Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta tollerantie

Keta tollerantie

14 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
guap zei:
yoow DF,

Ik was benieuwd hoelang het duurt voordat je tollerantie voor ket is afgezakt naar het complete 0 punt, verschilt dat p.p? Heeft je lichaamsgewicht daar invloed op? Wanneer bouw je permanente tollerantie op?

alvast tnxx,

Guap💶
Klik om te vergroten...
Ik zou even deze pagina goed doorlezen; kom je denk ik al een heel eind mee , psychonautwiki.org is trouwens een goede website om veel kennis op te doen over verschillende stoffen , mits je engels kan lezen en alle termen kan begrijpen.
ik ben zelf trouwens erg blij met jou recente activiteit in verschillende topics:) dit brent weer een beetje meer leven in t forum! Ga zo door kerel💪🏻
https://psychonautwiki.org/wiki/Ketamine
IMG_9418.png
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#2
yoow DF,

Ik was benieuwd hoelang het duurt voordat je tollerantie voor ket is afgezakt naar het complete 0 punt, verschilt dat p.p? Heeft je lichaamsgewicht daar invloed op? Wanneer bouw je permanente tollerantie op?

alvast tnxx,

Guap💶
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ongeveer 2 weken. Keramiek tolereert heel snel in je lichaam. De eerste keer komt dat zwaar aan maar als je dagelijks 1 dosis neemt is dag 3 al nog maar amper merkbaar.
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt aan hoeveel/hoe lang je achter elkaar hebt gebruikt, en zal bij de ene persoon ook sneller weer teruglopen dan bij de ander?

Zelf vorig jaar na een pauze van 1 jaar 2 flinke punten gehad van goede kwaliteit spul, en merkte wel dat er iets gebeurde, maar niet te vergelijken met de eerste keren. Misschien maar beter ook…
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
guap zei:
Tnxx voor de website en ik blijf zeker actief op DF 👍🏻💪
Klik om te vergroten...
Alstu💪🏻😉
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had in december voor het laatst ketamine gedaan, en en in eind juni weer n keer en m'n tolerantie is nog steeds sky high. Ik moet afscheid nemen van dit spul helaas.

En stop voordat je klachten ervaart!
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ei-Salade zei:
Ik had in december voor het laatst ketamine gedaan, en en in eind juni weer n keer en m'n tolerantie is nog steeds sky high. Ik moet afscheid nemen van dit spul helaas.

En stop voordat je klachten ervaart!
Klik om te vergroten...
Wat is jouw dosis ongeveer voordat je echt wat voelt?
Ik kwam er zelf ook te laat achter dat dissos(ketamine) bijv permanente tolerantie veroorzaken. als ik zelf dit eerder had geweten had ik mijn tolerantie nooit zover laten komen ookal ligt hij niet zo hoog nog. Probeer er tevens alles aan te doen om m zo laag mogelijk te houden, dus minder gebruiken.
kan me nog wel herrineren dat ik en 1 maat van me met 40mg al kneiterhard gingen🤣
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shinyzappy zei:
Wat is jouw dosis ongeveer voordat je echt wat voelt?
Ik kwam er zelf ook te laat achter dat dissos(ketamine) bijv permanente tolerantie veroorzaken. als ik zelf dit eerder had geweten had ik mijn tolerantie nooit zover laten komen ookal ligt hij niet zo hoog nog. Probeer er tevens alles aan te doen om m zo laag mogelijk te houden, dus minder gebruiken.
kan me nog wel herrineren dat ik en 1 maat van me met 40mg al kneiterhard gingen🤣
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit meer dan 3gr gekocht wanneer ik het deedz dat ging vrij lang goed. Tot ongeveer totaal een jaar dat ik af en toe, hier en daar wat ketamine nam.
Daarna nooit meer echt die goeie ervaringen gekregen, hoeveel ik ook in m'n neus snoof. Laatste keer was op één avond 3gr erdoorheen omdat ik echt een K-hole wilde hebben. Niet gelukt.

Één week later, was het bijna op en dus de laatste resten genomen en toen na 2x nemen had ik een K-hole en dat was nog geen halve gram totaal.
Het onderste van het zakje was duidelijk potenter dan de staven.

Ik heb altijd R ketamine en nooit S. Regelmatig RS voorbij zien komen maar dat is mn ding niet de S/RS wil alleen de R veriant.

Wanneer je merkt en vooral je gevoel zegt van "is dit niet een beetje veel voor één keer?" Dan al het spul achterlaten en zo lang mogelijk niet doen.
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Shinyzappy zei:
Ik zou even deze pagina goed doorlezen; kom je denk ik al een heel eind mee , psychonautwiki.org is trouwens een goede website om veel kennis op te doen over verschillende stoffen , mits je engels kan lezen en alle termen kan begrijpen.
ik ben zelf trouwens erg blij met jou recente activiteit in verschillende topics:) dit brent weer een beetje meer leven in t forum! Ga zo door kerel💪🏻
https://psychonautwiki.org/wiki/Ketamine
Bekijk bijlage 61126
Klik om te vergroten...
Tnxx voor de website en ik blijf zeker actief op DF 👍🏻💪
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ei-Salade zei:
Ik heb nooit meer dan 3gr gekocht wanneer ik het deedz dat ging vrij lang goed. Tot ongeveer totaal een jaar dat ik af en toe, hier en daar wat ketamine nam.
Daarna nooit meer echt die goeie ervaringen gekregen, hoeveel ik ook in m'n neus snoof. Laatste keer was op één avond 3gr erdoorheen omdat ik echt een K-hole wilde hebben. Niet gelukt.
Klik om te vergroten...
3g op 1 avond?! Das idd flink dqt lukt mij niet en is me veelsteveel😅🤣 . K-hole tevens nooit
Gehad voor zo ver ik weet.

Ei-Salade zei:
Ik heb altijd R ketamine en nooit S. Regelmatig RS voorbij zien komen maar dat is mn ding niet de S/RS wil alleen de R veriant.

Wanneer je merkt en vooral je gevoel zegt van "is dit niet een beetje veel voor één keer?" Dan al het spul achterlaten en zo lang mogelijk niet doen
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf altijd S of RS pure R is hier niet meer te krijgen maar is tevens ook niet zo speciaal imo. RS/S vind ik zelf veel leuker.
Ketamine tolerantie is zo goed als permanent maar dat ligt eraan hoe ver je in t gebruik zit
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lol, de opties in de poll zijn veel te kort naar mijn idee.

Ik heb weleens een terugval gehad na 6 maanden clean waarbij ik nog steeds merkbare tolerantie had. Permatolerantie noemen ze dat dan. Ik weet niet of het überhaupt ooit weggaat of dat de NMDA receptoren gewoon definitief de geest geven.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn hoofd tollt van deze titel 🤯
S
StarwindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shinyzappy zei:
Ik zou even deze pagina goed doorlezen; kom je denk ik al een heel eind mee , psychonautwiki.org is trouwens een goede website om veel kennis op te doen over verschillende stoffen , mits je engels kan lezen en alle termen kan begrijpen.
ik ben zelf trouwens erg blij met jou recente activiteit in verschillende topics:) dit brent weer een beetje meer leven in t forum! Ga zo door kerel💪🏻
https://psychonautwiki.org/wiki/Ketamine
Bekijk bijlage 61126
Klik om te vergroten...
Ik zeg het eerlijk..... Ik vind dit gewoon eng om te lezen.... Permanente tolerantie. Voor een middel dat mocht je ooit zwaar depresief worden als medicijn een wondermiddel voor je kan zijn..... Ik ben best een gematigde gebruiker maar als ik deze info lees gggggrrrrr..... Ga toch maar eens denken aan een lange lange pauze........ De graving vind ik behoorlijk..... in een avondje dissociatief feesten. Hartstikke leuk. Maar er een gewoonte en verslaving van maken??? mmmmmm Toch maar eens even goed over nadenken. Bedankt voor dit zeer interessant onderwerpje. 😉👍
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Starwind zei:
Ik zeg het eerlijk..... Ik vind dit gewoon eng om te lezen.... Permanente tolerantie. Voor een middel dat mocht je ooit zwaar depresief worden als medicijn een wondermiddel voor je kan zijn..... Ik ben best een gematigde gebruiker maar als ik deze info lees gggggrrrrr..... Ga toch maar eens denken aan een lange lange pauze........ De graving vind ik behoorlijk..... in een avondje dissociatief feesten. Hartstikke leuk. Maar er een gewoonte en verslaving van maken??? mmmmmm Toch maar eens even goed over nadenken. Bedankt voor dit zeer interessant onderwerpje. 😉👍
Klik om te vergroten...
Ja helemaal begrijpelijk ik schrok er zelf ook een beetje van.alstu voor de info🤗
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Lol, de opties in de poll zijn veel te kort naar mijn idee.
Klik om te vergroten...
Ik ga het de redactie overleggen, sorry voor hey ongemak🫡😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."