Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZegels mee naar duitsland

Zegels mee naar duitsland

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy DF!

Ik ga van de zomer op vakantie met de auto naar duitsland en ik en een paar vrienden dachten dat het een leuk idee is om een paar zegeltjes mee te nemen. nou is drugs meenemen over de grens natuurlijk illegaal maar de duitse grens word vaak niet streng gecontroleerd dachten wij, in ieder geval niet met honden.

Mijn vragen zijn:
kunnen honden lsd snel ruiken?
staan er vaak honden?
Wat is het gevolg mocht het gevonden worden?


Bedankt alvast voor jullie hulp!
groet,
Guap
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
guap zei:
kunnen honden lsd snel ruiken?
Klik om te vergroten...
Niet snel, maar ze kunnen het wel.

guap zei:
staan er vaak honden?
Klik om te vergroten...
Ja, maar de meeste honden zijn eigenlijk geen drugs honden. Das iig zo bij festivals enzo, aan dr grens weet ik dat niet zeker.

guap zei:
Wat is het gevolg mocht het gevonden worden?
Klik om te vergroten...
Hangt ervan af of je door NL of Duitsland gepakt wordt😬 Maar iig strafrechtelijk vervolgd op heterdaad.
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Niet snel, maar ze kunnen het wel.
Klik om te vergroten...
Mooi dan ruiken ze sowieso eerst mn wiet

ljuv zei:
Ja, maar de meeste honden zijn eigenlijk geen drugs honden. Das iig zo bij festivals enzo, aan dr grens weet ik dat niet zeker.
Klik om te vergroten...
Aha, ja ik heb ze ook alleen maar gezien op vliegvelden.

ljuv zei:
Hangt ervan af of je door NL of Duitsland gepakt wordt😬 Maar iig strafrechtelijk vervolgd op heterdaad.
Klik om te vergroten...
Ja heb 1v- lsd dus in nederland is het gewoon legaal (nu nog).

Maar dankje voor je antwoord! We gaan t waarschijnlijk gewoon lekker meenemen en we zien wel wat er gebeurt.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga 2 keer per week naar Duitsland en ik heb nog nooit politie aan de grens gezien. Niet eens tijdens oud/nieuw.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uhm, het staat duidelijk in de forum regels dat smokkelen niet wordt toegestaan....

Dan wel qua veiligheid en harm reduction, dus niet voor het smokkelen: koop een neusspray flesje van de etos, maak deze leeg en maak het grondig schoon. Los je LSD blotters op in 10 ml water (of wat het aantal ml is wat er in een etos neusspray flesje past).

Doe eerst alleen water in de neusspray en tel hoeveel sprays je eruit krijgt voordat het leeg is.

Nu kan je samen met de hoeveelheid LSD die je eerder in de mix hebt gedaan uitrekenen hoeveel mic LSD je krijgt per spray (totale hoeveelheid LSD delen door het aantal sprays, zoveel mic LSD krijg je dan per spray binnen). En dit doe je dan voorzichtig in de neusspray en sluit het netjes af, en doet het weer in de verpakking.

Een neusspray valt niet op in een toilet tasje met tandenborstel, tandpasta, tandenstokers etc.

Voor gebruik goed schudden en dan in de mond sprayen (niet de neus!), lekker rondspoelen in de mond voor een paar minuten en dan doorslikken.

Je kan als extra voordeel, indien je zeker weet hoeveel LSD je erin hebt gedaan, het op deze manier ook vrij nauwkeurig doseren.

Oh, en dit voor de zekerheid op een lege maag innamen, na inname eet je 10 minuten later een lekker broodje voor de energie die je nodig gaat hebben, en drink ook voldoende, niet-alcoholische, sapjes
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
guap zei:
staan er vaak honden?
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens een heel leuke golden retriever langs de grens zien staan. Even mee geknuffeld en gespeeld omdat ie zo blij was. Hij likte wel veel dus toen ben ik weer verder gereden en gezegd dat ik na het tanken weer terugkwam. Op de terugweg was ie helaas weer mee met de mensen waarbij ie hoorde in de camper🙁 denk nog vaak aan hem/haar
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Ik heb wel eens een heel leuke golden retriever langs de grens zien staan. Even mee geknuffeld en gespeeld omdat ie zo blij was. Hij likte wel veel dus toen ben ik weer verder gereden en gezegd dat ik na het tanken weer terugkwam. Op de terugweg was ie helaas weer mee met de mensen waarbij ie hoorde in de camper🙁 denk nog vaak aan hem/haar
Klik om te vergroten...
Een niet zo fijne bekende van ons hadden we op de bus van Nederland naar Duitsland gezet, bij de grens vraagt de douane aan deze proleet of hij drugs bij zich heeft (had ie niet), waarop hij de geniale opmerking maakte "als je dat wilt weten dan zal je de honden moeten laten komen.

Enfin, half uur later staat het hele apparaat met honden en politie voor de controle, uiteraart niets gevondenden, douane pissig, politie pissig, chauffeur en passagiers die lang voor die proleet moesten wachten uitermate pissig.

Eikel pur sang
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zou de comments en dit topic verwijderen nu het nog kan

#Niet gewenstSanctie bij overtreding
1Vragen om of geven van informatie betreffende:
  • verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
  • prijzen van drugs en/of grondstoffen
  • drugsdealers en/of hoe te dealen
  • productie/extractie van illegale middelen
  • smokkelen van illegale middelen
N.B. Bovenstaande geldt uiteraard ook voor privëberichten (PB's/PM's/DM's)
Direct permanente ban​
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Proxima zei:
Uhm, het staat duidelijk in de forum regels dat smokkelen niet wordt toegestaan....
Klik om te vergroten...

Thanks @Proxima en de rest! Sorry voor de late reactie. Zie het als een officiële waarschuwing @guap. Volgende keer volgt wel een maatregel. Dit topic gaat dicht.

@Nathaniel: Je hebt gelijk. Maar @Mevrouw Pløp is nog steeds herstellende en kan niet altijd overal op letten. Soms scroll je ook snel ergens doorheen of heb je simpelweg even geen tijd en/of puf om actie te ondernemen. We zijn met het hele team verantwoordelijk. Minder actieve mods including me dus net zo goed, en in mijn geval is het zo dat ik dit topic gewoon veel te laat lees, waarvoor excuses.

Ik laat het topic voor nu wel staan en gooi het niet in de Afvalbak, zodat het als waarschuwing kan dienen voor andere lezers. Om smokkeltips vragen en smokkeltips geven is echt niet toegestaan is op het forum.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo'n hippie als ik, wordt ook vaak even apart genomen. Maar ik neem nooit drugs mee naar een land waar de regels nog gekker zijn dan hier in Nederland.

Ik neem dat risico gewoon niet en aangezien ik er vaak even uit word gehaald voor controle, is dat een extra reden om me er niet aan te wagen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hippie Langwaus zei:
Zo'n hippie als ik, wordt ook vaak even apart genomen. Maar ik neem nooit drugs mee naar een land waar de regels nog gekker zijn dan hier in Nederland.

Ik neem dat risico gewoon niet en aangezien ik er vaak even uit word gehaald voor controle, is dat een extra reden om me er niet aan te wagen.
Klik om te vergroten...

Bij Lille wordt je af en toe door de Franse Politie uit de bus gehaald. De laatste keer -onderweg van Amsterdam naar Parijs- vroegen ze of ik drugs gebruikte en ik zei volmondig "Ja, in Amsterdam. Maar ik heb niks meegenomen." (Ze waren volgens mij op zoek naar marihuana).

Mijn vriend woont overigens in Parijs bij 'Stalincrack'.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Bij Lille wordt je af en toe door de Franse Politie uit de bus gehaald. De laatste keer -onderweg van Amsterdam naar Parijs- vroegen ze of ik drugs gebruikte en ik zei volmondig "Ja, in Amsterdam. Maar ik heb niks meegenomen." (Ze waren volgens mij op zoek naar marihuana).

Mijn vriend woont overigens in Parijs bij 'Stalincrack'.
Klik om te vergroten...

Ik de Flixbus?
Of ga je daar niet meer mee?

Ik denk dat daar ook veel meer mee gaat dan de paradontax inclusief tandenborstel en stukje maandverband
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
guap zei:
ik en een paar vrienden
Klik om te vergroten...

Een paar vrienden én ik.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hippie Langwaus zei:
Zo'n hippie als ik, wordt ook vaak even apart genomen. Maar ik neem nooit drugs mee naar een land waar de regels nog gekker zijn dan hier in Nederland.

Ik neem dat risico gewoon niet en aangezien ik er vaak even uit word gehaald voor controle, is dat een extra reden om me er niet aan te wagen.
Klik om te vergroten...
Een bekende profilering voor drugscouriers is het volgende: man zijn tussen ongeveer de leeftijd van 20-35 jaar, alleen reizend, in een wat oudere en onopvallende auto, met weinig baggage.

Lang haar, een resting bitch face, geur van wiet met veel wiet-rook uit de auto zal ook niet veel helpen. 😁

C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Ik de Flixbus?
Of ga je daar niet meer mee?

Ik denk dat daar ook veel meer mee gaat dan de paradontax inclusief tandenborstel en stukje maandverband
Klik om te vergroten...

Ja, de Flixbus.

Maar als er mensen van dat soort bussen en de trein worden gehaald gaat het meestal om mensen zonder de juiste papieren.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Пусто zei:
ik zou de comments en dit topic verwijderen nu het nog kan

#Niet gewenstSanctie bij overtreding
1Vragen om of geven van informatie betreffende:
  • verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
  • prijzen van drugs en/of grondstoffen
  • drugsdealers en/of hoe te dealen
  • productie/extractie van illegale middelen
  • smokkelen van illegale middelen
N.B. Bovenstaande geldt uiteraard ook voor privëberichten (PB's/PM's/DM's)
Direct permanente ban​
Klik om te vergroten...

Hate to be a nag maar ik kan het toch niet laten:

Dit hierboven zijn de regels, de wet van ons forum. Daarop wordt naar mijn idee altijd streng maar rechtvaardig gehandeld.

De Vragen in OP:

Mijn vragen zijn:
kunnen honden lsd snel ruiken?
staan er vaak honden?
Wat is het gevolg mocht het gevonden worden?


De laatste vraag gaat over het risico, harm. Harm reduction is de eerste beweegreden van ons forum en deze vraag mag of moet misschien zelfs beantwoord worden.

Maar de eerste twee vragen gaan over de praktische kant van smokkelen. Een illegale handeling. Ons forum geeft in principe geen antwoord op die vraag. Net als we alle info geven over drugsgebruik maar niet over productie of handel.

Het verbaast me daarom te zien dat een Moderator, iemand die de regels bewaakt, dit topic niet verwijderd. Nog meer verbaast het me te zien dat een Moderator zelfs een aantal reacties liked.

(Een Moderator die ik ken als streng maar rechtvaardig. En zeer geestig in de uitvoering bovendien)

Nogmaals, advocaat van de duivel. Ik ben tegen de War on Drugs en ben voor volledige openheid van informatie.
Maar zo ver zijn we nog niet en het ondersteunen van illegale activiteiten brengt ons forum in gevaar.

Nuff said.

Ot: Ik denk niet dat lsd hoog op de prioriteiten lijst van de politie staat. Zeker niet in gebruikershoeveelheden. Wat dat betrefd is de pakkans laag. Maar het risico op gepakt worden is er altijd. Gevolgen zijn verschillend per land en per humeur van de diender. Van in beslagname van de drugs, een boete (of af/omkoping), aantekening in dossier of strafblad tot een tijdje gevangenis.

Dat is de deal. Hoe groot en of het risico het waard is mag je helemaal zelf bepalen. Persoonlijk zou ik een gebruikershoeveelheid lsd naar Duitsland wel doen denk ik. Wel goed nadenken hoe je dit aanpakt om het risico zo klein mogelijk te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."