Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roze Olifant zei: Als je door stimulanten afvalt, ga je waarschijnlijk extra snel aankomen als je weer met die stimulanten stopt. Je lichaam reageert door in een besparingsstand makkelijker vet op te gaan slaan. Naast dat een ‘stim-crash-dieet’ rete-ongezond is, en je er een mogelijke verslaving bijkweekt, is het daarnaast ook nog eens op langere termijn compleet ineffectief. Maar dat zou redelijk common sense moeten zijn. Het is niet voor niks dat stimulanten allang niet meer geïndiceerd zijn als afslankmiddel. P.S. * Edit: Oeps, sorry @Mevrouw Pløp. 😆 Klik om te vergroten... Dus als ik wil aankomen lekker stims doen😂 (is een grapje val me niet aan pls)"
"Ulixes zei: Ik las me er zeker over in, en vond drugslab ook zeer interessant toen. Het was ook niet in de trant van hey ik sta op een festival en een vreemde biedt het mij aan. Meer in een aftersfeer met goede vrienden die het al eens hebben gedaan. Maakt het niet per se goed maar heb er ook geen spijt van eigenlijk. Klik om te vergroten... Toch een ervaring die je voor geen levenstijd zou willen missen. Persoonlijk vind ik als je alles goed en gezond doet, je eigenlijk niet "echt" geleefd heb. Mocht je in t leven nie zuipen, niet blowen, niks gebruiken, niet feesten, niet neuken en nooit wat illegaals doen? Waar ben je dan eigenlijk mee bezig?"
"Guapo Temudgin zei: Had een kind van mij kunnen zijn. Haha welkom Guap Klik om te vergroten... El guapo😎"
"Relmuis zei: Orthostatische hypotensie - Wikipedia nl.wikipedia.org Vrij gemakkelijk te herkennen en meestal onschuldig. (maar kan erg onprettig zijn) Kan zelfs een doorgewinterde blower overkomen. Lijkt vaker voor te komen in combinatie met stims/MDMA. Klik om te vergroten... Had dit vandaag dus ook, zat lekker buiten in de schaduw (half zon half schaduw) me jointje te roken, eerst had ik niks door en gingen ik en een vriend van me op de scooter naar de supermarkt. Onderweg raakte ik evht licht in me hoofd en zodra we er waren moest ik meteen op een bankje gaan liggen om niet flauw te vallen, elke keer als ik daarna probeerde op te staan kwam het ook weer terug. (Wel moet ik erbij vertellen dat er wat 3mmc in mijn bloed zat dit kan mogelijk ook de oorzaak zijn in combi met de joint)."
"Hey DF, lange tijd niks geplaatst hier maar Ik heb een vraagje. Kan ik speed pasta enigsinds goed drogen door het tussen een a4tje uit te spreiden en er een paar boeken op te leggen, dan de speed weer losmaken en op een ander stuk van het papier weer pletten? (Dat proces een paar keer) Het zal natuurlijk niet alle vervuiling weghalen maar is het veilig genoeg om te gebruiken?"
"Heyy DF Ben ik weer met een brandende vraag: is het mogelijk dat katten aangetrokken worden door de geur van speed? Een van mijn katten lijkt wanneer ik speed heb gedaan een stuk knuffeliger te zijn en lijkt ook wel meer te gaan likken als ik dr aandacht geef (ookal likt ze normaal ook veel), natuurlijk laat ik dit niet toe als ik onder invloed ben ivm mogelijk onzichtbare resten. Ik maak me in iedergeval vaak zorgen om wat mijn kat allemaal binnen zou kunnen krijgen van resten die niet zichbaar zijn maar mogelijk gevaarlijk voor zon beestje. Als iemand hier toevallig meer over weet laat het me alsjeblieft weten. Tnxx en Ciao, Guap"
"Bedankt voor je reactie! Ik heb t tussen het papier gedroogd en het heeft best goed gewerkt. Dat van die papiervezels klopt wel want toen Ik het van het papier haalde vervelde het papier een beetje, komt omdat de speed best nat was. De speed is goed te snuiven nu en de geur/smaak is ook niet erg (ik hoef in ieder geval niet te kokhalzen van een lijntje). Het enige wat jammer is is dat er een deeltje van de speed verloren is gegaan tijdens drogen maar das normaal natuurlijk. Ik wist wel dat een warm bord beter zou werken, of al helemaal beter het wassen met aceton. Ik heb alleen geen aceton in huis en ik kon gister geen bord warm maken dus was dit het beste alternatief."
"MyLittlePonyPack zei: Gewoon een koud bord of cd/dvd-hoesje werkt dan nog beter dan papier lijkt me hoor. Gewoon een paar keer heen en weer schrapen met een pasje en dan is het ook zo droog. Klik om te vergroten... Ik denk het niet, als je het op een papiertje perst dan trekt al het vocht in het papier, dat zie je ook. Ik denk dat wachten tot het verdampt op een koud bord wel wat langer duurt. Een warm bord is weer een ander verhaal natuurlijk dat gaat sowieso wel sneller. Het enige wat wat minder goed werkt is het losmaken met een pasje, het ging wel goed alleen schraap je een heel klein beetje van het papier mee omdat het vochtig is door de afvalstoffen."
"wat is het beste (early) hardcore track ooit gemaakt? Persoonlijke fav: take u back (Angerfist)"
"verwijdermijmaar zei: is het aantoonbaar met speekseltest, zo ja welke tijdsindicatie. En hoelang zou het niet safe zijn om te rijden? Klik om te vergroten... 3mmc is sowieso niet aan te tonen op een speekseltest van de politie, of het verstandig is om te gaan rijden verschil per persoon. Persoonlijk heb ik het gevoel dat ik zelfs meer concentratie heb als ik rij met 3m op. (Ik keur dit niet goed tho, als je toch wel een ongeluk maakt ben je zwaar de klos)"