Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietbrownies in 3 minuten!

Wietbrownies in 3 minuten!

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit recept is geniaal, ik ga het ook een keertje maken. Echt iets voor stoners, brownies in een mok in de magnetron maken :P
Is ook goedkoper dan spacecake kopen, want ik betaal 5 euro per plak in de shop, al wordt je er wel retestoned van :stoned:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe de je de wiet erin dan? gewoon verbrokkelen en erin pleuren? of laten trekken?
:rock:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor de ''stabielheid'' van de THC hoef je niet te wantrouwen hoor!

Of iets wat gebakken is in de magnetron (of microgolf voor de zuiderburen) lekker zal smaken weet ik niet.
A
AlexRoevensLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoelang ruik je de wiet na dat het uit de microgolf komt?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#5

rechtermuisknop -> afbeelding bekijken

Heb ze net gemaakt en ze smaken wel redelijk. Wel zou ik wat oppassen met de dosering sins ik deze brownies te zwaar vind, en ook veel te veel om op je eentje op te eten.

Best afgestreken soeplepels gebruiken :wink:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
En komen ze een beetje makkelijk uit die beker? Of moet je lepelen?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
Fresh zei:
En komen ze een beetje makkelijk uit die beker? Of moet je lepelen?
Klik om te vergroten...

Gewoon ff een mes tussen het bekertje en de brownie en hij valt er zo uit
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Grinden en samen met de rest mixen.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wtf 3.5 gram... :stoned:

Lijkt mij genoeg voor 4 personen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ivoos zei:
Grinden en samen met de rest mixen.
Klik om te vergroten...

Dat is dus echt niet lekker!:(

Maar wel een erg snel recept!
Nog sneller is Hasj chocomelk in de magnetron;p
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm ik ga toch maar gewoon voor de cake, dit vertrouw ik niet zo in de microgolf :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet tot hoogstens een uurtje/half uurtje met de ramen open.
Hasj ruik je helemaal niet.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lavalamp zei:
Wtf 3.5 gram... :stoned:

Lijkt mij genoeg voor 4 personen?
Klik om te vergroten...

Inderdaad.. hoeveel had jij erin gedaan en hoeveel had je op NorthernLights?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow, hier tot voor kort de helft 2,50. Is nu omhoog naar 3 euro per plak.
En ook hier geld: Van 1 plak knetterstoned, mn vriending ( blowt niet) kan 1 plak zelfs niet aan, dan gaat ze meestal slecht.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Wow, hier tot voor kort de helft 2,50. Is nu omhoog naar 3 euro per plak.
En ook hier geld: Van 1 plak knetterstoned, mn vriending ( blowt niet) kan 1 plak zelfs niet aan, dan gaat ze meestal slecht.
Klik om te vergroten...

Welke shop is dat dan?
In Utrecht verkopen/verkochten ze ook chocospacebrownies die ongeloofelijk lekker waren met stukjes chocolade er in. Ik weet helaas niet meer waar en hoeveel ze kostte.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
In het zonnige Zeeland :)
Nahjah, op het moment is het nergens zonnig in Nederland denk ik :kots:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
In het zonnige Zeeland :)
Nahjah, op het moment is het nergens zonnig in Nederland denk ik :kots:
Klik om te vergroten...

Dat is iets te ver voor mij om goedkope cake te halen :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat word zelf maken dan he!?
Gewoon de goedkoopste wiet nemen, en lekker botertje van maken:)
Neem je wat betere wiet, dan heb je aan 1 gram genoeg voor 2 personen die af en toe nog een blowtje doen. 1 gram goede wiet is voor 1 persoon meer dan zat:)
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha geweldig :grin: Zonet eens een testje gedaan zonder wiet. Aangezien ik geen cacaopoeder had heb ik zo'n instantmix cacao-espresso gebruikt :grin:

Het is eetbaar :grin: Straks misschien eens eentje proberen met een grammetje wiet door.
g
goejezuenLid
01-01-2024, 00:00
#20
weet iemand toevallig , dat wanneer je hasjmelk maakt , het meteen op moet drinken voor effect ? of kan je het bewaren voor de volgende dag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."