Zeker bij de ernstige gezondheidsincideten (wanneer mensen naar de Intensive Care moeten), speelt combinatiegebruik een grote rol. Terwijl slechts een minderheid van de gebruikers drugs combineert.

Dus ik zou wel zeggen dat dat een gevaarlijke combi is.
De genoemde doseringen zijn gelukkig beperkt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je al 2x hebt doorgehaald deze week zou ik ff kalm aan doen. Je kan je hele leven nog drugs gebruiken.
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#10
@guap hoe is het verlopen in het weekend?
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#11
guap zei:
3m + keta, had t er ff bij moeten zetten haha
Klik om te vergroten...
3m + ket noemen ze toch K3
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Be_a_voice_not_an_echo zei:
@guap hoe is het verlopen in het weekend?
Klik om te vergroten...
Eig helemaal top hahaha, wat lager gedoseerd op de meta en drna een halfje x genomen met wat 3m voor de tijd nuchter๐Ÿ˜‚
Half uurtje later 100% tevreden en blij door de mdma (pil van 250mg was t btw)
Daarna nog kwartjes bijgenomen en ik ging eig heel de avond fk lekker. Tegen de ochtend overgestapt op pep om daarna de rest van de dag door te komen. Tot nu toe ook nogsteeds niks van een dip gemerkt met uitzondering van wat moeier zijn de dag erop, vraag me niet hoe๐Ÿ˜ญ
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#13
guap zei:
Eig helemaal top hahaha, wat lager gedoseerd op de meta en drna een halfje x genomen met wat 3m voor de tijd nuchter๐Ÿ˜‚
Half uurtje later 100% tevreden en blij door de mdma (pil van 250mg was t btw)
Daarna nog kwartjes bijgenomen en ik ging eig heel de avond fk lekker. Tegen de ochtend overgestapt op pep om daarna de rest van de dag door te komen. Tot nu toe ook nogsteeds niks van een dip gemerkt met uitzondering van wat moeier zijn de dag erop, vraag me niet hoe๐Ÿ˜ญ
Klik om te vergroten...
Lekker hoor, mooie herinneringen gemaakt dus, die je misschien volgende week ook nog weet ๐Ÿ˜„๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐ŸŽ‰
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Be_a_voice_not_an_echo zei:
Lekker hoor, mooie herinneringen gemaakt dus, die je misschien volgende week ook nog weet ๐Ÿ˜„๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐ŸŽ‰
Klik om te vergroten...
Zeker! in ieder geval leuker als stomdronken vind ik hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."