Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weet iemand toevallig , dat wanneer je hasjmelk maakt , het meteen op moet drinken voor effect ? of kan je het bewaren voor de volgende dag"
"ok bedankt , ben van plan het vanacht te make als ouders pitte .. maar welke boter zou ik het best kunnen gebruiken ? keuze 1 : blueband halverine , keuze 2: Croma .."
"dus als ik het goed gelezen heb kun je da ook maken met gewoon een fles drank zoals vodka ? maar hoe weet je dan of er die goeie of die slechte alcohol inzit die giftig is ?"
"Wie krijgt er manieren bedacht om vanuit je kamer, uit je raam joints te roken zonder dat de rook terug waait of er smorgens vroeg nog een wazige geur hangt ? mss weet iemand een slim idee zodat ik niet gesnapt kan worden."
"en heb je uit die ervaringen ook wat van geleerd ?"
"ik ben wel benieuwd wat julie hiervan denken. zal het positief uitpakken of uitlopen tot een complete ramp? ik zelf denk dat de thuissituatie (positief) verandert als je je sjagerijnige nuchtere ouders een psychedelische trip toedient.wat denken jullie ?"
"dat ligt er dan maar net aan hoe ze het ervaren :P misschien willen ze het nog wel vaker doen? met vrienden ofzo. psychedelische revolutie!"
"oh ik dacht dat je alleen die blaadjes onder je tond kon leggen omdat het extract te vies zou zijn ? ik heb ook nog extract liggen en ben eigenlijk best beniewd naar het koe-effect van salvia. laat wat weten als je het hebt geprobeerd"
"hoeveel dan wel ? 0,1 of 0,3 5x extract ofzo ?"
"rond de 45 euro en er zitte alle voorgedraaide jointjes in die de shop heeft ^^"