Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe na speed bijnemen

Moe na speed bijnemen

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy DF ben ik weer,

Ik had weer is een vraag over pep 😁
K heb vannacht doorgehaald op pep
(≈300mg 63%). Vannochtend rond 11 begon ik toch echt in slaap te vallen terwijl ik 20 min drvoor nog bijgenomen had. Toch apart want had daarvoor de hele nacht 0 vermoeidheid voor de rest voel ik enigszins nog wel pep wat effecten maar heel aanwezig is t niet.

Zou ik het nu kunnen riskeren om bij te nemen of is dat dom?
Of zal ik eerst even wat eten, drinken en dan 2 kleine puntjes nemen
?

Slapen is sowieso niet de bedoeling tot vanavond en ik was wel van plan enigsinds productief te zijn vandaag.

Dat was m weer yess,

Greetz guap💯
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel pep heb je de afgelopen dag, week en maand gebruikt?
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je wel kunt raden wel advies je zult krijgen.

Kun je echt niet paar uurtjes slapen? Als ik doorhaalt en ik slaap overdag paar uurtjes, val ik in de avond/nacht alsnog ook in slaap.
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
Hoeveel pep heb je de afgelopen dag, week en maand gebruikt?
Klik om te vergroten...
Afgelopen dag 300mg en daarvoor voor het laatst net iets minder als een maand geleden.
Ik heb 2 maanden geleden 4g gehaald en daar is nu nog zon 0.5 g van over
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Druggers zei:
Ik denk dat je wel kunt raden wel advies je zult krijgen.

Kun je echt niet paar uurtjes slapen? Als ik doorhaalt en ik slaap overdag paar uurtjes, val ik in de avond/nacht alsnog ook in slaap.
Klik om te vergroten...
Zou willen dat dat fatsoenlijk voor me zou werken maar na onder invloed doorhalen word ik of helemaal niet meer wakker tot morgen of word ergens midden in de nacht wakker. Toch wel tnx voor het advies waarschijnlijk duik ik vanavond lekker vroeg me bed in
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Was jij trouwens niet diegene die in een dip zat door doorhalen op speed? Letterlijk 3 weken later plaats je dan weer zo'n topic 🤣 Bijzonder.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
guap zei:
Heyy DF ben ik weer,

Ik had weer is een vraag over pep 😁
K heb vannacht doorgehaald op pep
(≈300mg 63%). Vannochtend rond 11 begon ik toch echt in slaap te vallen terwijl ik 20 min drvoor nog bijgenomen had. Toch apart want had daarvoor de hele nacht 0 vermoeidheid voor de rest voel ik enigszins nog wel pep wat effecten maar heel aanwezig is t niet.

Zou ik het nu kunnen riskeren om bij te nemen of is dat dom?
Of zal ik eerst even wat eten, drinken en dan 2 kleine puntjes nemen
?

Slapen is sowieso niet de bedoeling tot vanavond en ik was wel van plan enigsinds productief te zijn vandaag.

Dat was m weer yess,

Greetz guap💯
Klik om te vergroten...
Je hebt doorgehaald op een dinsdagnacht. Mag hopen dat je nu niet productief moet zijn omdat je 'aan het werk bent'. Zo wel, dan is dat natuurlijk uitermate onverantwoord. Mocht je voor je eigen gemoedstoestand productief willen zijn; dan laat dat lekker varen. Luister naar je lichaam en pak je slaap. Bijnemen gaat je niet helpen. Dikke kans dat je dan zelfs vanavond slecht tot niet slaapt. En dan ben je morgen (en de rest van de week) pas écht verlept.

Hoe gaat 't nu?
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neee gelukkig hoef ik nie te werken, dan zou k me ook wel ff afvragen waar ik nou precies mee bezig ben. Heb na het bijna in slaapvallen eigenlijk niet echt last meer gehad van vermoeidheid dus ook niet echt drang gehad bij te nemen. Dus nu gewoon een lekker lui dagje tv kijken want productief zijn zat er niet meer in en vanavond bijtijds me bedje in (dan word ik ergens vrijdag ofzo vast wel weer wakker😂)
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ulixes zei:
Was jij trouwens niet diegene die in een dip zat door doorhalen op speed? Letterlijk 3 weken later plaats je dan weer zo'n topic 🤣 Bijzonder.
Klik om te vergroten...
Ja ik snap niet hoe speed per keer echt een compleet ander effect kan hebben, de ene keer ben ik hyper na 2 dagen doorhalen en deze keer word ik gewoon moe van speed en val ik bijna in slaap. Ben trouwens ookal vaker gewoon in slaap gevallen onder invloed, ik vind het maar raar spul die pep.

In ieder geval is me laatste beetje nu op dus geen reden om zelf verder te onderzoeken😂
Vind wel ffies mooi nu
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amfetamine leent je toekomstige energie. Je krijgt het niet zomaar.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#11
guap zei:
Ja ik snap niet hoe speed per keer echt een compleet ander effect kan hebben, de ene keer ben ik hyper na 2 dagen doorhalen en deze keer word ik gewoon moe van speed en val ik bijna in slaap. Ben trouwens ookal vaker gewoon in slaap gevallen onder invloed, ik vind het maar raar spul die pep.

In ieder geval is me laatste beetje nu op dus geen reden om zelf verder te onderzoeken😂
Vind wel ffies mooi nu
Klik om te vergroten...
Als ik te snel weer een nachtje oversla, dan werkt pep ook gewoon minder. Ik probeer dan tussendoor nog enkele dutjes van ongeveer een half uurtje te doen. De tweede nacht gaan we halverwege de nacht meestal slapen, ik slaap dan ondanks de pep een uur of vier. Hou er rekening mee dat pep normaal gesproken ongeveer 12 uur blijft werken na laatste lijn. Dus in de ochtend stoppen voor een beetje nachtrust.
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraffeNeel zei:
Als ik te snel weer een nachtje oversla, dan werkt pep ook gewoon minder. Ik probeer dan tussendoor nog enkele dutjes van ongeveer een half uurtje te doen. De tweede nacht gaan we halverwege de nacht meestal slapen, ik slaap dan ondanks de pep een uur of vier. Hou er rekening mee dat pep normaal gesproken ongeveer 12 uur blijft werken na laatste lijn. Dus in de ochtend stoppen voor een beetje nachtrust.
Klik om te vergroten...
Ja precies, ik dacht alleen dat slapen hem niet meer ging worden rond 7 dus beetje bijgepunt
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Amfetamine leent je toekomstige energie. Je krijgt het niet zomaar.
Klik om te vergroten...
What goes up has to go down. natuurlijk, maar ik dacht niet dat dat na 3 weken pauze binnen 12 uur vanaf de eerste lijn zou zijn hahaha
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#14
guap zei:
Ja ik snap niet hoe speed per keer echt een compleet ander effect kan hebben, de ene keer ben ik hyper na 2 dagen doorhalen en deze keer word ik gewoon moe van speed en val ik bijna in slaap. Ben trouwens ookal vaker gewoon in slaap gevallen onder invloed, ik vind het maar raar spul die pep.

In ieder geval is me laatste beetje nu op dus geen reden om zelf verder te onderzoeken😂
Vind wel ffies mooi nu
Klik om te vergroten...
Die keer dat je hyper was zat er meer cafeïne in je pep dan in de keer dat je moe werd.
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Guapo Temudgin zei:
Die keer dat je hyper was zat er meer cafeïne in je pep dan in de keer dat je moe werd.
Klik om te vergroten...
Ben wel vaker hyper geweest ook van andere pep waarschijnlijk cafeïne meestal maar ben ook hyper geweest van precies deze pep 3 weken terug. Kan het ook zo zijn dat er de ene keer meer caff in me lijn lag en andere keer meer pep maat dat lijkt me moeilijk aangezien er echt 0 kleurverschil was, het is gewoon egaal witte pep. (Deze keer wel een goeie connect thankgod)
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#16
guap zei:
Ben wel vaker hyper geweest ook van andere pep waarschijnlijk cafeïne meestal maar ben ook hyper geweest van precies deze pep 3 weken terug. Kan het ook zo zijn dat er de ene keer meer caff in me lijn lag en andere keer meer pep maat dat lijkt me moeilijk aangezien er echt 0 kleurverschil was, het is gewoon egaal witte pep. (Deze keer wel een goeie connect thankgod)
Klik om te vergroten...

Uit het zelfde zakje kan dat niet. De kleur zegt niet zoveel want cafeïne is wit van kleur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."